abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151315722
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:07 schreef Irakees het volgende:

[..]

Ze hebben dan ook geen F16 gebruikt om de aanslag in Kenia te plegen.
Toch is het wapen, niet het echte wapen, als je begrijpt wat ik bedoel.
I´m back.
  donderdag 2 april 2015 @ 23:10:28 #152
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_151315744
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:07 schreef Irakees het volgende:

[..]

Ze hebben dan ook geen F16 gebruikt om de aanslag in Kenia te plegen.
Seriously? Ik dacht dat het een Jdam was.

:').

Je bevestigt nu indirect mijn punt. Ze hebben het gedaan met Ak47's of AKM's. Noem 1 islamitisch land in het midden-oosten wat haar eigen wapens produceert en geen wapens van russische of amerikane/europese makelij heeft.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_151315786
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:10 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Je bevestigt nu indirect mijn punt. Ze hebben het gedaan met Ak47's of AKM's. Noem 1 islamitisch land in het midden-oosten wat haar eigen wapens produceert en geen wapens van russische of amerikane/europese makelij heeft.
Het echte daadwerkelijke wapen is niet het wapen.
I´m back.
pi_151316078
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:10 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik ben geen militaire expert. Ik reageerde simpelweg op Childofthe90s die het had over islamisten en zei dat je geen wapens moet geven aan het Midden-Oosten. En ik vroeg hem of ze niet in staat zijn om hun eigen wapens te produceren anno 2015.. de islamisten dus, die geen F16's gebruiken om hun aanslagen mee te plegen maar AK47's, IED's etc.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toch is het wapen, niet het echte wapen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Nope.
pi_151316111
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:17 schreef Irakees het volgende:

Nope.
Nee, okee, dat begrijp je dan.
I´m back.
pi_151316126
Kenia zou wraak moeten nemen op Al Shabaab en hun gevangenen doden.
Ура для россии
pi_151316519
CNN, Nairobi, Nigeria.

donderdag 2 april 2015 @ 23:34:14 #158
439880 Obamamamamama
Never say never 'Justin B
pi_151316655
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:17 schreef Irakees het volgende:

[..]

Ik ben geen militaire expert. Ik reageerde simpelweg op Childofthe90s die het had over islamisten en zei dat je geen wapens moet geven aan het Midden-Oosten. En ik vroeg hem of ze niet in staat zijn om hun eigen wapens te produceren anno 2015.. de islamisten dus, die geen F16's gebruiken om hun aanslagen mee te plegen maar AK47's, IED's etc.

[..]

Nope.
Bedoel je Arabië, Syrië en Irak? Nah, die kunnen niet heel veel zelf produceren. Het enige land in die regio dat behoorlijk op weg is op dat gebied is Turkije, dat veel zelf produceert maar haar buurlanden stellen bitter weinig voor op dat vlak.
pi_151316767
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:34 schreef Obamamamamama het volgende:

[..]

Bedoel je Arabië, Syrië en Irak? Nah, die kunnen niet heel veel zelf produceren. Het enige land in die regio dat behoorlijk op weg is op dat gebied is Turkije, dat veel zelf produceert maar haar buurlanden stellen bitter weinig voor op dat vlak.
Iran?

En mijn hoofdpunt was dat je dit soort aanslagen niet voorkomt "door geen wapens meer te geven aan het Midden-Oosten" los van het feit dat Kenia niet eens in het Midden-Oosten ligt.
  donderdag 2 april 2015 @ 23:41:29 #160
439880 Obamamamamama
Never say never 'Justin B
pi_151316860
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:37 schreef Irakees het volgende:

[..]

Iran?

En mijn hoofdpunt was dat je dit soort aanslagen niet voorkomt "door geen wapens meer te geven aan het Midden-Oosten" los van het feit dat Kenia niet eens in het Midden-Oosten ligt.
Iran heeft de afgelopen zoveel jaren haar volle potentie nooit kunnen laten zien. Het land is door alle sancties totaal afgesloten van de buitenwereld. Geen land kan wat bewerkstelligen als 80% van de wereld tegen haar is. Dat het tot veel meer in staat is dan haar buurlanden staat buiten kijf.
pi_151317063
Uiteindelijk bepaalt de plek van je wieg het grootste deel van je verdere leven.

Je kunt geboren worden in een streng-islamitische familie in het Midden-oosten of Noord-Afrika en al woedend geworden in een terreurbende belanden.
Je kunt in Jordanië of Kenia geboren worden in een normaal islamitisch gezin, waardoor je de rest van je leven tussen de twee vuren uit het Westen en de islamitisch fundamentalisten inzitten.
Je kunt in Afrika geboren in een christelijk gezin, afgeslacht worden door de islamistische terreurbende en weinig mensen in het Westen die er überhaupt van horen.
Je kunt in Nederland worden geboren en besluiten militair te worden, waarna je vanwege de internationale veiligheid terreurbendes probeert neer te knallen.

We maken het onszelf als mensen wel erg moeilijk op deze aarde. Deze afslachting is daar een droevig bewijs is.
pi_151317269
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:57 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

De Afrikaanse legers zijn amper in staat om clubjes als al-Shabaab en Boko Haram volledig te elimineren. Het Somalische en Nigeriaanse leger worden volledig onder de voet gelopen en hebben massaal de hulp van buurlanden nodig om stand te houden.
I know. Hetzelfde geld voor Syrië, Irak, Nigeria en ga zo maar door.. Het was ook meer een wanhoopskreet..
Veni, vidi, vodka.
  vrijdag 3 april 2015 @ 00:01:50 #163
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_151317354
Bah, religie
<hr>
pi_151317403
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
Bah, religie
I´m back.
pi_151317462
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:30 schreef Irakees het volgende:
CNN, Nairobi, Nigeria.

[ afbeelding ]
Nairobi, Nigeria? Bedoelen ze niet Nairobi in Kenia?
pi_151317490
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:06 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Nairobi, Nigeria? Bedoelen ze niet Nairobi in Kenia?
pi_151318070
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Studenten studeren natuurlijk. En grote kans dat zij te slim zijn om die onzin van hun te trappen.
Degene die de hele slachting georganiseerd heeft en de leider van de aanslag was, was een voormalige docent van die universiteit. Die man heeft mogelijk nog les gegeven aan een aantal slachtoffers.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_151318113
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Degene die de hele slachting georganiseerd heeft en de leider van de aanslag was, was een voormalige docent van die universiteit. Die man heeft mogelijk nog les gegeven aan een aantal slachtoffers.
Bron?

Damn ik word hier zo misselijk van ook...
I´m back.
pi_151318370
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bron?

Damn ik word hier zo misselijk van ook...
Wanted for Kenya attack in Garissa: Who is Mohamed Kuno?

The Kenyan government has named Mohamed Kuno as the mastermind behind the Garissa University College attack and has put a $215,000 (£145,000) reward for his capture.

He has several aliases but is best known as Mohamed Dulyadin, which means ambidextrous in the Somali language. His exact age is not known but is thought to be in mid-30s.
Kuno is a Kenyan-Somali and was a headmaster at a madrassa, or Islamic school, in Garissa, Kenya until 2007.

But then he crossed the border into Somalia to join the Union of Islamic Courts (UIC), which at one point controlled much of the country.

Joined al-Shabab
When the UIC collapsed he joined the militant group Hizbul Islam, which in 2010 merged with al-Shabab.
A BBC Somali service reporter says that Kuno is well-known as a hardliner in Somalia and is one of al-Shabab's leading operatives in the southern Jubaland region, which shares a long border with Kenya.
He is alleged to have been behind several attacks on Kenyan soldiers who are fighting al-Shabab in Jubaland. He is also blamed for attacks on Kenyan civilians in Kenya itself.
http://www.bbc.com/news/world-africa-32160420
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_151318456
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 01:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

headmaster at a madrassa
Geen uni?
pi_151318526
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 01:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wanted for Kenya attack in Garissa: Who is Mohamed Kuno?

The Kenyan government has named Mohamed Kuno as the mastermind behind the Garissa University College attack and has put a $215,000 (£145,000) reward for his capture.

He has several aliases but is best known as Mohamed Dulyadin, which means ambidextrous in the Somali language. His exact age is not known but is thought to be in mid-30s.
Kuno is a Kenyan-Somali and was a headmaster at a madrassa, or Islamic school, in Garissa, Kenya until 2007.

But then he crossed the border into Somalia to join the Union of Islamic Courts (UIC), which at one point controlled much of the country.

Joined al-Shabab
When the UIC collapsed he joined the militant group Hizbul Islam, which in 2010 merged with al-Shabab.
A BBC Somali service reporter says that Kuno is well-known as a hardliner in Somalia and is one of al-Shabab's leading operatives in the southern Jubaland region, which shares a long border with Kenya.
He is alleged to have been behind several attacks on Kenyan soldiers who are fighting al-Shabab in Jubaland. He is also blamed for attacks on Kenyan civilians in Kenya itself.
http://www.bbc.com/news/world-africa-32160420
Godver de tering alsof je dochter vermoordt wordt door haar leraar dus....
I´m back.
pi_151318540
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 01:16 schreef Irakees het volgende:

[..]

Geen uni?
But then he crossed the border into Somalia
I´m back.
pi_151318573
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 01:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

But then he crossed the border into Somalia
Hij werkte voor een islamitische school, en is dus geen voormalige docent van de Garissa universiteit.
pi_151318578
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 01:28 schreef Irakees het volgende:

[..]

Hij werkte voor een islamitische school, en is dus geen voormalige docent van de Garissa universiteit.
Feitelijk had hij dus nog veel meer status in Kenia dan gedacht.
pi_151318625
Hehoi Downwards, jij bent vaker in dit soort topics ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')