Danyquote:
dude, ik kan niet stoppen met ejaculeren sinds de eerste trailerquote:Op vrijdag 3 april 2015 00:40 schreef Pek het volgende:
Al die vroegtijdige ejaculaties hier, het duurt nog 10 dagen mensen
Nog even seizoen 4 herkijken in de tussentijdquote:Op vrijdag 3 april 2015 00:40 schreef Pek het volgende:
Al die vroegtijdige ejaculaties hier, het duurt nog 10 dagen mensen
Wauw, goeiequote:Op vrijdag 3 april 2015 14:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zet mezelf inderdaad voor jou
Het is andersom handtassenpoot.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Fappen op de Stark broertjes en soppen op de Stark zusjes. Martijn zou trots zijn.
Marijn zou teleurgesteld zijn? Volgens mij vergis je je erin waar die organisatie voor stond stoere knokkelkraker.quote:
Oeh, die kende ik nog niet. ff in mijn boekie noteren.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Marijn zou teleurgesteld zijn? Volgens mij vergis je je erin waar die organisatie voor stond stoere knokkelkraker.
snape kills dumbeldore!quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:38 schreef Re het volgende:
leuk dat gebagger, lekker volwassen ook
zo, eerst nog even seizoen 4 er doorheen jagen en dan ben ik er wel klaar voor
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:46 schreef tralalala het volgende:
Ben ook al met een rewatch van LOST bezig.
Bleh, dat is net als het teruggaan van een iPhone 5 naar een Nokia 1100. Ik kan er niet meer naar kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:46 schreef tralalala het volgende:
Ik wou eigenlijk ook nog even een rewatch doen, maar dat gaat niet meer lukken denk ik. Ben ook al met een rewatch van LOST bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |