Nee, ik loop hier al vastquote:Op donderdag 2 april 2015 23:13 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Kan je nu een uitdrukking van voor Uo?
quote:
quote:
Nietquote:
Je + poot zit aan die spanningsdeler vast, verhouding 10/11 die meedoet in je overdrachtquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 23:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je + poot zit aan die spanningsdeler vast, verhouding 10/11 die meedoet in je overdracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 april 2015 23:23 schreef KitKatChunky het volgende:
Uo=(Ui*(R3/(R3+R4))*(R2/(R2+R1)) volgens mij :S
quote:
dat hadden wel alquote:Op donderdag 2 april 2015 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens antwoorden: Uo=Ui*-R3/R4+((R3+R4)/R4)*((R1)/R1+R2))*Uo
*Ui ja niet Uoquote:
Ja maar jij had *Ui ipv *Uo, wat ik ook zou verwachten. Waar komt die Uo vandaanquote:
Oh, dat is vanwege die spanningsdeler. Je uitgangspanning wordt gedeeld en dan weer als referrentie gebruikt.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar jij had *Ui ipv *Uo, wat ik ook zou verwachten. Waar komt die Uo vandaan
Hm, en dat eerste gedeelte dan?quote:Op donderdag 2 april 2015 23:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh, dat is vanwege die spanningsdeler. Je uitgangspanning wordt gedeeld en dan weer als referrentie gebruikt.
Negatieve spanningsversterking van de opamp zelf volgens mijquote:Op donderdag 2 april 2015 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hm, en dat eerste gedeelte dan?
snap t nietquote:Op donderdag 2 april 2015 23:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat plaatje maakt het een stuk makkelijker haha
fokkehquote:
Hij heeft de spanninsdeler verplaats en zegt gewoon, wat er in gaat is Uo.quote:
Snap ik als nog dat eerste gedeelte nietquote:Op donderdag 2 april 2015 23:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hij heeft de spanninsdeler verplaats en zegt gewoon, wat er in gaat is Uo.
Vervolgens gaat ie eerst Uo bekijken aan de hand van Ui en daarna nog een keer Uo kijken aan de hand van Uo zelf en dan vervolgens bij elkaar voegen.
nee, schijnt ook een ramp te zijnquote:
Ben je het met me eens dat over de spannings deler Uo staat?quote:Op donderdag 2 april 2015 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Snap ik als nog dat eerste gedeelte niet
Jaquote:Op donderdag 2 april 2015 23:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ben je het met me eens dat over de spannings deler Uo staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |