Koppel je spanningsdeler nu los van Uo, teken hem aan de andere kant en zeg dat er Uo staat.quote:
Zoals in de tekening?quote:Op donderdag 2 april 2015 23:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Koppel je spanningsdeler nu los van Uo, teken hem aan de andere kant en zeg dat er Uo staat.
Overdracht van Uo tgv Uo uitrekenen waarbij de eerste Uo de uitdrukking wordt die je daarvoor hebt gevondenquote:Op donderdag 2 april 2015 23:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Koppel je spanningsdeler nu los van Uo, teken hem aan de andere kant en zeg dat er Uo staat.
Oke, ik zou zelf op (R3/(R3+R4)(R1/R1+R2)*Uo uitkomenquote:
strik vraag hieroquote:Op donderdag 2 april 2015 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oke, ik zou zelf op (R3/(R3+R4)(R1/R1+R2)*Uo uitkomen
quote:Op donderdag 2 april 2015 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
ik moet bowser verslaan, bijna uitgespeeld
Als we daar tijd voor hebben, zou tof zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen kan dat weleventjes of na COTCB
Ja dat snap ik wel, maar hoe komt ie daarop? Waarom niet (R3/(R3+R4)?quote:
Don't tell me what to doquote:
De NOS vertaalt orange tree naar oranje boom.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)d-werd-in-china.html
Godverdomme hequote:
Can't deny thatquote:
Dave of ik?quote:Op donderdag 2 april 2015 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Godverdomme he
ga je lekker captain tryhard
quote:
Ik kan het alleen aan de hand van regeltechniek iets terugleiden, maar dat zal vast niet de bedoeling zijn haha.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar hoe komt ie daarop? Waarom niet (R3/(R3+R4)?
oh, thanks iig!quote:Op donderdag 2 april 2015 23:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik kan het alleen aan de hand van regeltechniek iets terugleiden, maar dat zal vast niet de bedoeling zijn haha.
Ik denk je dat nog even in het dictaat moet spieken
Nu ga ik weer even in een hoekje huilen over het feit dat ik nooit al mn tentamens ga halen dit blok omdat het veel te moeilijk is.quote:
* LittleBrownie doet roosvicee schuivenquote:Op donderdag 2 april 2015 23:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nu ga ik weer even in een hoekje huilen over het feit dat ik nooit al mn tentamens ga halen dit blok omdat het veel te moeilijk is.
Maar goed dat je geen elon 2 moest doen, ik weet al die intrinsieke waarde van transistoren niet meer waardoor ik geen kettingmatrix van een CE-trap kan bepalen T.Tquote:Op donderdag 2 april 2015 23:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
* LittleBrownie doet roosvicee schuiven
Ik moet ELON 2 wel doen maar gaat niet over transistorenquote:Op donderdag 2 april 2015 23:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maar goed dat je geen elon 2 moest doen, ik weet al die intrinsieke waarde van transistoren niet meer waardoor ik geen kettingmatrix van een CE-trap kan bepalen T.T
over?quote:
Sowieso dat er nog iets over transistor schakelingen gaat D: (het zijn namelijk opamps)quote:Op donderdag 2 april 2015 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet ELON 2 wel doen maar gaat niet over transistoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |