Best een te pruimen gerecht overigens, z'n broertje heeft vast Burrito.quote:
Hij is niet gecast voor dit seizoen, dus die komt inderdaad niet aan bod. Jammer wel, zijn verhaallijn komt na het punt waar het in de serie is eindelijk pas echt op gang.quote:Op maandag 6 april 2015 20:19 schreef Evertjan het volgende:
rare vraag misschien maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat in seizoen 5 het verhaallijn van Bran Stark helemaal niet aan bod zou komen. Weet iemand hier daar iets meer van?
Vind het een rare keuze dan wel. Zodirect is iedereen in seizoen 6 hem alweer vergetenquote:Op maandag 6 april 2015 20:20 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Hij is niet gecast voor dit seizoen, dus die komt inderdaad niet aan bod. Jammer wel, zijn verhaallijn komt na het punt waar het in de serie is eindelijk pas echt op gang.
Janos is een smerig onderkruipsel die hopelijk zo snel mogelijk zijn kop eraf gehakt krijgt wegens zijn lafaardigheid en algemeen stom zijn.quote:Op maandag 6 april 2015 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net weer die geniale aflevering met die Battle of Castle Black gekeken![]()
Janos Slynt
Ik kan je wel uitleggen waarom het niet in dit seizoen is, maar laten we dat maar niet doen. Spoilers en zulks.quote:Op maandag 6 april 2015 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind het een rare keuze dan wel. Zodirect is iedereen in seizoen 6 hem alweer vergeten
Toen hij naar de Wall werd gestuurd door Tyrionquote:Op maandag 6 april 2015 20:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Janos is een smerig onderkruipsel die hopelijk zo snel mogelijk zijn kop eraf gehakt krijgt wegens zijn lafaardigheid en algemeen stom zijn.
Die plaatsnamen zijn al niet veel beterquote:Op maandag 6 april 2015 19:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
timmi, london, khaleesi, sting, vind ik wel leuk!
de naam stoer zal één en al traumatisch voor hem zijn
Dat zijn dan erg domme mensen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zodirect is iedereen in seizoen 6 hem alweer vergeten
zeer zeker creatief maar dat woord bestaat nietquote:Op maandag 6 april 2015 20:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
lafaardigheid en algemeen stom zijn.
zelfs als ik HBO zou hebben ,zou ik dat nooit doenquote:Op maandag 6 april 2015 23:25 schreef Voszje het volgende:
Diegenen die HBO hebben, gaan jullie het daadwerkelijk om 03:00 kijken, 13 april?
Ik ook, hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
zelfs als ik HBO zou hebben ,zou ik dat nooit doen![]()
ik (de piraat) bepaal lekker zelf wanneer ik wat kijk
wel keurig netjes de dvd's/bluray's kopen wanneer ze uitkomen heh!quote:
Maar natuuuuuurlijk!quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
wel keurig netjes de dvd's/bluray's kopen wanneer ze uitkomen heh!
tot en met seizoen vier heb jequote:Op dinsdag 7 april 2015 00:52 schreef Voszje het volgende:
[..]
Maar natuuuuuurlijk!Als er een volledige box uit zou komen, zou ik het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |