Ik moet zeggen dat ik die zelden zie spelen. Bij Italië doet die het wel verrassend goed.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij lijkt bij Saus-Emp-Tun weer beetje op AZ-Pelle.
Dat denk ik niet. Dat hebben ze 1 keer geprobeerd maar was nog geen groot succes. Lastig om de beelden in hoge kwaliteit bij de heli te krijgen zonder dat je een renner met 2 kilo aan materiaal de weg op stuurt.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:59 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Kan je dat dan ook live volgen?
Zouden gewoon camera fietsers moeten inzetten. Die gasten doen niet mee met het klassement en mogen alleen filmen. Uiteraard volgooien met dope zodat ze het volhouden.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dat hebben ze 1 keer geprobeerd maar was nog geen groot succes. Lastig om de beelden in hoge kwaliteit bij de heli te krijgen zonder dat je een renner met 2 kilo aan materiaal de weg op stuurt.
Mooiste beelden tot nu toe de sprinttrein van kittel/degenkolbquote:Op donderdag 2 april 2015 14:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zouden gewoon camera fietsers moeten inzetten. Die gasten doen niet mee met het klassement en mogen alleen filmen. Uiteraard volgooien met dope zodat ze het volhouden.
Zou toch moeten kunnen want het kan in principe al met Meerkat of Periscope met je smartphone.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dat hebben ze 1 keer geprobeerd maar was nog geen groot succes. Lastig om de beelden in hoge kwaliteit bij de heli te krijgen zonder dat je een renner met 2 kilo aan materiaal de weg op stuurt.
Onder perfecte omstandigheden misschien. Het is (denk ik) toch wat anders in een peloton met 50-60 per uur op slechte wegen, geen wifi, onder bomen, met nattigheid. Je hebt toch een stabiel signaal nodig wat zonder vertraging in HD de huiskamers binnen vliegt.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:04 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Zou toch moeten kunnen want het kan in principe al met Meerkat of Periscope met je smartphone.
Nee geweldig plan tering debielenquote:De Tweede Kamer wil in gesprek gaan met studenten en docenten. Ze maken zich zorgen over de economisering van het hoger onderwijs. De partijen organiseren een hoorzitting in de Kamer, voorafgaand aan het debat.
#nederlandquote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee geweldig plan tering debielen. Jullie hebben dit onderwijssysteem gecreëerd en nu maken ze zich zorgen
Hangt af van wanneer je rekent als het over mij gaatquote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat GGMM, Sked en Knut in mijn quotevriendjes top 3 staan.
Nee daarom krijgen universiteiten geld per afgestuurde teringdebielquote:GroenLinks-Kamerlid Jesse Klaver vindt dit een kwalijke zaak. "Steeds meer kleine studies verdwijnen, studenten worden niet serieus betrokken bij beslissingen en bestuurders zetten steeds meer in op studierendement in plaats van persoonlijke ontwikkeling. Maar een student is geen product en een universiteit geen koekjesfabriek."
In een land waar het mobiele netwerk nog geen goede dekking heeft zal het wel niet gaan. In Nederland zou het echt wel kunnen, al zou het wel een heleboel data kosten mits het in HD gaat.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onder perfecte omstandigheden misschien. Het is (denk ik) toch wat anders in een peloton met 50-60 per uur op slechte wegen, geen wifi, onder bomen, met nattigheid. Je hebt toch een stabiel signaal nodig wat zonder vertraging in HD de huiskamers binnen vliegt.
Maak je eens niet zo druk over Groenlinks johquote:Op donderdag 2 april 2015 14:12 schreef napoleonfour het volgende:
Oh het wordt nog mooier;
[..]
Nee daarom krijgen universiteiten geld per afgestuurde teringdebiel. En huilen als kleine studies verdwijnen is als het in leven houden van Friso, kansloos dus.
Kan je dan geen motors laten rijden met mobiele zendmasten? Of denk ik nu teveel in de toekomst en kan dat niet?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onder perfecte omstandigheden misschien. Het is (denk ik) toch wat anders in een peloton met 50-60 per uur op slechte wegen, geen wifi, onder bomen, met nattigheid. Je hebt toch een stabiel signaal nodig wat zonder vertraging in HD de huiskamers binnen vliegt.
Niet serieus te nemenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:12 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Maak je eens niet zo druk over Groenlinks joh
Punt is dat er nu kamervragen komen en die dus behandeld moeten worden. Een kamervraag kost ongeveer 3750 euro, geweldig plan dus.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:12 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Maak je eens niet zo druk over Groenlinks joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Ach, het aantal onnodige kamervragen is toch al tot bizarre hoogte gestegenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Punt is dat er nu kamervragen komen en die dus behandeld moeten worden. Een kamervraag kost ongeveer 3750 euro, geweldig plan dus.
Ik heb er pas nog een stuk over gelezen waarom het lastig was even zoekenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan je dan geen motors laten rijden met mobiele zendmasten? Of denk ik nu teveel in de toekomst en kan dat niet?
Ja, want hij krijgt een 11 en jij een 0.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom geeft Kreator punten aan users in VBL?
GGMM, snap jij het.
Dat snap ik dus echt niet, hé.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, want hij krijgt een 11 en jij een 0.
Bij jou krijgt iedereen een 10 behalve Davyquote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet het even nakijken, maar volgens mij heb ik jullie beiden een 10 gegeven.
Daar gaat het me niet eens om.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet het even nakijken, maar volgens mij heb ik jullie beiden een 10 gegeven.
Oh ja, dat was het.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij jou krijgt iedereen een 10 behalve Davy
Punt 3 is zeker lastig. Rvv wil je pas filmen na 5 uur ofzo.quote:Verbeterpunten:
1. We’d need a system not too far different to what we currently have, but with a bespoke smaller camera system with on-board recording and a slightly better transmitter system. Costly, but it would work.
2. Footage from the cameras would be beamed to a helicopter above or perhaps to a motorcycle and then on to the chopper.
3. Due to battery issues, a software system to “wake” the camera up and then send it to sleep is important. You could perhaps get 90 minutes of live broadcast at best with existing smaller batteries. “Wake-up” software would mean you could “check in” with a rider and then sleep the system so you are good to go for the finish.
4. The bike build might have to be unique to reduce ballast, run custom wiring and aerial locations. Weight would be down to 500gms in total.
5. On mountain stages it might even be possible to get the rider to change bikes. It was done in the Tour de France in the past.
As we see it you can either wait for the future to come to you, or you can just get out there with a soldering iron, some heat shrink and a hobby website and get amongst it. Stand by.
Jij hebt juist wel de irritatiefactor. Jij gaat het trouwens heel zwaar krijgen als je je zo voelt aangevallen op het internet door een lijstje.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet eens om.
Ik ben al twee jaar niet meer gebanned. Ik post op een normale toon. Ik doe niets verkeerd of buiten de grenzen. Ik heb niet de irritatiefactor.
TOCH KRIJG IK ONVOLDOENDES
Stijn bekrast zichzelf nuquote:Op donderdag 2 april 2015 14:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij hebt juist wel de irritatiefactor. Jij gaat het trouwens heel zwaar krijgen als je je zo voelt aangevallen op het internet door een lijstje.
Voor hem is dit forum zijn leven, ik snap wel dat hij erom moet huilenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij hebt juist wel de irritatiefactor. Jij gaat het trouwens heel zwaar krijgen als je je zo voelt aangevallen op het internet door een lijstje.
Hoge verwachtingen van Degenkolb dit seizoen.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooiste beelden tot nu toe de sprinttrein van kittel/degenkolb
Maar het gedrang richting koppenberg gaat ook genot zijn.
Even luisteren.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef napoleonfour het volgende:
Die track rond 48:00 is vele malen beter Knut.
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik krijg ook een 0 van Kreator.
Ik ken hem niet echt. Weet alleen dat hij constant wordt uitgeluld door GGMM.
3x een nul: Knut, Stijn en tong80. Dit is een goed stel.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit dus.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rens zit er ook bijquote:Op donderdag 2 april 2015 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
3x een nu: Knut, Stijn en tong80. Dit is een goed stel.
Ik waardeer je cijfer zeerquote:Op donderdag 2 april 2015 14:23 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb bijna geen onvoldoendes gegeven.
Kreator is toch degene die altijd voor portugal was.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee debiel, dat is Kekster.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kreator is toch degene die altijd voor portugal was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |