nog nooit zo gelachen als die ene keer dat ik m'n naald te diep prikte en heroïne in m'n armspier spootquote:Op donderdag 2 april 2015 19:45 schreef deadprez het volgende:
je bent ook niet saai als je geen drugs gebruikt
maar drugs zijn wel leuk
zou wel even een back-up plan fixen voor de zekerheidquote:
omdat je jezelf een 0 vindtquote:Op donderdag 2 april 2015 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
fuck man
kon ik dit in real ook maar
plof met zo'n onderwerp binnenvallen en iedereen praat er over
haha dat ben ik inderdaad niet nee, wat maar een grapje natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2015 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ja wel, want je bent niet dom
Jij zit in een diep psychisch gat heh?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gevaarlijke praat dit. Heb vanochtend nog een note gehad voor praat hierover
boks manquote:Op donderdag 2 april 2015 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha dat ben ik inderdaad niet nee, wat maar een grapje natuurlijk
overdrijven is ook een kunst natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2015 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
nog nooit zo gelachen als die ene keer dat ik m'n naald te diep prikte en heroïne in m'n armspier spoot
probeer hier de plaatselijke expositieruimte al jaren van te overtuigenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
overdrijven is ook een kunst natuurlijk
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
probeer hier de plaatselijke expositieruimte al jaren van te overtuigen
Hoezo nou weer psychisch gat. Heb het nog nooit zo helder gezienquote:Op donderdag 2 april 2015 19:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij zit in een diep psychisch gat heh?
met naalden en dan aan het topje beetje met AIDS geinfecteerde bloed en dan bij een vijand zo heel subtiel langs hem lopen en schrammetje zettenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
nog nooit zo gelachen als die ene keer dat ik m'n naald te diep prikte en heroïne in m'n armspier spoot
komt wel goed sgatjequote:Op donderdag 2 april 2015 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoezo nou weer psychisch gat. Heb het nog nooit zo helder gezien
Maar ik wil geen ban dus laten we hierover ophouden
Sinds je solliciteert ben je verandert in een neerslachtig rechts monster.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoezo nou weer psychisch gat. Heb het nog nooit zo helder gezien
Maar ik wil geen ban dus laten we hierover ophouden
dan ben je gewoon een pussy.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
met naalden en dan aan het topje beetje met AIDS geinfecteerde bloed en dan bij een vijand zo heel subtiel langs hem lopen en schrammetje zetten
goede manier om van je enemies af te komen
Gewoon een baasje dusquote:Op donderdag 2 april 2015 19:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sinds je solliciteert ben je verandert in een neerslachtig rechts monster
moet je in de prison doen waardoor een hele gang op je afkomt, echt slim ben jijquote:Op donderdag 2 april 2015 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een pussy.
als je een echte vent bent ga je gewoon met je vijanden vechten, geen wapens alleen je fighting skills.
solliciteert?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sinds je solliciteert ben je verandert in een neerslachtig rechts monster.
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
moet je in de prison doen waardoor een hele gang op je afkomt, echt slim ben jij
Dat kun je.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
fuck man
kon ik dit in real ook maar
plof met zo'n onderwerp binnenvallen en iedereen praat er over
Hey, je oude account is terug.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gevaarlijke praat dit. Heb vanochtend nog een note gehad voor praat hierover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |