Pls ik kijk nooit naar grammar, vond het gewoon grappig woord.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is gewoon goed Nederlands toch?
je moet lachen om 'gehoereer' ?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pls ik kijk nooit naar grammar, vond het gewoon grappig woord.
ik denk dat ik Oost-Aziatische mannen fysiek wel aankanquote:Op donderdag 2 april 2015 20:15 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je hebt bescherming nodig anders eindigen je tepels op een riem
jaloersquote:Op donderdag 2 april 2015 20:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je moet lachen om 'gehoereer' ?
Heb ik toestemming van je om te lachen? Ik wacht nog, opschieten val bijna flauw.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je moet lachen om 'gehoereer' ?
Is het je daar om te doen? Zowel intellectuele als fysieke overwicht?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik denk dat ik Oost-Aziatische mannen fysiek wel aankan
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb ik toestemming van je om te lachen? Ik wacht nog, opschieten val bijna flauw.
Sumo proberen als je toch naar japan gaat, maybe wil chloro mee, heb je meteen een champion ;Dquote:Op donderdag 2 april 2015 20:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik denk dat ik Oost-Aziatische mannen fysiek wel aankan
wil gewoon teder de liefde bedrijven en spleetoogbabies barenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is het je daar om te doen? Zowel intellectuele als fysieke overwicht?
Ja precies.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee.
Die zichzelf opblazen zijn vaak nog kleiner.
Ik kan toch gewoon m'n ogen dicht knijpen?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil gewoon teder de liefde bedrijven en spleetoogbabies baren
Die Jappen willen alleen knuffelenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil gewoon teder de liefde bedrijven en spleetoogbabies baren
met chloro worstelen is mijn droom :squote:Op donderdag 2 april 2015 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sumo proberen als je toch naar japan gaat, maybe wil chloro mee, heb je meteen een champion ;D
Ik heb dit met alles wat niet blank is.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:19 schreef ntm het volgende:
Knappe Aziatische mannen zie ik gewoon bijna nooit, kan op alles vallen behalve zij
In Japan is met je hoofd op een vrouwen schoot liggen het toppunt van erotiek heb ik wel eens begrepen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Die Jappen willen alleen knuffelen
Baby-olie erbij en film het.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
met chloro worstelen is mijn droom :s
blank is ook superieurquote:Op donderdag 2 april 2015 20:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb dit met alles wat niet blank is.
Wowquote:Op donderdag 2 april 2015 20:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb dit met alles wat niet blank is.
hou op je bent niet 한국어 사랑의 신quote:Op donderdag 2 april 2015 20:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan toch gewoon m'n ogen dicht knijpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |