huehuequote:
heb je verder helemaal niemand waar je het mee zou kunnen doen?quote:
Juist als je alleen festival gaat moet je zoiets doen man. Veel makkelijker contact maken met de meisjesquote:Op donderdag 2 april 2015 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja waar anders in mijn geval?
ik ga niet in mijn eentje strak staan op een festival...
geen idee hoe ik erop reageer
lijkt me maar gevaarlijk
Maar vanavond krijg je andere meisjes voorgeschoteld.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja van treinmeisje nogsteeds ja
ik zit al paar maanden in derealisatie fase
Waarmee?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KOM VECHTEN NU IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE
doet ie mee?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar vanavond krijg je andere meisjes voorgeschoteld.
Ik ben dan ook een vrij saai persoon.quote:
xtc is toch sowieso niet iets om thuis op de bank te doenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je verder helemaal niemand waar je het mee zou kunnen doen?
doe hero danquote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon... dingen dit dat
Haha dat tweede is verzonnen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben ook geheel onthouder op Zubrowka en seks na.
tuurlijk welquote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
xtc is toch sowieso niet iets om thuis op de bank te doen
heb je dat weleens gedaan?quote:
je bent saai als je geen drugs gebruikt?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een vrij saai persoon.
Maar veel plezier met in je eentje op je zolderkamer uit de maat te lopen, Dima.
neequote:Op donderdag 2 april 2015 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je verder helemaal niemand waar je het mee zou kunnen doen?
Ait, zijn we samen saai in deze SC.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef ntm het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen de behoefte hebben om pillen te gebruiken, maarja misschien ben ik gewoon saai. Ik heb ook iemand er heel slecht op zien gaan, nee bedankt
Hij vermoedde dat je het over cyanide had denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
mn neefje was vandaag hier
ik had wel proefballonnetje losgelaten
"ik ga chillen als mn ouders weg zijn in zomervakantie, denk een pilletje nemen ofzo"
hij keek me raar aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |