quote:Op donderdag 2 april 2015 20:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we inmiddels breedbeeld tv.
Japanse mannen zijn pussies heb ik gehoordquote:Op donderdag 2 april 2015 20:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In Japan is met je hoofd op een vrouwen schoot liggen het toppunt van erotiek heb ik wel eens begrepen.
Dat is koreaans.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hou op je bent niet 한국어 사랑의 신
Ik kan wel heel goed beffen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hou op je bent niet 한국어 사랑의 신
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:19 schreef ntm het volgende:
Knappe Aziatische mannen zie ik gewoon bijna nooit, kan op alles vallen behalve zij
Met of zonder boerka.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je niet nog wat Persian cuties posten?
hhhhhhhhquote:Op donderdag 2 april 2015 20:20 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Japanse mannen zijn pussies heb ik gehoord
hee kan jij een marketing plan voor me makenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je niet nog wat Persian cuties posten?
Hahaquote:Op donderdag 2 april 2015 20:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gast wat voor faggot ben ji jwel niet ook nog naar jordy van loon luisteren
Die white-chicks-only mentaliteit is enkel om ntm af te schrikken.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mijn niet blanke kut heeft daar niets aan
Oh daarom zijn alleen de leuke mensen hier nogquote:Op donderdag 2 april 2015 20:22 schreef voederbietel het volgende:
Zometeen toch maar even dat interview met Niels luisteren en de datingshow met Dima.
Haha ok. Ik was wel srs over alles wat ik zeiquote:Op donderdag 2 april 2015 20:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die white-chicks-only mentaliteit is enkel om ntm af te schrikken.
Ja, ik dacht net hetzelfde.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh daarom zijn alleen de leuke mensen hier nog
Ik zie kansenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:19 schreef ntm het volgende:
Knappe Aziatische mannen zie ik gewoon bijna nooit, kan op alles vallen behalve zij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |