Nu ga ik weer even in een hoekje huilen over het feit dat ik nooit al mn tentamens ga halen dit blok omdat het veel te moeilijk is.quote:
* LittleBrownie doet roosvicee schuivenquote:Op donderdag 2 april 2015 23:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nu ga ik weer even in een hoekje huilen over het feit dat ik nooit al mn tentamens ga halen dit blok omdat het veel te moeilijk is.
Maar goed dat je geen elon 2 moest doen, ik weet al die intrinsieke waarde van transistoren niet meer waardoor ik geen kettingmatrix van een CE-trap kan bepalen T.Tquote:Op donderdag 2 april 2015 23:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
* LittleBrownie doet roosvicee schuiven
Ik moet ELON 2 wel doen maar gaat niet over transistorenquote:Op donderdag 2 april 2015 23:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maar goed dat je geen elon 2 moest doen, ik weet al die intrinsieke waarde van transistoren niet meer waardoor ik geen kettingmatrix van een CE-trap kan bepalen T.T
over?quote:
Sowieso dat er nog iets over transistor schakelingen gaat D: (het zijn namelijk opamps)quote:Op donderdag 2 april 2015 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet ELON 2 wel doen maar gaat niet over transistoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |