De eerste keer dat ik 'em zag ging ik er 100% blanco in, had de titel niet eens op het hoesje bekeken. Beste film ervaring ooit geweest.quote:
nee, ik ben nu veel beterquote:Op donderdag 2 april 2015 20:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tja jij bent ook geen 18 meer heh.
Pixie kan je voor een paar knaken die fantasieën laten verwezenlijken.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb hete fantasieën over Dita von Teese
Ja maar toch...net als met Hind, ook zoquote:Op donderdag 2 april 2015 20:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weenie, ze was zelf ook al miljonair ;s
Sommige chicks met hoofddoek zijn kk lekkerquote:
Tuurlijk, kost je wel geld natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2015 20:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hee kan jij een marketing plan voor me maken
Misschien is het wel gewoon liefdequote:Op donderdag 2 april 2015 20:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja maar toch...net als met Hind, ook zo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het niet te missen faillissement of?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tuurlijk, kost je wel geld natuurlijk.
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pixie kan je voor een paar knaken die fantasieën laten verwezenlijken.
is liefde hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 20:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon liefde
i want to believe
Jammer voor jou dat je zowel humor als swag niet kan kopen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het niet te missen faillissement of?
swagquote:Op donderdag 2 april 2015 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat je zowel humor als swag niet kan kopen.
Alleen seks is voor jou te koop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |