Ik moet zeggen dat ik die zelden zie spelen. Bij Italië doet die het wel verrassend goed.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij lijkt bij Saus-Emp-Tun weer beetje op AZ-Pelle.
Dat denk ik niet. Dat hebben ze 1 keer geprobeerd maar was nog geen groot succes. Lastig om de beelden in hoge kwaliteit bij de heli te krijgen zonder dat je een renner met 2 kilo aan materiaal de weg op stuurt.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:59 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Kan je dat dan ook live volgen?
Zouden gewoon camera fietsers moeten inzetten. Die gasten doen niet mee met het klassement en mogen alleen filmen. Uiteraard volgooien met dope zodat ze het volhouden.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dat hebben ze 1 keer geprobeerd maar was nog geen groot succes. Lastig om de beelden in hoge kwaliteit bij de heli te krijgen zonder dat je een renner met 2 kilo aan materiaal de weg op stuurt.
Mooiste beelden tot nu toe de sprinttrein van kittel/degenkolbquote:Op donderdag 2 april 2015 14:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zouden gewoon camera fietsers moeten inzetten. Die gasten doen niet mee met het klassement en mogen alleen filmen. Uiteraard volgooien met dope zodat ze het volhouden.
Zou toch moeten kunnen want het kan in principe al met Meerkat of Periscope met je smartphone.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dat hebben ze 1 keer geprobeerd maar was nog geen groot succes. Lastig om de beelden in hoge kwaliteit bij de heli te krijgen zonder dat je een renner met 2 kilo aan materiaal de weg op stuurt.
Onder perfecte omstandigheden misschien. Het is (denk ik) toch wat anders in een peloton met 50-60 per uur op slechte wegen, geen wifi, onder bomen, met nattigheid. Je hebt toch een stabiel signaal nodig wat zonder vertraging in HD de huiskamers binnen vliegt.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:04 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Zou toch moeten kunnen want het kan in principe al met Meerkat of Periscope met je smartphone.
Nee geweldig plan tering debielenquote:De Tweede Kamer wil in gesprek gaan met studenten en docenten. Ze maken zich zorgen over de economisering van het hoger onderwijs. De partijen organiseren een hoorzitting in de Kamer, voorafgaand aan het debat.
#nederlandquote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee geweldig plan tering debielen. Jullie hebben dit onderwijssysteem gecreëerd en nu maken ze zich zorgen
Hangt af van wanneer je rekent als het over mij gaatquote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat GGMM, Sked en Knut in mijn quotevriendjes top 3 staan.
Nee daarom krijgen universiteiten geld per afgestuurde teringdebielquote:GroenLinks-Kamerlid Jesse Klaver vindt dit een kwalijke zaak. "Steeds meer kleine studies verdwijnen, studenten worden niet serieus betrokken bij beslissingen en bestuurders zetten steeds meer in op studierendement in plaats van persoonlijke ontwikkeling. Maar een student is geen product en een universiteit geen koekjesfabriek."
In een land waar het mobiele netwerk nog geen goede dekking heeft zal het wel niet gaan. In Nederland zou het echt wel kunnen, al zou het wel een heleboel data kosten mits het in HD gaat.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onder perfecte omstandigheden misschien. Het is (denk ik) toch wat anders in een peloton met 50-60 per uur op slechte wegen, geen wifi, onder bomen, met nattigheid. Je hebt toch een stabiel signaal nodig wat zonder vertraging in HD de huiskamers binnen vliegt.
Maak je eens niet zo druk over Groenlinks johquote:Op donderdag 2 april 2015 14:12 schreef napoleonfour het volgende:
Oh het wordt nog mooier;
[..]
Nee daarom krijgen universiteiten geld per afgestuurde teringdebiel. En huilen als kleine studies verdwijnen is als het in leven houden van Friso, kansloos dus.
Kan je dan geen motors laten rijden met mobiele zendmasten? Of denk ik nu teveel in de toekomst en kan dat niet?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onder perfecte omstandigheden misschien. Het is (denk ik) toch wat anders in een peloton met 50-60 per uur op slechte wegen, geen wifi, onder bomen, met nattigheid. Je hebt toch een stabiel signaal nodig wat zonder vertraging in HD de huiskamers binnen vliegt.
Niet serieus te nemenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:12 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Maak je eens niet zo druk over Groenlinks joh
Punt is dat er nu kamervragen komen en die dus behandeld moeten worden. Een kamervraag kost ongeveer 3750 euro, geweldig plan dus.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:12 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Maak je eens niet zo druk over Groenlinks joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Ach, het aantal onnodige kamervragen is toch al tot bizarre hoogte gestegenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Punt is dat er nu kamervragen komen en die dus behandeld moeten worden. Een kamervraag kost ongeveer 3750 euro, geweldig plan dus.
Ik heb er pas nog een stuk over gelezen waarom het lastig was even zoekenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan je dan geen motors laten rijden met mobiele zendmasten? Of denk ik nu teveel in de toekomst en kan dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |