Wat leren ze tegenwoordig toch allemaal?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
ik wil gewoon dingen uitproberen, dat is belangrijk
ik heb dit geleerd op school onlangs
op festival alleen, aangezien je je daar niet bij op je gemak voelt.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
xtc uberhaupt
of op festival alleen
gwn gekke tyde tochquote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
xtc seks orgie vecht muziek meet onderhand man
Ga je uit?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik ben ni echt zenuwachtig
sowieso begin ik een beetje te veranderen volges mij
best laagquote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Afwijzing na afwijzing door Herman, hoe laag kan een mens zinken als zelfs hermann je niet moet
maakt helemaal ni uit johquote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze met ''je moet soms nieuwe dingen uitproberen'' bedoelden ''ga xtc doen op je zolderkamer''
volgens mij begrijp je me verkeerd, ik zeg dat je niet saai bent als je geen drugs gebruiktquote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wow Isaac, deze troll is een beetje beneden je niveau man.
ik ga binnenkort ook uit een vliegtuig springen lolquote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze met ''je moet soms nieuwe dingen uitproberen'' bedoelden ''ga xtc doen op je zolderkamer''
en tijdens het springen een pilletje poppen jatokquote:Op donderdag 2 april 2015 19:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga binnenkort ook uit een vliegtuig springen lol
Johquote:Op donderdag 2 april 2015 19:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
volgens mij begrijp je me verkeerd, ik zeg dat je niet saai bent als je geen drugs gebruikt
jaquote:Op donderdag 2 april 2015 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe je mee vanavond, kan ik op je rekenen om 21.30?
Waarom ben je levensmoe?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga binnenkort ook uit een vliegtuig springen lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |