SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Jon en Robb zijn ouder dan Sansa en Aryaquote:Op donderdag 2 april 2015 18:31 schreef tralalala het volgende:
Soppen op 14-jarige jongentjes vind ik vrij apart.
Maar Robb is dood dus die telt niet meer mee.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jon en Robb zijn ouder dan Sansa en Arya
Jon is geen Starkquote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jon en Robb zijn ouder dan Sansa en Arya
Ach Theon is ook wel in te nemen.,quote:Op donderdag 2 april 2015 18:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar Robb is dood dus die telt niet meer mee.
Gaan we nou mekkeren om een achternaam?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jon is geen Stark
Kijk jij de serie wel?
JE BENT GEWOON VIESquote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Gaan we nou mekkeren om een achternaam?
Theon is ook geen Stark.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ach Theon is ook wel in te nemen.,
Oeps, spoiler.
Ben jij achterlijk ofzo?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:36 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Theon is ook geen Stark.
Tering, wat ben jij dom zeg.
Je faalt nogal opzichtelijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ben jij achterlijk ofzo?
Een dom grapje niet snappen.
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jij komt net kijken man, n00b![]()
Ik ga verder geen woorden aan jou vuil maken.
Baratheons zeker.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:25 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een furieus begin van dit nieuwe topic.
Daarom.. Jamie Lannisterquote:Op donderdag 2 april 2015 18:31 schreef tralalala het volgende:
Soppen op 14-jarige jongentjes vind ik vrij apart.
Die Osha is niks mis meequote:Op donderdag 2 april 2015 20:02 schreef Gezicht het volgende:
Rickon en Osha gaan Westeros opnieuw bevolken als de White walkers iedereen hebben uitgeroeid.
Danyquote:
dude, ik kan niet stoppen met ejaculeren sinds de eerste trailerquote:Op vrijdag 3 april 2015 00:40 schreef Pek het volgende:
Al die vroegtijdige ejaculaties hier, het duurt nog 10 dagen mensen
Nog even seizoen 4 herkijken in de tussentijdquote:Op vrijdag 3 april 2015 00:40 schreef Pek het volgende:
Al die vroegtijdige ejaculaties hier, het duurt nog 10 dagen mensen
Wauw, goeiequote:Op vrijdag 3 april 2015 14:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zet mezelf inderdaad voor jou
Het is andersom handtassenpoot.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Fappen op de Stark broertjes en soppen op de Stark zusjes. Martijn zou trots zijn.
Marijn zou teleurgesteld zijn? Volgens mij vergis je je erin waar die organisatie voor stond stoere knokkelkraker.quote:
Oeh, die kende ik nog niet. ff in mijn boekie noteren.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Marijn zou teleurgesteld zijn? Volgens mij vergis je je erin waar die organisatie voor stond stoere knokkelkraker.
snape kills dumbeldore!quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:38 schreef Re het volgende:
leuk dat gebagger, lekker volwassen ook
zo, eerst nog even seizoen 4 er doorheen jagen en dan ben ik er wel klaar voor
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:46 schreef tralalala het volgende:
Ben ook al met een rewatch van LOST bezig.
Bleh, dat is net als het teruggaan van een iPhone 5 naar een Nokia 1100. Ik kan er niet meer naar kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:46 schreef tralalala het volgende:
Ik wou eigenlijk ook nog even een rewatch doen, maar dat gaat niet meer lukken denk ik. Ben ook al met een rewatch van LOST bezig.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:49 schreef tralalala het volgende:
Mensen die alleen maar lopen te janken op dat eindeBeste serie ooit, stukken beter dan BB, en GoT.
![]()
Mijn mening
Niet lezen als je Lost nog wilt kijken ooit.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:52 schreef Poesopstokje het volgende:
LOST nooit gevolgd, wat is die ophef over dat einde?
Iemand die een korte samenvatting wil geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik vond Lost ook echt geweldigAlleen dat eind. Seriously.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Jij snapte het einde niet helemaal merk ik.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Laatste aflevering laat zien dat eigenlijk iedereen gewoon dood is gegaan tijdens de crash en alles een droom was in het hiernamaals.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet lezen als je Lost nog wilt kijken ooit.Dit is niet correct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik vond Lost ook echt geweldigAlleen dat eind. Seriously.
Dat was toch in die kerk waar Jack iedereen ontmoet en blijkt dat hij al dood was gegaan?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet lezen als je Lost nog wilt kijken ooit.Dat klinkt heel lameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik vond Lost ook echt geweldigAlleen dat eind. Seriously.
Maar blijkbaar klopt dat niet?
Toen wel, maar dat was de verhaallijn in die nieuwe flashes. Alles wat op het eiland gebeurde gebeurde gewoon terwijl ze nog leefde.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was toch in die kerk waar Jack iedereen ontmoet en blijkt dat hij al dood was gegaan?
Is ook nog maar 7 jaar geleden of zo
Oh, dat is al minder lame dan ik me dus herinner. Maar het was op een gegeven moment voor mijn gevoel sowieso een gecompliceerd geheel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:09 schreef GGMM het volgende:
Toen wel, maar dat was de verhaallijn in die nieuwe flashes. Alles wat op het eiland gebeurde gebeurde gewoon terwijl ze nog leefde.
Ja, klopt. Ze hadden zoveel mysteries lopen die nooit meer opgelost zijn uiteindelijk dat ik de serie ook gewoon echt superkut vind. Eén van de schrijvers heeft later ook gewoon toegegeven dat ze maar wat deden zonder dat ze de intentie hadden een verklaring te geven voor al die mysteries.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat is al minder lame dan ik me dus herinner. Maar het was op een gegeven moment voor mijn gevoel sowieso een gecompliceerd geheel.
Meer vragen dan antwoorden inderdaad, maar er is nooit meer een serie geweest die meer verslavend was en waar ik echt niet kon wachten op de volgende aflevering.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat is al minder lame dan ik me dus herinner. Maar het was op een gegeven moment voor mijn gevoel sowieso een gecompliceerd geheel.
Heerlijke afleveringquote:
Geeft niets. Ik snapte van het laatste seizoen ook geen fuck. Met die vage Jakob dude enzo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Nee, blijkbaar nietDan is mijn herinnering volkomen fout
Dat was in de sideways-flashbackforwards.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was toch in die kerk waar Jack iedereen ontmoet en blijkt dat hij al dood was gegaan?
Is ook nog maar 7 jaar geleden of zo
Het is een serie die draait om mysterie en daar elke aflevering meer vragen aan toevoegt dan antwoorden geeft. Na 3 seizoenen wilden de schrijvers nog 2 seizoenen (48 afleveringen) produceren om het verhaal af te maken. De zender wilde 3 seizoenen en het compromis werd 3 seizoenen, maar dan van 16 afleveringen per seizoen. In het totaal dus de 48 afleveringen die de schrijvers wilden maken. Vervolgens klooien de schrijvers die drie seizoenen lang maar wat aan met betrekking tot de plot. Nog steeds komen er meer vragen dan antwoorden en op het einde wordt het min of meer afgesloten met "En toen kwam er een olifant met een lange snuit en die blies het verhaaltje uit" einde.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:52 schreef Poesopstokje het volgende:
een rewatch lost? is dat interessant als je al weet waar alles naar toe gaat? een groot gedeelte wat lost interessant maakte was de mysterie en de cliffhangers. en die zijn dan niet meer zo interessantquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:46 schreef tralalala het volgende:
Ik wou eigenlijk ook nog even een rewatch doen, maar dat gaat niet meer lukken denk ik. Ben ook al met een rewatch van LOST bezig.
no fucking way!quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:49 schreef tralalala het volgende:
Mensen die alleen maar lopen te janken op dat eindeBeste serie ooit, stukken beter dan BB, en GoT.
![]()
Mijn mening
check de pilotquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:52 schreef Poesopstokje het volgende:
quote:
Yo, dankjequote:Op vrijdag 3 april 2015 22:49 schreef Operc het volgende:
[..]
Het is een serie die draait om mysterie en daar elke aflevering meer vragen aan toevoegt dan antwoorden geeft. Na 3 seizoenen wilden de schrijvers nog 2 seizoenen (48 afleveringen) produceren om het verhaal af te maken. De zender wilde 3 seizoenen en het compromis werd 3 seizoenen, maar dan van 16 afleveringen per seizoen. In het totaal dus de 48 afleveringen die de schrijvers wilden maken. Vervolgens klooien de schrijvers die drie seizoenen lang maar wat aan met betrekking tot de plot. Nog steeds komen er meer vragen dan antwoorden en op het einde wordt het min of meer afgesloten met "En toen kwam er een olifant met een lange snuit en die blies het verhaaltje uit" einde.
De eerste 2-3 seizoenen kreeg je als kijker het idee dat het opbouwde naar iets groots en geniaals en dat was gewoon niet zo.
De discussie over de kwaliteit van LOST komt dan eigenlijk ook vooral neer op een verschil in mening over of de eerste 3 seizoenen nog goed kunnen zijn (en dus de hele serie kunnen redden) nu we weten dat de belofte van een degelijk einde waarin alles wordt verklaard nooit is/wordt ingelost.
Ik weet ik grote lijnen waar het over gaat, maar die ophef over het einde begreep ik nietquote:
einde vinden de meesten ruk, omdat het zo'n anti climax was, na alle beloftes. ik kon er toen op dat moment mee leven, alleen achteraf bekeken, vind ik em nu ook rukquote:Op zaterdag 4 april 2015 10:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik weet ik grote lijnen waar het over gaat, maar die ophef over het einde begreep ik niet
*boks* ouwe!quote:
quote:Game of Thrones-schrijver werkt aan nieuwe tv-serie
Gepubliceerd: 03 april 2015 20:28 Laatste update: 03 april 2015 23:13
Game of Thrones-schrijver George R.R. Martin werkt mee aan een nieuwe televisieserie voor de zender HBO.
Dat meldt The Hollywood Reporter vrijdag.
De serie draagt tot nu toe de naam Captain Cosmos en gaat over een science fiction-schrijver in 1949. Deze schrijver durft in tegenstelling tot anderen een zeer spannend verhaal voor een televisieserie te schrijven, wat uiteindelijk tot ernstige gevolgen leidt.
Martin heeft een contract getekend bij HBO. Hij zal samen met schrijver Michael Cassutt aan de eerste aflevering werken.
Wat is hier erg aan?quote:
Hij moet goffetedomme heel zijn leven in het teken zetten van het schrijven van de boeken!quote:
nah! asoiafquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:33 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Hij moet goffetedomme heel zijn leven in het teken zetten van het schrijven van de boeken!
Ah oke, blijkbaar heeft hij er geen zin meer in.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:33 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Hij moet goffetedomme heel zijn leven in het teken zetten van het schrijven van de boeken!
Hij moetquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
GRRM heeft geen zin meer om die boeken verder te schrijven
You want more dead Starks? Because that is how you get more dead Starksquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:33 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Mag van mijquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:19 schreef Tanin het volgende:
[..]
You want more dead Starks? Because that is how you get more dead Starks
Beetje cru om Sansa net af te maken als haar verhaallijn begint te lopen...quote:
Arya is wel tof ja, maar Bran en Sansa zal ik echt niet missen. Net als Rickon die mag ook nog wel dood.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:00 schreef Tanin het volgende:
[..]
Beetje cru om Sansa net af te maken als haar verhaallijn begint te lopen...
En Arya is gewoon tof.
Dan blijven er al niet veel meer over, maar Bran mag wel dood ja.
Bran gaat ten noorden van de Wall, de enige POV character daar en jij wil hem dood hebben?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:00 schreef Tanin het volgende:
[..]
Beetje cru om Sansa net af te maken als haar verhaallijn begint te lopen...
En Arya is gewoon tof.
Dan blijven er al niet veel meer over, maar Bran mag wel dood ja.
Bran is gewoon saai.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:06 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Bran gaat ten noorden van de Wall, de enige POV character daar en jij wil hem dood hebben?
Klein (boek) spoilertjequote:Op zaterdag 4 april 2015 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bran is gewoon saai.
Hij heeft wel een leuke metgezel. Die Meera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zelfs al vind je hem saai, het is toch kudt als je geen POV character hebt beyond the wall?Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:10 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Klein (boek) spoilertjeIk ben nu bezig in het tweede boek en daar is het nog wel iets toffer dan in de serie, ben ik met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zelfs al vind je hem saai, het is toch kudt als je geen POV character hebt beyond the wall?
En zijn verhaallijn heeft ook wel potentie.
En je kan altijd een nieuw personage erin schrijven die beyond the wall is. Een white walker ofzo
Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |