Jan Bovenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef Evertjan het volgende:
Wie is er nu kopman bij Lotto-NL tijden de heuvelklassiekers?
Kelderman misschien? Volgens mij gaat die ze ook rijden.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef Evertjan het volgende:
Wie is er nu kopman bij Lotto-NL tijden de heuvelklassiekers?
Kelderman en eendagswedstrijden is nog geen goede combinatie gebleken. Paul Martens misschien, maar verder dan de plekken 10-20 zal die ook niet komen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:42 schreef Spies het volgende:
[..]
Kelderman misschien? Volgens mij gaat die ze ook rijden.
10-20 gaat de vlag uit bij team lotto djumboquote:Op donderdag 2 april 2015 20:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Kelderman en eendagswedstrijden is nog geen goede combinatie gebleken. Paul Martens misschien, maar verder dan de plekken 10-20 zal die ook niet komen.
Pra-Loup kom toch ook weer in de Tour? Alvast een mooie warming up dan voor Wilco!quote:Op donderdag 2 april 2015 21:09 schreef Chiappucci het volgende:
Parcours van de Dauphiné is bekend. Ziet er niet verkeerd uit. 4 aankomsten bergop en een ploegentijdrit.
http://www.letour.fr/criterium-du-dauphine/2015/us/stage-1.html
http://www.voltalimburgcl(...)geId=43&nieuwsId=187quote:Volg Radio Tour live!
Volg jij de koers altijd via Radio Tour? En doe je dat via een ontvanger? Dat is mooi en moet je zeker blijven doen.
Maar in samenwerking met Juryauto.nl brengen wij zaterdag iets nieuws: Radio Tour via internet!
Heb jij dus geen radio-ontvanger, maar wel internet. Klik op deze link en je zult tijdens de koers live Radio Tour kunnen volgen. Je zult dus midden in de koers zitten!!
http://juryauto.nl/radiotoerlive
Martens zal wel de beoogde kopman zijn nu ja, maar hoop vooral dat ze aanvallend gaan koersen met hem, Kelderman, Lindeman, misschien Tankink.. Top-10 zal het normaal toch niet worden met deze ploeg, dan maar aanvallend ten onder gaan..quote:Op donderdag 2 april 2015 20:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Kelderman en eendagswedstrijden is nog geen goede combinatie gebleken. Paul Martens misschien, maar verder dan de plekken 10-20 zal die ook niet komen.
Haha, Lotto-Djumbo dat gaat aanvallen.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Martens zal wel de beoogde kopman zijn nu ja, maar hoop vooral dat ze aanvallend gaan koersen met hem, Kelderman, Lindeman, misschien Tankink.. Top-10 zal het normaal toch niet worden met deze ploeg, dan maar aanvallend ten onder gaan..
Ja, het slaat eigenlijk ook nergens op, ik weet hetquote:Op donderdag 2 april 2015 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, Lotto-Djumbo dat gaat aanvallen.
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:48 schreef Mani89 het volgende:
El Burrito Carlos is ook niet echt meer in vorm, nou ja een vorm.
[ afbeelding ]
Die etappe is een precieze kopie van die in de Tourquote:Op donderdag 2 april 2015 21:41 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Pra-Loup kom toch ook weer in de Tour? Alvast een mooie warming up dan voor Wilco!
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:58 schreef DeeBee het volgende:
BRAM gaat het doen voor Lotto - Djumbo TEAM EnEl.
Come on hè!quote:LottoNL-Jumbo heeft tot nu toe nog geen enkele koers gewonnen, ondanks het feit dat het wielerseizoen 2015 inmiddels zijn vierde maand ingaat. Ploegleider Nico Verhoeven maakt zich echter nog niet al te druk, zo liet hij weten tegenover Nu.nl. Volgens hem zal één grote overwinning gelijk het gebrek aan kleinere zeges doen vergeten.
“De ploeg is met zes renners minder flink gekrompen”, liet hij weten. “We skippen nu rondes waar we in het verleden makkelijk wonnen. We wisten van tevoren dat we weinig wedstrijden gingen winnen in het voorjaar. Daar moeten we mee leren leven. Nu moet het gelijk een topwedstrijd zijn, we gaan voor die ene hoofdprijs.”
‘Die ene hoofdprijs’ zou wel eens gewonnen kunnen worden door Sep Vanmarcke. De Belg liet zich in de kleinere Vlaamse koersen al van zijn beste kant zien en geldt als één van de favorieten voor de Ronde van Vlaanderen van komende zondag. “Hij staat op het punt om een keer een grote wedstrijd te winnen”, zei Verhoeven over zijn renner. “Er zijn bovendien zeven andere renners die alleen voor hem werken, die luxe heeft niet iedereen. Toch zijn er misschien wel tien kandidaat-winnaars, dus we moeten het eerst even doen.”
Mwah, in het verleden toch mooie wedstrijden gewonnen met Freire en Menchov.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:37 schreef DeeBee het volgende:
Ze staan al 10 jaar op het punt die ene grote wedstrijd te winnen...
Ja, dat klopt. Maar dat is ook alweer 10 jaar geleden zo ongeveer...quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:42 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Mwah, in het verleden toch mooie wedstrijden gewonnen met Freire en Menchov.
Tegenwoordig hebben ze meer de statuur van een Vacansoleil, maar denken ze van zichzelf nog dat ze een topploeg zijn. Kan een pijnlijk seizoen worden.
Benieuwd hoeveel van die zeven andere renners er nog in z'n buurt zitten eens ze de Koppenberg voorbij zijn ...quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:10 schreef Mani89 het volgende:
“Er zijn bovendien zeven andere renners die alleen voor hem werken, die luxe heeft niet iedereen.
Je hoefde er dit jaar niet zoveel voor te doen om een WT-licentie te krijgen he.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie eigenlijk alleen Vanmarcke en Kelderman dit seizoen WT-puntjes sprokkelen. Wat dat betreft snap ik niet op basis van wat ze die WT-licentie hebben ontvangen.
Bennett heeft ook 4 puntjes binnengehaaldquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie eigenlijk alleen Vanmarcke en Kelderman dit seizoen WT-puntjes sprokkelen. Wat dat betreft snap ik niet op basis van wat ze die WT-licentie hebben ontvangen.
Daar hebben ze sowieso niks voor hoeven doen, die werd gewoon automatisch verlengdquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Je hebt helemaal gelijk R_R, sorry voor mijn heidense teksten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Euskaltel was 100 keer beter en mooier en prachtiger en erotischer.
Ergens natuurlijk ook wel de historie van een ploeg die jarenlang het wielrennen mede bepaald heeft.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Rugnummers zijn op basis van alfabet, lijkt mequote:Op vrijdag 3 april 2015 18:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Lotto morgen met 6 man aan de start in VLC.
Qua rugnummers gezien Bulgac kopman![]()
http://www.voltalimburgcl(...)geId=43&nieuwsId=189
Maakt niet uit, dit soort koersen willen ze niet eens meer winnen. Het gaat alleen nog maar om de monumenten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
I know maar vond het wel een grappig feit.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Rugnummers zijn op basis van alfabet, lijkt me
Ja, geen idee ook hoe ze bij Lotto op het idee zijn gekomen om Bulgac opeens te halen, die kan er echt helemaal niks van..quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
I know maar vond het wel een grappig feit.
Omdat ze veel te weinig renners hebben, maar er verder geen renners meer beschikbaar waren die contributie wilden betalen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, geen idee ook hoe ze bij Lotto op het idee zijn gekomen om Bulgac opeens te halen, die kan er echt helemaal niks van..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Dus wie gaan ze nu uitspelen voor een oh zo prachtige top 30 klassering?quote:Op zaterdag 4 april 2015 06:58 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig hebben ze in het Baskenland wel een topbezetting, denk dat een top 50 plek er zeker in moet zitten.
Ik denk degene met rugnummer 81.quote:Op zaterdag 4 april 2015 07:45 schreef bruinebeer het volgende:
[..]
Dus wie gaan ze nu uitspelen voor een oh zo prachtige top 30 klassering?
1e deel van de Volta Limburg Classic dus in regen weer.quote:Vanochtend is het bewolkt en er is nog langdurig regen of motregen. Later in de ochtend wordt het vanuit het noorden droog, en dat zal pas in het begin van de middag ook overal in Zuid-Limburg gebeuren.
Zonder SEG cycling, die hebben zich afgemeld.quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
1e deel van de Volta Limburg Classic dus in regen weer.
Past stiekem wel bij deze koers
quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:56 schreef Pino112 het volgende:
Omnisport Apeldoorn dicht vanwege slechte baan. Ging vorige week al goed mis tijdens WK Paracycling.
bron: omroep Gelderlandquote:Levensgevaarlijke splinters: wielerbaan Omnisport Apeldoorn opnieuw dicht
De wielerbaan in Omnisport in Apeldoorn is opnieuw dicht. De baan is door de grote versplintering te gevaarlijk voor baanwielrenners. De Nederlandse wielrenbond KNWU heeft alle trainingen op de baan afgelast. Ook andere geplande evenementen zijn afgelast. Volgens de exploitant van Omnisport, Libéma, is de huidige baan niet meer te herstellen.
Vorig jaar ging de baan ook al dicht. Baanwielrenners hadden bij valpartijen grote houtsplinters in hun lichaam. De baan is in het najaar voorlopig hersteld door het vullen van kieren en het vervangen van gevaarlijke stukjes, maar die oplossing is nu uitgewerkt. Dat bleek vorig weekend tijdens het wereldkampioenschap baanwielrennen voor sporters met een lichamelijke beperking. Twee renners liepen bij valpartijen flinke verwondingen op door grote splinters.
'Bij alle banen is er wel sprake van versplintering, maar bij deze baan moet je denken aan echt grote splinters van meer dan 8 centimeter. Daarmee kun je vitale onderdelen raken. Het is echt niet meer verantwoord om er renners op te laten fietsen', aldus Toni Denneboom van exploitant Libéma.
Of en wanneer de baan wordt vervangen is aan de gemeente Apeldoorn. Die is de eigenaar van Omnisport.
En het publiek dat toch resultaat verwacht, wat niet echt realistisch is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:56 schreef Ereinion het volgende:
Het is op dit moment inderdaad een beetje het slechtste van twee werelden. Een budget van een kleine ploeg, zonder de onbevangenheid en enthousiasme van een nieuwe ploeg.
Leuk, zouden meer wedstrijden moeten doen.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
Leuk initiatief bij de Volta Limburg Classic zondag.
[..]
http://www.voltalimburgcl(...)geId=43&nieuwsId=187
Heb zelf altijd radio ontvanger bij me. KRijg je toch vaak net wat extra info in de koers. Aanrader.
Ik wist niet dat Delahaije ook ploegleider was, dacht dat die enkel trainer was.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
dacht ik ook gelijk aan. Volgens mij ook maassen ploegleider vandaag. Zal Zometeen even in de wagens kijken wie aan het stuur zitquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Delahaije ook ploegleider was, dacht dat die enkel trainer was.
Het ziek, zwak en misselijk virus heeft nu ook toegeslagen bij de ploegleiders.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
dacht ik ook gelijk aan. Volgens mij ook maassen ploegleider vandaag. Zal Zometeen even in de wagens kijken wie aan het stuur zit
Die zal dan wel voor de dubbel Giro/Tour gaan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:07 schreef Marcoss het volgende:
Kittel niet in de Scheldeprijs en Parijs-Roubaix
Hofland was natuurlijk normaal gesproken als kopman gestart.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:20 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat Djumbo niet meer op de kleinere koersjes mikt, ik had ze hier best een kans gegeven.
Toevallig gisteren Tom Barman in Albanië gezien. Je moet daar goed zoeken naar verharde wegen leek het wel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:42 schreef TargaFlorio het volgende:
De Albanees is waarschijnlijk onverharde wegen gewend in z'n thuisland.![]()
Zhupa fanclubvoorzitter hier, dus we gaan hem niet zomaar beledigen he?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:42 schreef TargaFlorio het volgende:
De Albanees is waarschijnlijk onverharde wegen gewend in z'n thuisland.![]()
Moet ik nu vrezen voor bloedwraak?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zhupa fanclubvoorzitter hier, dus we gaan hem niet zomaar beledigen he?
Je hebt Zhupa nog niet persoonlijk beledigt, dus de knokploeg voldoet deze keer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moet ik nu vrezen voor bloedwraak?
Prima hier.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Is het beeld (L1) bij jullie ook steeds zo haperig en met van die "tikken" in het geluid of ligt dat aan mijn tv/provider?
haha. Licht eraan als er geen tractor modder verliest is het redelijk prima:pquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:30 schreef Wombcat het volgende:
Ik kijk even naar het parcours van de VLC. Eén van de hellingen heet Kutersteenweg. Zou dat slecht wegdek zijn?
Luicitoquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Delahaije ook ploegleider was, dacht dat die enkel trainer was.
De Raymond Verheijen van het wielrennenquote:
Dat is wel erg veel eer voor Luicito.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Raymond Verheijen van het wielrennen
Deze week nog even Krachtwijk een nieuwe tijdritpositie aangemeten. Moet allemaal kunnen, de Giro begint immers nog lang niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Raymond Verheijen van het wielrennen
Natuurlijkquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
het is ook zuur dat je op deze manier tijd verliest.
Bij mij loopt ie ook niet helemaal soepel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Is het beeld (L1) bij jullie ook steeds zo haperig en met van die "tikken" in het geluid of ligt dat aan mijn tv/provider?
Bij mij hapert 'ie ook regelmatig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij mij loopt ie ook niet helemaal soepel.
Nu Riis weg is is dat denk ik geen verrassing.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:20 schreef OProg het volgende:
Saxo Bank stopt met sponsoring Tinkoff-Saxo einde van het jaar.
Kan Tinkoff alles zelf betalen, ik hoop voor hem dat hij de sancties een beetje doorkomt want dat was enige tijd geleden ook al een issue.
Dat lijkt me ook niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nu Riis weg is is dat denk ik geen verrassing.
Zeker.quote:
Daar hebben we een paar absolute topfavorieten, dus waarschijnlijk niet. Ik hoop op stortregen, dat zou flink kunnen helpen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, hopelijk krijgen we in AGR ook zo'n koersverloop.
Breukink en ik zijn het met je eens.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:13 schreef Wombcat het volgende:
Dat interview
Ga het meteen maar over Cancellara hebben ipv degene die wint
Kun je nagaan hoe goed Mathieu van der Poel dan wel niet is, want daar had Sam Oomen nooit wat bij in te brengen. Maar het kan verkeren natuurlijk wanneer Mathieu te lang bij de cross blijft hangen.quote:
Is al bekend welke koersen VDP dit seizoen gaat rijden?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:51 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed Mathieu van der Poel dan wel niet is, want daar had Sam Oomen nooit wat bij in te brengen. Maar het kan verkeren natuurlijk wanneer Mathieu te lang bij de cross blijft hangen.
Nee, maar het schijnt dat die meerdaagse koers in Bretagne, waar Paul Herrijgers ooit het einde van z'n carriere inluidde met een gebroken knieschijf, wel in het programma zit. Daarnaast moeten er andere keuzes gemaskt worden met Vegas al zo vroeg op de rol. Dus geen WK op de weg denk ik. Al kun je ook overal schijt aan hebben en dat WK wel rijden, maar de BKCP belangen zullen wel zwaarder wegen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is al bekend welke koersen VDP dit seizoen gaat rijden?
quote:Hun rustperiode hebben onze jongens gehad, de voorbereiding op het nieuwe veldritseizoen is begonnen. Voorlopig doen ze dat individueel, eind deze maand gebeurt dat in groep met een stage in het Spaanse Benicassim. Dat trainingskamp loopt van 26 april tot 9 mei. Daarna volgen de wegwedstrijden elkaar in een flink tempo op, 42 in totaal. Hun debuut beleven ze traditioneel in Puivelde. Een overzicht.
• 13 mei: Puivelde • 16 mei: Houthalen-Helchteren • 24 mei: Verrebroek • 27 – 31 mei: Ronde van België • 4 – 8 juni: Boucles de la Mayenne (Fra) • 14 juni: Ronde van Limburg • 23 juni: Ruddervoorde • 28 juni: BK Tervuren • 9 juli: Melle • 11 juli: Sinaai • 13 – 17 juli: Ronde van Luik • 22 juli: GP Pino Cerami • 29 juli – 2 augustus: Ronde van de Elzas (Fra) • 11 augustus: Heusden • 18 – 23 augustus: Baltic Chain Tour (Lit, Let, Est) • 26 augustus: Druivenkoers Overijse • 29 augustus: Meulebeke • 30 augustus: Schaal Sels • 2 september: Geraardsbergen • 3 september: Kortemark
Een paar van die wedstrijden (Melle, Sinaai, Heusden en alle koersen vanaf Overijse) liggen nog in de weegschaal omdat een en ander afhangt van de stand van de sterren op dat moment.
Martens blijkbaar ook ziek, zwak of misselijk..quote:George Bennett, Brian Bulgac, Martijn Keizer, Bert-Jan Lindeman, Nick van der Lijke, Timo Roosen, Mike Teunissen & Kevin de Weert.
Met dit team kunnen ze beter thuisblijven.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Martens blijkbaar ook ziek, zwak of misselijk..
Ach Bennet rijdt misschien top 60, biedt ze misschien wat hoop voor de toekomst.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Met dit team kunnen ze beter thuisblijven.
Hmmmquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:15 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee, maar het schijnt dat die meerdaagse koers in Bretagne, waar Paul Herrijgers ooit het einde van z'n carriere inluidde met een gebroken knieschijf, wel in het programma zit. Daarnaast moeten er andere keuzes gemaskt worden met Vegas al zo vroeg op de rol. Dus geen WK op de weg denk ik. Al kun je ook overal schijt aan hebben en dat WK wel rijden, maar de BKCP belangen zullen wel zwaarder wegen.
Dit staat er nu op de BKCP site
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Blijft een geweldige kampioenentrui.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:00 schreef Marcoss het volgende:
Vicioso wint GP Indurain voor Ion Izagirre en Intxausti
[ afbeelding ]
Bloedfanatiekquote:Op zondag 5 april 2015 00:53 schreef marcodej het volgende:
Beelden van Boogerd in de ploegleiderswagen bij Powned.
Mooi ja, die beleving.quote:
Die had ik liever gezien in Parijs Roubaix zondag.quote:Op maandag 6 april 2015 11:35 schreef Pedroso het volgende:
Mike Teunissen is toegevoegd als kopman (in ieder geval als nr. 81) bij Lotto Jumbo.
Ik ook ja maar schijnbaar hebben ze niet veel alternatieven voor Baskenland. Al zou het niet veel uitmaken of ze nu met 8 of 9 man aan de start zouden staan daar.quote:Op maandag 6 april 2015 11:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Die had ik liever gezien in Parijs Roubaix zondag.
Vorig jaar won hij de belofte editie.,
Precies zoals ik hem had voorgesteld als ploegleider.quote:
en hoe de vorm is richting de AGRquote:Op maandag 6 april 2015 11:32 schreef Pedroso het volgende:
Benieuwd of Dumoulin weer een beetje in topvorm is. A.s. zaterdag in de tijdrit een mooi moment om te zien of ie ook dichter bij Toni Martin is gekomen, zou wel te verwachten zijn eigenlijk.
Ik neem aan dat onze Belgische vrienden er ook live bij zijn? Die hebben normaliter al een camera paraat als er meer dan 2 wielrenners in een groep rijden.quote:Op maandag 6 april 2015 11:11 schreef danos het volgende:
Vandaag begint Baskenland alweer, prachtige koers. Vorig jaar met Poels in de koninginnerit en ik meen te herinneren dat Weening ook erg sterk was?
Iedere dag 15.30 met Jose Been en Kroon op ES.
Die hebben sinds 1 of 2 jaar ook last van bezuinigingen, zelfs bij het heilige wielrennen.quote:Op maandag 6 april 2015 13:43 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik neem aan dat onze Belgische vrienden er ook live bij zijn? Die hebben normaliter al een camera paraat als er meer dan 2 wielrenners in een groep rijden.
Vorig jaar waren ze er hier ook niet live bij volgens mij.quote:Op maandag 6 april 2015 13:43 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik neem aan dat onze Belgische vrienden er ook live bij zijn? Die hebben normaliter al een camera paraat als er meer dan 2 wielrenners in een groep rijden.
Is wel een enorm zware tijdrit, zie Quintana die tijdrit nog eerder winnen dan Martin eigenlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 11:32 schreef Pedroso het volgende:
Benieuwd of Dumoulin weer een beetje in topvorm is. A.s. zaterdag in de tijdrit een mooi moment om te zien of ie ook dichter bij Toni Martin is gekomen, zou wel te verwachten zijn eigenlijk.
Ziet er op het plaatje niet heel erg zwaar uit maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 14:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is wel een enorm zware tijdrit, zie Quintana die tijdrit nog eerder winnen dan Martin eigenlijk.
Boomquote:Op maandag 6 april 2015 14:39 schreef forzaudinese het volgende:
Wil je al een beetje zin krijgen in zondag ? Dan moet je echt even naar dit filmpje kijken denk ik !Heerlijk om dit terug te zien !
vanaf 3.10
Greipel staat er gewoon tussen, hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:23 schreef Marcoss het volgende:
Geen Kittel, Cavendish en Greipel, Sagan geeft aan de koers als een soort training te beschouwen.. Dan blijft alleen Kristoff over, die overal wel wil koersen waar hij aan de start staat.
Net bekend geworden dat hij nog moet herstellen van RVV, zie Wielerflits.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Greipel staat er gewoon tussen, hoor.
Vreemde keuze dan,tenzij er iets met cortisonen is o.i.d.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:45 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Net bekend geworden dat hij nog moet herstellen van RVV, zie Wielerflits.
In enorm snertweer was datquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:49 schreef OProg het volgende:
Het is van 10 jaar terug dat het nog eens geen massasprint werd. Toen Thorwald Veneberg zijn grote overwinning wist te behalen door Vaitkus in de sprint te kloppen.
Kreder 3de daar in Sarthequote:Op dinsdag 7 april 2015 16:06 schreef Mykonos het volgende:
Bouhanni wint vandaag z'n eerste koersje dit jaar. Niet echt een vette vis (2.1 koers in Frankrijk) maar het zou wel eens tijd worden.
twitter:LottoJumbo_road twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 18:46:51.@RickFlens isn't fully fit and won't ride tomorrow's @Scheldeprijs. reageer retweet
Hoop dat ik van Unibet mijn geld terug krijg dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:50 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:LottoJumbo_road twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 18:46:51.@RickFlens isn't fully fit and won't ride tomorrow's @Scheldeprijs. reageer retweet
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoop dat ik van Unibet mijn geld terug krijg dan.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Wtf, ziet er niet heel fris uit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:06 schreef Marcoss het volgende:
Stybar is wat ouder geworden de afgelopen dagen
https://instagram.com/p/1L7oQ5rx-Y/
Wowquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:06 schreef Marcoss het volgende:
Stybar is wat ouder geworden de afgelopen dagen
https://instagram.com/p/1L7oQ5rx-Y/
Gewoon Ebola, voor die hele ploeg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Moreno Hofland toch niet in Scheldeprijs!
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Moreno Hofland toch niet in Scheldeprijs!
twitter:LottoJumbo_road twitterde op woensdag 08-04-2015 om 09:00:21PREVIEW @Scheldeprijs - @merijnzeeman: "With @Tomvanasbroeck, @MorenoHofland and @BarryMarkus we’ve 3 quick riders.” http://t.co/Lzp1uf3nfR reageer retweet
Loopt allemaal lekker dit seizoen bij Jumbo. Zelfs de communicatie loopt spaak.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:LottoJumbo_road twitterde op woensdag 08-04-2015 om 09:00:21PREVIEW @Scheldeprijs - @merijnzeeman: "With @Tomvanasbroeck, @MorenoHofland and @BarryMarkus we’ve 3 quick riders.” http://t.co/Lzp1uf3nfR reageer retweet
dat denk ik ook,maar misschien maakt zn salaris een hoop goed (als het nog in de rabotijd vastgesteld was).quote:Op woensdag 8 april 2015 09:43 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Zeeman achteraf liever bij Giant was gebleven..
quote:Vanmiddag krijgt Marcel Kittel (26) na drie jaren van suprematie hoe dan ook een opvolger in de Scheldeprijs, de Belgische semi-klassieker met finish in Schoten. Omdat hij simpelweg niet in staat is om te koersen, klinkt het vanuit de eigen ploeg Giant-Alpecin, waar de Duitser node wordt gemist.
Het zou gaan om de naweeën van een mysterieus virus, opgepikt in aanloop naar de Ronde van Qatar. Boze tongen rond het peloton beweren echter dat er meer aan de hand is. Dat de Duitse veelwinnaar vanwege de fysieke tegenslag die hem al weken uit koers houdt, thuis in Duitsland tegen een depressie aan zit.
,,Nou, het is nog niet zo ver dat Marcel naar het gekkenhuis moet, hoor,'' reageert teammanager Iwan Spekenbrink zoals altijd kalm. ,,Maar natuurlijk frustreert het hem enorm dat hij zijn concurrenten ziet winnen en dat hij zelf niet in staat is om te koersen.''
Sterker nog, een degelijke trainingsweek afwerken blijkt in zijn huidige conditie vaak teveel gevraagd. Veel meer nog dan met de ploegleiding, houdt Kittel daarom op dagelijkse basis contact met de teamartsen van Giant.
,,Hij traint wel, maar een schema volgen lukt hem gewoon nog niet omdat hij een slecht gevoel blijft houden,'' weet ploegleider Rudi Kemna, die de klachten 'ongrijpbaar' noemt, maar de verhalen over een depressie zwaar overtrokken vindt. ,,Natuurlijk baalt Marcel nu verschrikkelijk, maar ik weet zeker dat iedere gezonde topsporter zich in dit soort situaties zorgen maakt en gaat twijfelen of hij of zij het nog wel kan. Maar dat is niet iets waar wij ons als ploeg nu zorgen over maken.''
De zegeteller van Kittel mag dan pas op één staan (Tour Down Under Classic), zijn belangrijkste doelen laten nog even op zich wachten. Aan de Giro d'Italia (mei) doet Kittel in elk geval niet mee en de Tour de France (juli) is nog ver weg.
De prognose is dat de Duitser over vier weken terugkeert in de Tour de Yorkshire en aansluitend koerst in Californië. Daarna wacht nog een trainingsstage en de Ster ZLM Toer. Kemna: ,,Als hij tegen die tijd nog steeds niet in vorm is, wordt de Tour misschien een moeilijk verhaal. Maar daar gaan wij nu zeker nog geen druk op zetten.''
Dan heeft Jumbo toch nog iets gewonnen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:50 schreef Marcoss het volgende:
Roux wint in de Sarthe, 1ste zege van het seizoen voor FDJ
Daarnaast rijden ze volgens mij erg veel wedstrijden in korte periode.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:44 schreef Ericr het volgende:
Martens dus ook ziek. Worden die gasten getraind door Kemkers of zo? Kemkers was ook altijd zo goed in het opbranden van zijn schaatsers, bij Lotto-Jumbo lijkt het er ook op dat renners volledig kapot getraind zijn voordat ze maar een wedstrijd kunnen beginnen.
Griep kan natuurlijk maar 70% van je ploeg die ziek wordt is echt extreem.
Dan moeten ze eerst uit de WT stappen natuurlijk, al hoeft dat misschien niet eens zo slecht te zijn. Al zullen ze dan vast te bang zijn om de Tour een keer te missen.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Ze kunnen beter eens wat grote wedstrijden skippen en lekker vlammen in de kleinere koersjes, net als Roompot moet doen.
Voor een nederlandse ploeg is dat ook wel logisch, want 90% van de media-aandacht die je in een jaar krijgt, krijg je in de Tour.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst uit de WT stappen natuurlijk, al hoeft dat misschien niet eens zo slecht zijn. Al zullen ze dan vast te bang zijn om de Tour een keer te missen.
1+1 = ?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:37 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is er eigenlijk aan de hand met Moreno Moser? Die begon in 2012/ eerste helft 2013 met zeer mooie uitslagen en leek een steengoed renner te gaan worden. De afgelopen twee jaar was hij echter helemaal nergens, en ook dit seizoen is het allemaal wel zeer matig.
Zal hetzelfde spul missen dat Sagan nu ook ontbeert ook al is Sagan dan wel wat minder terug gevallen maar toch ook niet meer de renner die redelijk heersend was in 2012 en 2013.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:37 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is er eigenlijk aan de hand met Moreno Moser? Die begon in 2012/ eerste helft 2013 met zeer mooie uitslagen en leek een steengoed renner te gaan worden. De afgelopen twee jaar was hij echter helemaal nergens, en ook dit seizoen is het allemaal wel zeer matig.
Het Boason Hagen syndroom.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zal hetzelfde spul missen dat Sagan nu ook ontbeert ook al is Sagan dan wel wat minder terug gevallen maar toch ook niet meer de renner die redelijk heersend was in 2012 en 2013.
Bij welk team rijdt die nu?quote:
De geestelijk vader hiervan is toch wel Yaroslav Popovych.quote:
Haussler is ook een mooie.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De geestelijk vader hiervan is toch wel Yaroslav Popovych.
Oja.quote:
Gelukkig doet Lotto Djumbo wel mee.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
BMC afgezegd voor de Scheldeprijs las ik net.
Reden? ze hebben geen sprinter.
Ook Greipel heeft op laatste moment afgezegd.
Die heeft ook een Hagentje gedaan.quote:
Wel een leuk team dat MTN. Met die Eritreaantjes ookquote:
Mooiste fietsen in het pelotonquote:Op woensdag 8 april 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een leuk team dat MTN. Met die Eritreaantjes ook
Een allstar team van hasbeens en neverwere. Maar die Afrikaantjes mogen mij verrassen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allicht nog meer te zoeken op WT niveau dan Lotto Djumboquote:Op woensdag 8 april 2015 15:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een allstar team van hasbeens en neverwere. Maar die Afrikaantjes mogen mij verrassen.
Zou prachtig zijn als er een vluchter wint dit jaar.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
BMC afgezegd voor de Scheldeprijs las ik net.
Reden? ze hebben geen sprinter.
Ook Greipel heeft op laatste moment afgezegd.
Eritreeërs.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Daarnaast rijden ze volgens mij erg veel wedstrijden in korte periode.
Misschien ghewoon eens niet starten bij de kleinere koersten.
Dat vroeg ik me een paar dagen geleden ook af.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:43 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Zeeman achteraf liever bij Giant was gebleven..
De finish halen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:58 schreef Sked het volgende:
Wat is de doelstelling van LottoJumbo vandaag eigenlijk?
Winnen met van Asbroeck, ja ja!quote:Op woensdag 8 april 2015 15:58 schreef Sked het volgende:
Top vijf.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:58 schreef Sked het volgende:
Ik mis de bordjes 'Geen tram A12 door woningen'quote:Op woensdag 8 april 2015 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Alweer die kut-tractoren langs de wegen.
Veel 65+ volk.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:01 schreef opperkleurder het volgende:
Vrij veel volk langs de weg, hoeven die Belgjes niet te werken?
Die jongen zal ook wel spijt hebben. Neem aan dat hij wel naar meer ploegen kon.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Contracteren van Van Asbroeck vind ik wel een goede zet van Lotto-Jumbo.
Dat lijkt me sowieso een probleem voor de ploeg. Als men zo blijft falen en ze hebben volgend jaar geen extra budget dan kunnen ze, op wat jonge Nederlanders die blij zijn profrenner te kunnen worden, geen goede renners aantrekken. Zelfs als talentvolle Nederlandse renner zo ik de voorkeur geven aan een andere ploeg.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die jongen zal ook wel spijt hebben. Neem aan dat hij wel naar meer ploegen kon.
En voor de benen, maar dat mag je niet verklappen hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 16:06 schreef opperkleurder het volgende:
Doping voor het haar, alleen voor het haar.
Renners scheren hun benen dus hoeven die niet te wassen met Alpecin.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:08 schreef Sked het volgende:
[..]
En voor de benen, maar dat mag je niet verklappen hoor
Die ploegleiders verschuilen zich achter pech en ziektes.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
Kan niks zien, maar faalt Lotto-Jumbo opnieuw?
Als enige in het profpeleton nog geen overwinning dit jaar. En het is 8 april
Ook knap.
Wellicht dat het verstandig is als ze die oude garde ploegleiders er eens allemaal uitflikkeren.
De nederlandse wielerliefhebber krijgt ook ziektes door het koersen van Lotto-Jumbo.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
Die ploegleiders verschuilen zich achter pech en ziektes.
Vanmarckequote:Op woensdag 8 april 2015 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De nederlandse wielerliefhebber krijgt ook ziektes door het koersen van Lotto-Jumbo.
Op wie hadden ze dan gerekend, Gesink ? Er rijdt toch niets fatsoenlijks meer rond op Kelderman na.
Parijs is nog ver.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ook knap.
Wellicht dat het verstandig is als ze die oude garde ploegleiders er eens allemaal uitflikkeren.
Frans Maassen.....quote:Op woensdag 8 april 2015 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Overigens ben ik het er wel mee eens dat ze eens goed naar hun ploegleiding/trainers moeten kijken.
Gewoon opheffen die ploeg.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ook knap.
Hoezo? Ze hebben Luicito toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Overigens ben ik het er wel mee eens dat ze eens goed naar hun ploegleiding/trainers moeten kijken.
Maar waarom werd Jan Ullrich en z'n ploeg op groene Bianchi's altijd verheerlijkt?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op bianchi ga je , met af en toe een uitzondering, gewoon heel weinig winnen. Met afstand de slechtste fiets in het peloton.
Nou heb ik er niet dusdanig veel verstand van dat ik ga oordelen over fietsen, maar is het echt zo anno 2015 dat er teams met fietsen rondrijden en hierdoor niet veel winnen? Al dat materiaal moet toch top zijn? Lotto-Jumbo heeft toch ook een aardige begroting? Dan ga je toch niet in zee met een Aldi fietsmerk bij wijze van?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gewoon opheffen die ploeg.
Al zou het wel helpen als ze eindelijk die kutfietsen eens dumpen. Op bianchi ga je , met af en toe een uitzondering, gewoon heel weinig winnen. Met afstand de slechtste fiets in het peloton.
Met z'n droomplan voor Gesink.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben Luicito toch?
Dat de fietsen het probleem zijn geloof ik ook niks van.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou heb ik er niet dusdanig veel verstand van dat ik ga oordelen over fietsen, maar is het echt zo anno 2015 dat er teams met fietsen rondrijden en hierdoor niet veel winnen? Al dat materiaal moet toch top zijn? Lotto-Jumbo heeft toch ook een aardige begroting? Dan ga je toch niet in zee met een Aldi fietsmerk bij wijze van?
Sponsorcontracten he.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou heb ik er niet dusdanig veel verstand van dat ik ga oordelen over fietsen, maar is het echt zo anno 2015 dat er teams met fietsen rondrijden en hierdoor niet veel winnen? Al dat materiaal moet toch top zijn? Lotto-Jumbo heeft toch ook een aardige begroting? Dan ga je toch niet in zee met een Aldi fietsmerk bij wijze van?
Volgens mij was dat een mintgroene pegoretti (of iig een frame van die bouwer).quote:Op woensdag 8 april 2015 16:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar waarom werd Jan Ullrich en z'n ploeg op groene Bianchi's altijd verheerlijkt?
Weer eens wat anders dan tak tak tak.quote:
Al zou het een halve % in weerstand uitmaken reken dat eens door over 3500 km.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat de fietsen het probleem zijn geloof ik ook niks van.
De foto doet iets anders vermoeden:quote:Op woensdag 8 april 2015 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een mintgroene pegoretti (of iig een frame van die bouwer).
Voorzichtig gesponsord door Bianchiquote:Op woensdag 8 april 2015 16:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De foto doet iets anders vermoeden:
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Als het al aan het materiaal ligt, dan zijn het eerder de banden. Met Vittori's rijd je veel te vaak lek.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat de fietsen het probleem zijn geloof ik ook niks van.
Hier nog wat bewegende beelden van Luicito en Krachtwijk:quote:Op woensdag 8 april 2015 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan tak tak tak.
Tot zeg maar een jaar of 10-15 terug reden profs zo vaak op fietsen met het stickertje van het ene merk erop terwijl het een custom frame was van een bepaalde bouwer.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
25quote:Op woensdag 8 april 2015 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel KM moeten ze nog. Zit nu in de wachtkamer.
Dit komt omdat je in de epo jaren je riis op een driewieler kon laten rijden en hij won nog. Nu de invloed van doping kleiner is geworden is het belang van goed materiaal groter.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:28 schreef Ericr het volgende:
Ze hebben wel vaker bagger fietsen gehad. Die Kartonnago's waren ook niet de beste fietsen maar er werd nog wel redelijk op gepresteerd. Bandenkeuze is overigens ook vaak bagger geweest bij die ploeg, lek rijden en op de plaat gaan was schering en inslag omdat ze vasthielden aan banden waar verder niemand meer op wilde rijden.
Roompot-Oranje Peleton is de officiële naam.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:33 schreef Sked het volgende:
Roompot Oranje peloton
Noem ze gewoon Roompot, seniele Belg
Riis was toen inderdaad de enige die doping gebruikte...quote:Op woensdag 8 april 2015 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit komt omdat je in de epo jaren je riis op een driewieler kon laten rijden en hij won nog. Nu de invloed van doping kleiner is geworden is het belang van goed materiaal groter.
Trek noem je toch ook niet regelmatig Trek Factory Racing? Idem voor een hoop andere ploegenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Roompot-Oranje Peleton is de officiële naam.
Je snapt toch wat ik bedoel of niet?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Riis was toen inderdaad de enige die doping gebruikte...
Nou ja als iedereen volgepropt is gaan kleine verschillen in kwaliteit net zo goed uitmaken.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je snapt toch wat ik bedoel of niet?
Niet vaak maar het komt wel voor.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Trek noem je toch ook niet regelmatig Trek Factory Racing? Idem voor een hoop andere ploegen
Niet echt, het verschil is dan relatief nog veel kleiner. Bovendien ga je er dan van uit dat iedereen zich volpropt met exact even goede doping.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou ja als iedereen volgepropt is gaan kleine verschillen in kwaliteit net zo goed uitmaken.
Ullrich reed bijna altijd op een Walser in tijdritten, overgeplakt met het stickertje van wie op dat moment de fietensponsor was.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |