White-chicks-only it isquote:Op donderdag 2 april 2015 20:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Haha ok. Ik was wel srs over alles wat ik zei
Deze is half Marokkaans:quote:Op donderdag 2 april 2015 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je niet nog wat Persian cuties posten?
Mooi lichaam, maar het gezicht is een beetje matigquote:Op donderdag 2 april 2015 20:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Deze is half Marokkaans:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fake tittiesquote:Op donderdag 2 april 2015 20:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Deze is half Marokkaans:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Matig? In wat danquote:Op donderdag 2 april 2015 20:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mooi lichaam, maar het gezicht is een beetje matig
Heeft wat weg van cr7quote:Op donderdag 2 april 2015 20:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje mannelijke harses vind je niet?
Ah man dan kom je de vrouw van je dromen tegen en dan? Sorry babe... te arabisch?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:26 schreef voederbietel het volgende:
Toch zijn Arabische vrouwen vaak best mooi eigenlijk. Jammer dat ik zo cultureel beperkt ben.
Ik vind haar gewoon niet een bijzonder mooi gezicht hebben.quote:
Op zich kunnen lichtelijk mannelijke trekjes wel mooi zijn, bij Salma Hayek bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje mannelijke harses vind je niet?
Ik maak gebruik van de z.g.n. Hutspot-test.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah man dan kom je de vrouw van je dromen tegen en dan? Sorry babe... te arabisch?
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik maak gebruik van de z.g.n. Hutspot-test.
Ah oke, ja dat kanquote:Op donderdag 2 april 2015 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon niet een bijzonder mooi gezicht hebben.
[..]
Op zich kunnen lichtelijk mannelijke trekjes wel mooi zijn, bij Salma Hayek bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |