Dat is het gevaarlijke ook. Genoeg van die lui hier in Europa.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je schreef:
[..]
dat is simpelweg niet waar. kijk de video van 1:30 tot 6:40 en je begrijpt precies waarom het er in Syrië en Irak zo aan toe gaat als nu.
Wat daar gepredikt wordt door deze um Amira is woord voor woord wat (ook Europese) moslimfundamentalisten daar nu uitvoeren.
En dat zal voor de heilige strijd van Al-Shaabaab niet heel anders zijn. Deze mensen volgen op de letter wat heen gezegd is door wie zij als theologische autoriteit beschouwen.
Was het maar waanzin: zo'n Lubitz - helemaal in een gefortificeerde cockpit - is vreselijk maar het is er maar één. Dit is een eensgezinde aanstuurbare massa, alleen binnen Nederland al duizenden sympathisanten, met een heilig gelijk.
Toevallig al eens gelezen, hier: https://ejbron.wordpress.(...)e-gelovigen-geneest/quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:13 schreef NotYou het volgende:
Dat is heel erg simpel en niet half zo gestoord als je zou denken. Ze baseren zich simpelweg op heilige geschriften en fatwa's van geleerden die zij volgen:
http://www.frontpagemag.c(...)hearts-of-believers/
Hier wordt het één en ander uitvoerig geduid. Wegens grafische beelden niet geschikt voor zwakke magen of de werkvloer.
Toch hebben ook moslims een concept van de duivel en het kwaad. Ik snap maar moeilijk hoe zij niet in kunnen zien blijkbaar zij overduidelijk de rol van het kwaad spelen op aarde. Dat wat ze doen juist duivels is in plaats van goed. Als je werkelijk gelooft dat er een God zou zijn die zulke dingen van je vraagt, ben je echt moreel gezien hartstikke gestoord. Echt puur kwaadaardig sektegedrag.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:37 schreef NotYou het volgende:
Onzin. Als je dit niet begrijpt is het omdat je het niet wil begrijpen. Onderstaande beelden zijn door een moslima met een verborgen camera gemaakt in de London Central Mosque, één van de grootste moskeeën van Europa:
Ik denk dat zij denken in termen van winnen en verliezen. Omdat ze geloven dat het kwade sterker is dan het goede, sluiten ze zich aan bij het kwaad. Zij denken dat het kwaad uiteindelijk de heerschappij heeft en hen maagden etc. belooft. Door letterlijk voor het kwaad te buigen, zullen ze beloond worden, denken ze. Zo zijn ze gehersenspoeld.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:13 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Toch hebben ook moslims een concept van de duivel en het kwaad. Ik snap maar moeilijk hoe zij niet in kunnen zien blijkbaar zij overduidelijk de rol van het kwaad spelen op aarde. Dat wat ze doen juist duivels is in plaats van goed. Als je werkelijk gelooft dat er een God zou zijn die zulke dingen van je vraagt, ben je echt moreel gezien hartstikke gestoord. Echt puur kwaadaardig sektegedrag.
Alleen de ergste sekten vertonen zulke tekenen (moorden plegen op buitenstanders, 'afvallige vermoorden' etc.) echt categorie David Koresh, Jim Jones etc.
Open deur lijkt me? Herrenvolk. Goed mogelijk is een kufar nog minder dan een beest voor een echte fundi.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:13 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Toch hebben ook moslims een concept van de duivel en het kwaad. Ik snap maar moeilijk hoe zij niet in kunnen zien blijkbaar zij overduidelijk de rol van het kwaad spelen op aarde. Dat wat ze doen juist duivels is in plaats van goed. Als je werkelijk gelooft dat er een God zou zijn die zulke dingen van je vraagt, ben je echt moreel gezien hartstikke gestoord. Echt puur kwaadaardig sektegedrag.
Alleen de ergste sekten vertonen zulke tekenen (moorden plegen op buitenstanders, 'afvallige vermoorden' etc.) echt categorie David Koresh, Jim Jones etc.
Dit is de grootste onzin die ik vandaag gelezen heb. Kudos.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:19 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij denken in termen van winnen en verliezen. Omdat ze geloven dat het kwade sterker is dan het goede, sluiten ze zich aan bij het kwaad. Zij denken dat het kwaad uiteindelijk de heerschappij heeft en hen maagden etc. belooft. Door letterlijk voor het kwaad te buigen, zullen ze beloond worden, denken ze. Zo zijn ze gehersenspoeld.
Ik las het even snel, en dacht; ja.. daar kan een moskee programma flink mee van slag raken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Racist
Het is een tactiek van zekere personen om de schuld van dit soort aanslagen op 'religie' te schuiven, om op die manier een bepaalde religie uit de wind te houden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ok, die zijn ook vervelend met hun voet tussen de deur. Is wel vergelijkbaar.
Het woord van Allah is voor hen het hoogste goed. Lees je vooral eens in voordat je de zoveelste op niets gestoelde hersenscheet plaatst. Ze schreeuwen het nog net niet van de daken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:54 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien moet men radicale moslims eens vragen of zij 'het goede' nastreven. Ik denk dat ze eromheen zullen draaien. Ze weten wel dat ze het kwade doen en het kwade opvolgen.
Dat er nooit eens in hen opkomt: 'goh, misschien was het toch niet echt God die zich aan Mohammed openbaarde'... Als het al een bovennatuurlijk bron was, dan eerder de duivel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:03 schreef NotYou het volgende:
Als het goed is begint de video al op t juiste punt anders even doorspoelen naar 8:09 .
Uit hun eigen monden: hun motivatie en morele duiding.
quote:
Jij bent snel bijgedraaid. Er is thans geen kalief?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dom gelul dit. Er is juist nauwelijks een verticale machtsstructuur aanwezig.
Dat zegt niet zoveel, lees het rapport van de AIVD er eens op na. Daar staat het tegenovergestelde in van wat jij beweert.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Jij bent snel bijgedraaid. Er is thans geen kalief?
Binnen stromingen en leerscholen wel maar er is niet zoiets als wereldwijde consensus. Integendeel, de islam is zo versplinterd als wat.quote:
Dat zegt niet zoveel?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel, lees het rapport van de AIVD er eens op na. Daar staat het tegenovergestelde in van wat jij beweert.
Pagina 23.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel?![]()
Kijk dit vooral eens. Van 1:30 tot 6:40 als de hele video te veel gevraagd is. Praten we daarna verder.![]()
En wat betreft het AIVD-rapport (waarop ik jou zelf herhaaldelijk heb moeten wijzen mbt aantallen) kom maar op met dat citaat.
Ik heb het nu niet over de hele islam, ik heb het over deze groep. Komt in de video waarnaar ik eerder verwees overigens ook nog nadrukkelijk aan de orde.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Binnen stromingen en leerscholen wel maar er is niet zoiets als wereldwijde consensus. Integendeel, de islam is zo versplinterd als wat.
Ik heb geen zin in speurtocht. Je citeert het maar gewoon, ik geef jou ook geen zoektermen voor youtube.quote:
Daarvoor geldt hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet over de hele islam, ik heb het over deze groep. Komt in de video waarnaar ik eerder verwees overigens ook nog nadrukkelijk aan de orde.
Zit nu op mobiel dus het hele stuk citeren gaat lastig. Het staat er gewoon in en is met 2 minuten te zien.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in speurtocht. Je citeert het maar gewoon, ik geef jou ook geen zoektermen voor youtube.
Dat zegt niet zo gek veel over de aanstuurbaarheid van de gehele groep. Of hebben al die aanslagplegers zelf bepaald dat om maar twee voorbeelden te noemen: Stéphane Charbonnier (rip) en Kurt Westergaard dood zouden moeten?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zit nu op mobiel dus het hele stuk citeren gaat lastig. Het staat er gewoon in en is met 2 minuten te zien.
"Nog minder dan bij de jihadistische netwerken van het eerste decennium van deze eeuw, is sprake van leiderschap en hiërarchische structuren."
Het zijn vooral locale clusters. Die worden niet aangestuurd vanuit een ander land ofzo. Er zijn wel regisseurs maar alleen voor verspreiden van leerstukken. Het is meer een netwerk dan een organisatie, et cetera.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo gek veel over de aanstuurbaarheid van de gehele groep. Of hebben al die aanslagplegers zelf bepaald dat om maar twee voorbeelden te noemen: Stéphane Charbonnier (rip) en Kurt Westergaard dood zouden moeten?
Volgens mij was en is er toch echt zoiets als een dodenlijst.
Kijk de documentaire nou maar en zie dat achter verspreiding van dit gedachtengoed wel degelijk een organisatiestructuur (en oliegeld) zit.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het zijn vooral locale clusters. Die worden niet aangestuurd vanuit een ander land ofzo. Er zijn wel regisseurs maar alleen voor verspreiden van leerstukken. Het is meer een netwerk dan een organisatie, et cetera.
In Syrië ongetwijfeld, hier in Europa niet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kijk de documentaire nou maar en zie dat achter verspreiding van dit gedachtengoed wel degelijk een organisatiestructuur (en oliegeld) zit.
In de Londen Central Mosque, één van de grootste moskeeën van Europa. Dat stond al duidelijk vermeld.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In Syrië ongetwijfeld, hier in Europa niet.
Tja, het is natuurlijk makkelijker om te geloven dat het een grote homogene groep of entiteit, maar de praktijk is een stuk weerbarstiger.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
In de Londen Central Mosque, één van de grootste moskeëen van Europa. Dat stond al duidelijk vermeld.
In syrie althans dat deel van syrie dat is uitgeroepen tot kalifaat zijn ze alweer een stapje verder: daar is sprake van een totalitaire theocratie.
Waar zegt hij daar dat hij met het goede bezig is?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het woord van Allah is voor hen het hoogste goed. Lees je vooral eens in voordat je de zoveelste op niets gestoelde hersenscheet plaatst. Ze schreeuwen het nog net niet van de daken.
Maar vooruit ik ben de kwaadste niet:
Als het goed is begint de video al op t juiste punt anders even doorspoelen naar 8:09 .
Uit hun eigen monden: hun motivatie en morele duiding.
Alle religie verbannen omdat één religie voor een gedeelte moorddadig is terwijl de andere religies al eeuwen vreedzaam naast en met elkaar bestaan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:54 schreef Eenskijken het volgende:
Enge religie. Wordt tijd om alle religie maar eens te doen verdwijnen. Denk toch dat de wereld dan een stuk beter eruit zag. Niet dat er dan geen oorlogen zouden zijn, maar dan is het in ieder geval niet op een sprookjesboek met een pedo gebaseerd
Tja, helemaal gelijk. Je kan niet iedereen over een kam scheren.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk makkelijker om te geloven dat het een grote homogene groep of entiteit, maar de praktijk is een stuk weerbarstiger.
Dit is toch wel je reinste geschiedverkrachting.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
terwijl de andere religies al eeuwen vreedzaam naast en met elkaar bestaan?
Hmm... we zitten in een gigantisch niet-religieus land, op dit moment... Kijk vooral even hoe lekker het gaat m.b.t. zorg, arbeid en solidariteit. Fijn hè, dat 'rationele' individualisme?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:54 schreef Eenskijken het volgende:
Enge religie. Wordt tijd om alle religie maar eens te doen verdwijnen. Denk toch dat de wereld dan een stuk beter eruit zag. Niet dat er dan geen oorlogen zouden zijn, maar dan is het in ieder geval niet op een sprookjesboek met een pedo gebaseerd
Verkrachting nog wel. Heb je behalve Ierland nog andere voorbeelden van geloofsoorlogen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dit is toch wel je reinste geschiedverkrachting.
Dat is een kwestie van een goede verdeling van welvaart naar alle lagen van de bevolking. Dat heeft dus meer met politieke ideologieen zoals die van de VVD en D66 te maken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm... we zitten in een gigantisch niet-religieus land, op dit moment... Kijk vooral even hoe lekker het gaat m.b.t. zorg, arbeid en solidariteit. Fijn hè, dat 'rationele' individualisme?
twitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 20:32:59totale waanzin. RT @SaadAbedine Taken today by #Kenya Police inside building where #GarissaAttack siege took place. http://t.co/DXTyV2uJ7p reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
NOStwitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 20:53:56Gek om zoiets verkeerd te vertalen. RT @geenstijl NOS Journaal jorist "koran" weg in Kenia repo. http://t.co/njAl8dKEYT reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
De tering zeg:twitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 20:32:59totale waanzin. RT @SaadAbedine Taken today by #Kenya Police inside building where #GarissaAttack siege took place. http://t.co/DXTyV2uJ7p reageer retweet
Achterlijk volkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je dat filmpje gekeken? Zo overduidelijk vond ik het niet en ik acht de kans dat een stagiair een fout heeft gemaakt bij het zo snel mogelijk vertalen van dit stuk dat ze een fout hebben gemaakt een stuk groter dan snode opzet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:59 schreef Houtenbeen het volgende:
NOStwitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 20:53:56Gek om zoiets verkeerd te vertalen. RT @geenstijl NOS Journaal jorist "koran" weg in Kenia repo. http://t.co/njAl8dKEYT reageer retweet
![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_maken_afl_324.html
[..]
Achterlijk volk![]()
Dit, gaat weer helemaal nergens over bij Geenstijl.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gekeken? Zo overduidelijk vond ik het niet en ik acht de kans dat een stagiair een fout heeft gemaakt bij het zo snel mogelijk vertalen van dit stuk dat ze een fout hebben gemaakt een stuk groter dan snode opzet.
De tering zeg:twitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 20:32:59totale waanzin. RT @SaadAbedine Taken today by #Kenya Police inside building where #GarissaAttack siege took place. http://t.co/DXTyV2uJ7p reageer retweet
Massaslachting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je probeert de rol van de islam te maskeren door religie in het algemeen als schuldige aan te wijzen. Dat is echt onzinnig. Het Christendom of het Bhoedisme staan niet iedere week in de krant met weer een massale terreurdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:54 schreef Eenskijken het volgende:
Nou, bij vorige islamitische aanslagen viel het me op de website van de NOS ook op dat nergens het woord 'Islam' of moslims vermeld werd. Er werd alleen maar over 'terroristen' gesproken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gekeken? Zo overduidelijk vond ik het niet en ik acht de kans dat een stagiair een fout heeft gemaakt bij het zo snel mogelijk vertalen van dit stuk dat ze een fout hebben gemaakt een stuk groter dan snode opzet.
Zeer sektarisch. En dat zou op zich nog niet zo heel erg zijn als het zich tot een kleine groep beperkte. Maar van deze omvang (wahabisme is groot!) is zeer gevaarlijk. Temeer omdat het wereldwijd zit. Tja, zie de grensoverschrijdend zieke daden die eruit voortkomen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:09 schreef NotYou het volgende:
In de Londen Central Mosque, één van de grootste moskeeën van Europa. Dat stond al duidelijk vermeld.
Channel 4 Dispatches - Undercover
AaghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen woorden voor.
Sorry hoor maar in zo'n beetje ieder artikel over deze aanslag was al precies te lezen waarop selectie plaatsvond en dat was niet "al dan niet vertellen wie is weggerend."quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit, gaat weer helemaal nergens over bij Geenstijl.
Dat kan allemaal wel, maar ik geloof niet dat dit met opzet is omdat iemand aandelen in de islam heeft.quote:Op zaterdag 4 april 2015 03:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het is een absolute schande voor de journalistiek, deze omroep en haar medewerkers.
Wat denk jij dan, een vertaalfoutje?quote:Op zaterdag 4 april 2015 03:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel, maar ik geloof niet dat dit met opzet is omdat iemand aandelen in de islam heeft.
Niet mee eens, christendom is een beest dat min of meer getemd is, maar in principe tot hetzelfde in staat, denk aan recent nog Noord-Ierland. Het is het totalitaire denken, veroorzaakt door filosofisch absolutisme, dat via het Joodse geloof in het christendom en de islam terecht is gekomen en ook allerhande ideologieën heeft aangestoken. Alleen filosofisch relativisme zou ons kunnen redden en dan niet hordcore relativisme, want dat is weerloos tegen absolutisme.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je probeert de rol van de islam te maskeren door religie in het algemeen als schuldige aan te wijzen. Dat is echt onzinnig. Het Christendom of het Bhoedisme staan niet iedere week in de krant met weer een massale terreurdaad.
Ook kun je Mohammed niet vergelijken met Christus. Of de leer van de islam met die van het Christendom. Dit is wezenlijk anders.
De leer van het Christendom is wezenlijk anders dan de leer van de islam. De basisprincipes van het Christendom zijn naastenliefde en vergeving. Die van de islam onderwerping. Ook de centrale figuur Jezus is een totaal ander iemand dan Mohammed.quote:Op zaterdag 4 april 2015 04:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet mee eens, christendom is een beest dat min of meer getemd is, maar in principe tot hetzelfde in staat, denk aan recent nog Noord-Ierland. Het is het totalitaire denken, veroorzaakt door filosofisch absolutisme, dat via het Joodse geloof in het christendom en de islam terecht is gekomen en ook allerhande ideologieën heeft aangestoken. Alleen filosofisch relativisme zou ons kunnen redden en dan niet hordcore relativisme, want dat is weerloos tegen absolutisme.
helemaal niet, ik had het juist over de islam.. leek me vrij duidelijk met die verwijzing naar pedo mohhamed. Maar alle religies hebben wel dit soort extremistische mongolen omdat ze gehersenspoeld zijn door het sprookjesboek, dat in de basis bij christendom, jodemdom en islam op hetzelfde gebaseerd. Neemt niet weg dat islam de meest achterlijke vorm is die op dit moment totaal losgeslagen is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je probeert de rol van de islam te maskeren door religie in het algemeen als schuldige aan te wijzen. Dat is echt onzinnig. Het Christendom of het Bhoedisme staan niet iedere week in de krant met weer een massale terreurdaad.
Ook kun je Mohammed niet vergelijken met Christus. Of de leer van de islam met die van het Christendom. Dit is wezenlijk anders.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:16 schreef Loekie1 het volgende:
Wat voor verzen moet je kennen als ze dat vragen?
Het "Onze Vader" van de moslims http://nl.wikipedia.org/wiki/Soera_De_Openingquote:In de naam van Allāh, de Erbarmer, de Barmhartige.
1. Geprezen zij Allāh, de Heer van de werelden,
2. De Erbarmer, de Barmhartige,
3. Meester van de dag van het Oordeel.
4. U dienen wij en U smeken wij om hulp.
5. Leid ons op het rechte pad,
6. Het pad van degenen aan wie U gunsten heeft verleend,
7. Niet van degenen op wie toorn is neergedaald, noch van degenen die dwalen.
Dat is de smoes die ze vaak ophangen ja. Flikker toch op. Al meerdere malen is bewezen dat NOS het een en ander aankleedt en vooral niet brengt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nu nog een bandje met hoe je het uitspreekt in het Arabisch en veel mensen zijn gered. Ik neem aan dat moslims ook niet veel meer kennen dan dat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:45 schreef Knip het volgende:
[..]
[..]
Het "Onze Vader" van de moslims http://nl.wikipedia.org/wiki/Soera_De_Opening
Zoals ik al zei: er is een wezenlijk verschil in de Leer tussen de islam en het Christendom. De kernboodschap van het Christendom is naastenliefde en vergeving. (Dat niet iedere Christen die Leer in de praktijk aanhangt is een ander verhaal).quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
helemaal niet, ik had het juist over de islam.. leek me vrij duidelijk met die verwijzing naar pedo mohhamed. Maar alle religies hebben wel dit soort extremistische mongolen omdat ze gehersenspoeld zijn door het sprookjesboek, dat in de basis bij christendom, jodemdom en islam op hetzelfde gebaseerd. Neemt niet weg dat islam de meest achterlijke vorm is die op dit moment totaal losgeslagen is.
Klaagbaakquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:12 schreef Toga het volgende:
Ik mis de wereldleiders in Kenia à la Charlie Hebdo.
Dit is geen moord op de "freedom of speech", maar moord op de "freedom of no religion".
Ik mis dus de wereldwijde acties "je ne suis pas musulmane" in Kenia met alle wereldleiders, met name degene uit islamitische landen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |