Ik vraag me af of het er uberhaupt ooit van komt. Ik denk het niet.quote:Op maandag 6 april 2015 03:46 schreef Gezicht het volgende:
Tegen de tijd dat Dany het daadwerkelijk voor elkaar krijgt the Narrow sea over te steken zijn we al bij seizoen 10.
Wat? Seizoen 10? Vast wel.quote:Op maandag 6 april 2015 10:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het er uberhaupt ooit van komt. Ik denk het niet.
quote:Op zondag 5 april 2015 21:21 schreef Evertjan het volgende:
ik heb trouwens dit jaar speciaal voor GoT een abbo afgesloten op HBO. Was nu een aanbieding bij UPC voor 1e 4 maanden voor 7.50 in de maand
Gun jij de makers geen geld ofzo?quote:Op maandag 6 april 2015 12:01 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]![]()
Je kunt het toch ook gewoon downloaden.
Ik download zelf ook veel, maar echte goede series of games daar wil ik gewoon voor betalen.quote:Op maandag 6 april 2015 12:01 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]![]()
Je kunt het toch ook gewoon downloaden.
ik heb retrospectief de blu rays gekocht, maar daarop ga ik niet wachtenquote:
Ik wil ook best betalen hoor, maar om nou moeilijk te gaan doen met vage abo's afsluiten, wachten tot het wordt uitgezonden/het moeten opnemen en geīrriteerd worden door reclame, daar wil ik nou juist niet voor betalen.quote:Op maandag 6 april 2015 12:10 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ik download zelf ook veel, maar echte goede series of games daar wil ik gewoon voor betalen.
Beetje uit respect zeg maar.
Game Of Thrones is wel de meeste gedownloade serie ooit volgens mij.
Er komen toch een paar lekkere dochters van hem in beeld dit jaar?quote:Op maandag 6 april 2015 02:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
zijn dood heeft zijn doel gediend, justice in the making
het word op HBO op hetzelfde tijdstip uitgezonden als in de VS en op HBO heb je geen reclamequote:Op maandag 6 april 2015 12:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik wil ook best betalen hoor, maar om nou moeilijk te gaan doen met vage abo's afsluiten, wachten tot het wordt uitgezonden/het moeten opnemen en geīrriteerd worden door reclame, daar wil ik nou juist niet voor betalen.
Op mijn TV wordt het afgespeeld op het moment dat ik met mijn bordje eten op de bank plaats heb genomen. Precies op het moment dat het moet dus.quote:Op maandag 6 april 2015 13:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het word op HBO op hetzelfde tijdstip uitgezonden als in de VS
op die van mij ookquote:Op maandag 6 april 2015 13:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Op mijn TV wordt het afgespeeld op het moment dat ik met mijn bordje eten op de bank plaats heb genomen. Precies op het moment dat het moet dus.
quote:
For the monster is blue and full of arrowsquote:
Doesn't matter, had a laughquote:
Wut... Je kind Khaleesi noemenquote:Op maandag 6 april 2015 19:46 schreef Gezicht het volgende:
Ik kwam dit lijstje toevallig tegen in een artikel over de raarste babynamen in verschillende gemeenten in Limburg, zoek de GoT fan
* Maasgouw: Tichila (m)
* Roermond: London (j)
* Roerdalen: Timmi (m)
* Echt-Susteren: Sting (j)
* Sittard-Geleen: Khaleesi (m)
* Stein: Stoer (j)
* Beek: Tenli (m)
* Schinnen: Oromiyaa (m)
* Meerssen: Magalila (m)
* Maastricht: Nacho (j)
* Eijsden-Margraten: Jāzzerio-achãz (j)
timmi, london, khaleesi, sting, vind ik wel leuk!quote:Op maandag 6 april 2015 19:46 schreef Gezicht het volgende:
Ik kwam dit lijstje toevallig tegen in een artikel over de raarste babynamen in verschillende gemeenten in Limburg, zoek de GoT fan
* Maasgouw: Tichila (m)
* Roermond: London (j)
* Roerdalen: Timmi (m)
* Echt-Susteren: Sting (j)
* Sittard-Geleen: Khaleesi (m)
* Stein: Stoer (j)
* Beek: Tenli (m)
* Schinnen: Oromiyaa (m)
* Meerssen: Magalila (m)
* Maastricht: Nacho (j)
* Eijsden-Margraten: Jāzzerio-achãz (j)
genoemd naar een gerechtquote:Op maandag 6 april 2015 19:50 schreef Voszje het volgende:
[..]
Wut... Je kind Khaleesi noemenAl vind ik al die namen behoorlijk beklagenswaardig, die GoT fan valt in het niet bij Nacho. Arm kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |