Jan Bovenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef Evertjan het volgende:
Wie is er nu kopman bij Lotto-NL tijden de heuvelklassiekers?
Kelderman misschien? Volgens mij gaat die ze ook rijden.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef Evertjan het volgende:
Wie is er nu kopman bij Lotto-NL tijden de heuvelklassiekers?
Kelderman en eendagswedstrijden is nog geen goede combinatie gebleken. Paul Martens misschien, maar verder dan de plekken 10-20 zal die ook niet komen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:42 schreef Spies het volgende:
[..]
Kelderman misschien? Volgens mij gaat die ze ook rijden.
10-20 gaat de vlag uit bij team lotto djumboquote:Op donderdag 2 april 2015 20:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Kelderman en eendagswedstrijden is nog geen goede combinatie gebleken. Paul Martens misschien, maar verder dan de plekken 10-20 zal die ook niet komen.
Pra-Loup kom toch ook weer in de Tour? Alvast een mooie warming up dan voor Wilco!quote:Op donderdag 2 april 2015 21:09 schreef Chiappucci het volgende:
Parcours van de Dauphiné is bekend. Ziet er niet verkeerd uit. 4 aankomsten bergop en een ploegentijdrit.
http://www.letour.fr/criterium-du-dauphine/2015/us/stage-1.html
http://www.voltalimburgcl(...)geId=43&nieuwsId=187quote:Volg Radio Tour live!
Volg jij de koers altijd via Radio Tour? En doe je dat via een ontvanger? Dat is mooi en moet je zeker blijven doen.
Maar in samenwerking met Juryauto.nl brengen wij zaterdag iets nieuws: Radio Tour via internet!
Heb jij dus geen radio-ontvanger, maar wel internet. Klik op deze link en je zult tijdens de koers live Radio Tour kunnen volgen. Je zult dus midden in de koers zitten!!
http://juryauto.nl/radiotoerlive
Martens zal wel de beoogde kopman zijn nu ja, maar hoop vooral dat ze aanvallend gaan koersen met hem, Kelderman, Lindeman, misschien Tankink.. Top-10 zal het normaal toch niet worden met deze ploeg, dan maar aanvallend ten onder gaan..quote:Op donderdag 2 april 2015 20:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Kelderman en eendagswedstrijden is nog geen goede combinatie gebleken. Paul Martens misschien, maar verder dan de plekken 10-20 zal die ook niet komen.
Haha, Lotto-Djumbo dat gaat aanvallen.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Martens zal wel de beoogde kopman zijn nu ja, maar hoop vooral dat ze aanvallend gaan koersen met hem, Kelderman, Lindeman, misschien Tankink.. Top-10 zal het normaal toch niet worden met deze ploeg, dan maar aanvallend ten onder gaan..
Ja, het slaat eigenlijk ook nergens op, ik weet hetquote:Op donderdag 2 april 2015 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, Lotto-Djumbo dat gaat aanvallen.
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:48 schreef Mani89 het volgende:
El Burrito Carlos is ook niet echt meer in vorm, nou ja een vorm.
[ afbeelding ]
Die etappe is een precieze kopie van die in de Tourquote:Op donderdag 2 april 2015 21:41 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Pra-Loup kom toch ook weer in de Tour? Alvast een mooie warming up dan voor Wilco!
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:58 schreef DeeBee het volgende:
BRAM gaat het doen voor Lotto - Djumbo TEAM EnEl.
Come on hè!quote:LottoNL-Jumbo heeft tot nu toe nog geen enkele koers gewonnen, ondanks het feit dat het wielerseizoen 2015 inmiddels zijn vierde maand ingaat. Ploegleider Nico Verhoeven maakt zich echter nog niet al te druk, zo liet hij weten tegenover Nu.nl. Volgens hem zal één grote overwinning gelijk het gebrek aan kleinere zeges doen vergeten.
“De ploeg is met zes renners minder flink gekrompen”, liet hij weten. “We skippen nu rondes waar we in het verleden makkelijk wonnen. We wisten van tevoren dat we weinig wedstrijden gingen winnen in het voorjaar. Daar moeten we mee leren leven. Nu moet het gelijk een topwedstrijd zijn, we gaan voor die ene hoofdprijs.”
‘Die ene hoofdprijs’ zou wel eens gewonnen kunnen worden door Sep Vanmarcke. De Belg liet zich in de kleinere Vlaamse koersen al van zijn beste kant zien en geldt als één van de favorieten voor de Ronde van Vlaanderen van komende zondag. “Hij staat op het punt om een keer een grote wedstrijd te winnen”, zei Verhoeven over zijn renner. “Er zijn bovendien zeven andere renners die alleen voor hem werken, die luxe heeft niet iedereen. Toch zijn er misschien wel tien kandidaat-winnaars, dus we moeten het eerst even doen.”
Mwah, in het verleden toch mooie wedstrijden gewonnen met Freire en Menchov.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:37 schreef DeeBee het volgende:
Ze staan al 10 jaar op het punt die ene grote wedstrijd te winnen...
Ja, dat klopt. Maar dat is ook alweer 10 jaar geleden zo ongeveer...quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:42 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Mwah, in het verleden toch mooie wedstrijden gewonnen met Freire en Menchov.
Tegenwoordig hebben ze meer de statuur van een Vacansoleil, maar denken ze van zichzelf nog dat ze een topploeg zijn. Kan een pijnlijk seizoen worden.
Benieuwd hoeveel van die zeven andere renners er nog in z'n buurt zitten eens ze de Koppenberg voorbij zijn ...quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:10 schreef Mani89 het volgende:
“Er zijn bovendien zeven andere renners die alleen voor hem werken, die luxe heeft niet iedereen.
Je hoefde er dit jaar niet zoveel voor te doen om een WT-licentie te krijgen he.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie eigenlijk alleen Vanmarcke en Kelderman dit seizoen WT-puntjes sprokkelen. Wat dat betreft snap ik niet op basis van wat ze die WT-licentie hebben ontvangen.
Bennett heeft ook 4 puntjes binnengehaaldquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie eigenlijk alleen Vanmarcke en Kelderman dit seizoen WT-puntjes sprokkelen. Wat dat betreft snap ik niet op basis van wat ze die WT-licentie hebben ontvangen.
Daar hebben ze sowieso niks voor hoeven doen, die werd gewoon automatisch verlengdquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Je hebt helemaal gelijk R_R, sorry voor mijn heidense teksten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Euskaltel was 100 keer beter en mooier en prachtiger en erotischer.
Ergens natuurlijk ook wel de historie van een ploeg die jarenlang het wielrennen mede bepaald heeft.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Rugnummers zijn op basis van alfabet, lijkt mequote:Op vrijdag 3 april 2015 18:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Lotto morgen met 6 man aan de start in VLC.
Qua rugnummers gezien Bulgac kopman![]()
http://www.voltalimburgcl(...)geId=43&nieuwsId=189
Maakt niet uit, dit soort koersen willen ze niet eens meer winnen. Het gaat alleen nog maar om de monumenten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Lotto morgen met 6 man aan de start in VLC.
Qua rugnummers gezien Bulgac kopman![]()
http://www.voltalimburgcl(...)geId=43&nieuwsId=189
I know maar vond het wel een grappig feit.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Rugnummers zijn op basis van alfabet, lijkt me
Ja, geen idee ook hoe ze bij Lotto op het idee zijn gekomen om Bulgac opeens te halen, die kan er echt helemaal niks van..quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
I know maar vond het wel een grappig feit.
Omdat ze veel te weinig renners hebben, maar er verder geen renners meer beschikbaar waren die contributie wilden betalen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, geen idee ook hoe ze bij Lotto op het idee zijn gekomen om Bulgac opeens te halen, die kan er echt helemaal niks van..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Dus wie gaan ze nu uitspelen voor een oh zo prachtige top 30 klassering?quote:Op zaterdag 4 april 2015 06:58 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig hebben ze in het Baskenland wel een topbezetting, denk dat een top 50 plek er zeker in moet zitten.
Ik denk degene met rugnummer 81.quote:Op zaterdag 4 april 2015 07:45 schreef bruinebeer het volgende:
[..]
Dus wie gaan ze nu uitspelen voor een oh zo prachtige top 30 klassering?
1e deel van de Volta Limburg Classic dus in regen weer.quote:Vanochtend is het bewolkt en er is nog langdurig regen of motregen. Later in de ochtend wordt het vanuit het noorden droog, en dat zal pas in het begin van de middag ook overal in Zuid-Limburg gebeuren.
Zonder SEG cycling, die hebben zich afgemeld.quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
1e deel van de Volta Limburg Classic dus in regen weer.
Past stiekem wel bij deze koers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |