wou gewoon stoere grap makenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeg toch ook niet dat ie dood moest gaan
Ik bedoel het nummer vicious flap drol.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Muzikaal is Sid Vicious een nul vergeleken met Lou Reed
zoals ik al eerder zei weet ik dat niet precies, bindmiddel misschien niet nee. Andere toevoegingen volgens mij wel.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gehalte actieve stof toch? Niet bindmiddel en eventuele andere toevoegingen?
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit nog niet gepost is
in dit geval wel terechttwitter:ShabirBurhani twitterde op donderdag 02-04-2015 om 19:28:27Besluit van Rabobank heeft een bijdrage geleverd aan mijn verdere radicalisering. reageer retweet
knuffelen met je dinnetjequote:Op donderdag 2 april 2015 19:36 schreef Remqo het volgende:
Waarom zou je thuis strak willen staan van de xtc?
owquote:Op donderdag 2 april 2015 19:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik bedoel het nummer vicious flap drol.
ja waar anders in mijn geval?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:36 schreef Remqo het volgende:
Waarom zou je thuis strak willen staan van de xtc?
Gvd manquote:Op donderdag 2 april 2015 19:32 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik heb een vraagje
ik wil van de zomer een item van mijn bucketlist afstrepen
ik wil thuis XTC gebruiken in de zomervakantie
dan zijn mn ouders er niet
kan je dit gewoon thuis veilig doen? wat zijn de risicofactoren?
waar koop je zoiets?
hoeveel kost het?
Ja dat is betrouwbaar, succesquote:Op donderdag 2 april 2015 19:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je kan het laten testen
je weet niks jij
Oh cool. Was vergeten dat eerder eens aan je gevraagd te hebben.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei weet ik dat niet precies, bindmiddel misschien niet nee. Andere toevoegingen volgens mij wel.
Heb je al vlindertjes Dima?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je kan het laten testen
je weet niks jij
Waar en met wie gebruik jij altijd XTC Guus?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gvd man
Thuis, in je fucking eentje aan de XTC gaan zitten en dan nog zo pussy ook
Dima, pls...
Ik heb zelf alleen maar pillen gehad waarvan ik wist dat het bij anderen gewoon prima gegaan was, dus nooit de behoefte gehad om het te laten testen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh cool. Was vergeten dat eerder eens aan je gevraagd te hebben.
Preciesquote:Op donderdag 2 april 2015 19:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
moet je ook niet hebben
be dumb get dead is de motto
Sowieso een stempel op kwalitatieve muzikaliteit willen drukkenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
owmeteen flapdrol ook he, biomiep
Gwn niet, jatoch?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar en met wie gebruik jij altijd XTC Guus?
ik heb hetzelfde met vrouwenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb zelf alleen maar pillen gehad waarvan ik wist dat het bij anderen gewoon prima gegaan was, dus nooit de behoefte gehad om het te laten testen.
KOM VECHTEN NU IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEEquote:Op donderdag 2 april 2015 19:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso een stempel op kwalitatieve muzikaliteit willen drukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |