Goede reden.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoi, er stond 'Ajax' in je naam. Dat is goed voor -10. Sorry voor alles.
[..]
Ik neem genoegen met je eerlijke verklaringquote:Op donderdag 2 april 2015 14:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Kutnewbie.
Hoe waren de toppers?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben ook wel eens in het gelredome geweest
Moet je hopen op mooi weer anders ben je doorweekt voor je binnen zit. Ik ga lekker in het busje.quote:
Er staat 'Ajac', geen 'Ajax'.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Kutnewbie.
Als het regent ga ik ook niet op de fiets hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 14:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moet je hopen op mooi weer anders ben je doorweekt voor je binnen zit. Ik ga lekker in het busje.
Haha daar heb je hem goed te pakken!quote:Op donderdag 2 april 2015 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk dat je Feyenoord en Vitesse topclubs noemt
Skere busjes zijn dat. Wel handigquote:Op donderdag 2 april 2015 14:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het regent ga ik ook niet op de fiets hoor
Dan pak ik gewoon gratis de bus
Hij is echt heel domquote:Op donderdag 2 april 2015 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er staat 'Ajac', geen 'Ajax'.
Jij kreeg alleen een 10 omdat je username op die van een ontzettend lekker wijf lijkt, die hier ooit op fok zat. Dus het ligt niet aan de kwaliteit van je posts.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Bedankt voor je 10 Kreator, ik waardeer dat zeer.
Bony laatste minuutquote:Op donderdag 2 april 2015 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Was altijd wel leuk Vitesse - Feyenoord op losse kaarten
Lijstjes brengen altijd veel teweeg. Net als stokken en klassiekers.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij kreeg alleen een 10 omdat je username op die van een ontzettend lekker wijf lijkt, die hier ooit op fok zat. Dus het ligt niet aan de kwaliteit van je posts.
Verder wel mooi wat een 'ingevuld' lijstje op post 155 in een kuttopic teweeg brengt..
Ik heb het een keer mee gemaakt. Kwam uit de trein en stond het busje klaar. Liep er zo'n dorps gek iedereen voor kankerwouten uit te maken.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij ons worden gewoon stadsbussen extra ingezet
Niks mis mee
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb het een keer mee gemaakt. Kwam uit de trein en stond het busje klaar. Liep er zo'n dorps gek iedereen voor kankerwouten uit te maken.
Waar is de 10 voor mij en Sked voor?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij kreeg alleen een 10 omdat je username op die van een ontzettend lekker wijf lijkt, die hier ooit op fok zat. Dus het ligt niet aan de kwaliteit van je posts.
Verder wel mooi wat een 'ingevuld' lijstje op post 155 in een kuttopic teweeg brengt..
Het was een leuke dag met je vader dus?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb het een keer mee gemaakt. Kwam uit de trein en stond het busje klaar. Liep er zo'n dorps gek iedereen voor kankerwouten uit te maken.
0-0 werd de laatste keer dat ik er was.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het was een leuke dag met je vader dus?
Dit was dus november?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
0-0 werd de laatste keer dat ik er was.
Toen woonde ik namelijk een half jaar praktisch in Arnhem
Uh nee, ik zei niet de laatste keer dat het 0-0 werdquote:
Bennie zou dat nooit doenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij leek veel op die supporter van voetbalfans met Jenner.
Ik ben in bijna elke gangbare eredivisie club stadion geweest.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben nog nooit in een ander voetbalstadion geweest dan dat van PSV hier in Nederland.
Wel in een viertal in het buitenland.
Was een foutje.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waar is de 10 voor mij en Sked voor?
nu erf je een strandhuisquote:Op donderdag 2 april 2015 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn ouders hebben een huis aan het strand gekocht.
Daar gaat mn erfenis
Dan is het 2009/10quote:Op donderdag 2 april 2015 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh nee, ik zei niet de laatste keer dat het 0-0 werd
Dom, dom, domme investering.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Daar gaat mn erfenis
De 'vele' stadions die ik heb gezien van binnen:quote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben nog nooit in een ander voetbalstadion geweest dan dat van PSV hier in Nederland.
Wel in een viertal in het buitenland.
Ik hoor mijn pa alleen maar over spanje.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Daar gaat mn erfenis
Doe maar nietquote:Op donderdag 2 april 2015 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
leuk, laten we lijstjes van stadions maken
Ik vond San Siro ook wel indrukwekkend.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De 'vele' stadions die ik heb gezien van binnen:
Kuip (oud en nieuw)
Willem II (oud en nieuw)
Gelredome
Arena
Olympisch (1 en 2 rings)
PSV
Koning Boudewijn
Bernabeu
Camp Nou
Dat was het.
Nice.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dom, dom, domme investering.
Ik was laatst met een kennis aan het praten, zijn ouders hadden eind jaren '90 vastgoed gekocht in Berlijn.
Sowww.
Het PSV stadion ken ik niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kuip (oud en nieuw)
Willem II (oud en nieuw)
Gelredome
Arena
Olympisch (1 en 2 rings)
PSV
Koning Boudewijn
Bernabeu
Camp Nou
Dat was het.
alleen de King Abdullah stadion mist hier nog tussenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kuip (oud en nieuw)
Willem II (oud en nieuw)
Gelredome
Arena
Olympisch (1 en 2 rings)
PSV
Koning Boudewijn
Bernabeu
Camp Nou
Dat was het.