ja maar zo'n festival is ver uit mn comfortzonequote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Juist als je alleen festival gaat moet je zoiets doen man. Veel makkelijker contact maken met de meisjes
Ik ga deze zomer ook xtc doen
triootje?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ait, zijn we samen saai in deze SC.
ja ik ben ni echt zenuwachtigquote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar vanavond krijg je andere meisjes voorgeschoteld.
Wow Isaac, deze troll is een beetje beneden je niveau man.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je bent saai als je geen drugs gebruikt?
kerol
Zou ik als ik jou was ook niet doen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja maar zo'n festival is ver uit mn comfortzone
ben bang dat ik ziekelijk bad ga ofzo
Kun je effe bevestigen dat je om 21.30 echt mee doet.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik ben ni echt zenuwachtig
sowieso begin ik een beetje te veranderen volges mij
neequote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
'
het zegt toch wel wat over je leven als je drugs nodig hebt om het leuk te maken
Oh, in dat geval helemaal waar.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoezo? Masturbatie is toch ook seksualiteit?
dat is niet saai, dat is gewoon gayquote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb een freshbox besteld, ik mag ook meedoen
jaquote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef voederbietel het volgende:
Dima wil je samen met met mij XTC gebruiken?
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ait, zijn we samen saai in deze SC.
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is niet saai, dat is gewoon gay
xtc uberhauptquote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou ik als ik jou was ook niet doen.
Gewoon testen en niet teveel nemenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja maar zo'n festival is ver uit mn comfortzone
ben bang dat ik ziekelijk bad ga ofzo
ik denk niet dat ze met ''je moet soms nieuwe dingen uitproberen'' bedoelden ''ga xtc doen op je zolderkamer''quote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
ik wil gewoon dingen uitproberen, dat is belangrijk
ik heb dit geleerd op school onlangs
jaquote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun je effe bevestigen dat je om 21.30 echt mee doet.Dat is beter voor mijn gemoedsrust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |