quote:Op donderdag 2 april 2015 19:32 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik heb een vraagje
ik wil van de zomer een item van mijn bucketlist afstrepen
ik wil thuis XTC gebruiken in de zomervakantie
dan zijn mn ouders er niet
kan je dit gewoon thuis veilig doen? wat zijn de risicofactoren?
waar koop je zoiets?
hoeveel kost het?
quote:
jammer dat ie niet door de ruit is gegaan met z'n plofkopquote:Op donderdag 2 april 2015 19:34 schreef voederbietel het volgende:
Ben benieuwd of Teeven nog een boete krijgt omdat 'ie geen gordel om had. Lijkt me in ieder geval niet meer dan vanzelfsprekend dat de verzekering niks dekt.
stoerquote:
Je weet niet eens wat voor troep erin zit en wie het gemaakt heeft als je het koopt, echt geen medelijden met mensen als het fout gaat.quote:
nou nou nou, iemand dood wensen, dat kan niet manquote:Op donderdag 2 april 2015 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
jammer dat ie niet door de ruit is gegaan met z'n plofkop
kun je laten testen hèquote:Op donderdag 2 april 2015 19:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat voor troep erin zit en wie het gemaakt heeft als je het koopt, echt geen medelijden met mensen als het fout gaat.
moet je ook niet hebbenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat voor troep erin zit en wie het gemaakt heeft als je het koopt, echt geen medelijden met mensen als het fout gaat.
Vicious is veel beter.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Luister het dan... man... veel beter dan dit wordt het niet he
je kan het laten testenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:35 schreef ntm het volgende:
[..]
zeg toch ook niet dat ie dood moest gaanquote:Op donderdag 2 april 2015 19:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
nou nou nou, iemand dood wensen, dat kan niet man
beter ernstige hersenschade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |