das altijd zo als je terugkijktquote:Op zondag 5 april 2015 17:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Nog maar een week![]()
![]()
Wat is't jaar omgevlogen achteraf...
in een dag zit al 24 uur je zou het zelfs 2 keer kunnen doenquote:Op zondag 5 april 2015 18:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om heel S4 in een week te kijken
Dan maak je maar tijdquote:Op zondag 5 april 2015 18:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om heel S4 in een week te kijken
idd, geen tijd bestaat niet, het is geen prioriteitquote:
ik ben trots op je!quote:Op zondag 5 april 2015 18:34 schreef Mss het volgende:
Ik bel mijn werk wel af en ik sluit me op haha
Je werkt toch niet 24 uur per dag?quote:Op zondag 5 april 2015 18:34 schreef Mss het volgende:
Ik bel mijn werk wel af en ik sluit me op haha
Nee, maar slaapquote:Op zondag 5 april 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je werkt toch niet 24 uur per dag?
Maar dan moet je wel kijken telkens als het uitgezonden wordtquote:Op zondag 5 april 2015 21:21 schreef Evertjan het volgende:
ik heb trouwens dit jaar speciaal voor GoT een abbo afgesloten op HBO. Was nu een aanbieding bij UPC voor 1e 4 maanden voor 7.50 in de maand
nee hoor ik kan het toch opnemenquote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel kijken telkens als het uitgezonden wordt
Oohja dat bestaat ook nog.quote:
Daarbij wordt het door de week heen tig keer herhaald op verschillende tijdstippen.quote:
Ineens gaat het vlugquote:Op zondag 5 april 2015 17:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Nog maar een week![]()
![]()
Wat is't jaar omgevlogen achteraf...
slaap is overrated!quote:
zijn dood heeft zijn doel gediend, justice in the makingquote:
Zijn dit subtiele spoilers?quote:Op maandag 6 april 2015 02:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
zijn dood heeft zijn doel gediend, justice in the making
niet echtquote:
Als de kutLannisters nog één keer winnen dan ga ik deze serie heel erg haten. Tijd voor Stannis op de troon.quote:Op maandag 6 april 2015 02:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
niet echtwaarom zouden de martels anders zo nadrukkelijk aanwezig zijn dit seizoen?
ze haten de lannisters / ze haten de tyrels, tywin dood, tyrion heeft em gesmeerd, het land is een stuurloos schip met aan het hoofd cunt cersei
in the game of thrones you either win or you die
zou ik vet vinden, alleen wordt het de targaryan denk ik, van mij mag stannis strijdend ten onder tegen de wwquote:Op maandag 6 april 2015 02:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Als de kutLannisters nog één keer winnen dan ga ik deze serie heel erg haten. Tijd voor Stannis op de troon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |