Nee, dat was Kekster.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kreator is toch degene die altijd voor portugal was.
Nee, dat is InZanity.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kreator is toch degene die altijd voor portugal was.
Ik die van jou ook manquote:
Kreator is een slimme jongen met mensenkennis.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey, waarom geeft Kreator punten?
WAAROM GEEFT HIJ PUNTEN TERWIJL IK HEM EENS IN DE 10 JAAR IN VBL ZIE????quote:Op donderdag 2 april 2015 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kreator is een slimme jongen met mensenkennis.
Dit blijkt ook uit zijn cijfers.
Opperbaas Tom ook vinylquote:
Alleen als Nederland eruit vliegt op een mondiaal toernooi of als ze verliezen van de meest onbeduidende kutlandjes.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die komt alleen langs met het EK/WK ofzo?
Geen idee.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WAAROM GEEFT HIJ PUNTEN TERWIJL IK HEM EENS IN DE 10 JAAR IN VBL ZIE????
Een 11.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bijzonder dat Kreator jou een 10 geeft na alle anale vernederingen
inb4 wie grapjes.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee.
Wat dat betreft siert het Guitarsit wel dat hij de lijst niet invult.
wiequote:Op donderdag 2 april 2015 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee.
Die weet niet eens dat die lijst er isquote:Op donderdag 2 april 2015 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee.
wachtwatquote:
Dat is bij danny ook niet nodig.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
zoveel heeft die toch niet geflikt?
Financien van Danny gepost.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wachtwat
zoveel heeft die toch niet geflikt? tering
hij pleurde een of andere PM op het forumquote:Op donderdag 2 april 2015 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wachtwat
zoveel heeft die toch niet geflikt? tering
Dit.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij gaat het trouwens heel zwaar krijgen als je je zo voelt aangevallen op het internet door een lijstje.
Dat is inderdaad niet veel.quote:
Ja ik zag het staan in de OP, daarom vroeg ik er naar.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:31 schreef DonRaja het volgende:
Zal ik deze discussie ook maar in de OP gooien. Dan hoeft die ook niet elke 2 topics terug te komen.
Het is geen discussie. Iedereen is het er over eens dat het belachelijk is.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:31 schreef DonRaja het volgende:
Zal ik deze discussie ook maar in de OP gooien. Dan hoeft die ook niet elke 2 topics terug te komen.
En dit.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kreator is een slimme jongen met mensenkennis.
Ik moest stiekem wel een beetje glimlachen om je 13 - 3 = 10 grap in dat andere topic.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet veel.
GGMM moest niet lachen om deze grap.
Post anders bij iedereen de reden van banquote:Op donderdag 2 april 2015 14:31 schreef DonRaja het volgende:
Ik bedacht oprecht hem een 13 te geven.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest stiekem wel een beetje glimlachen om je 13 - 3 = 10 grap in dat andere topic.
Wat heb je met JaapdeJapanseZeeleeuw gedaan?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom krijg ik een 0![]()
Ik ken jou niet eens
Ik vind dit -3 leukquote:Op donderdag 2 april 2015 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedacht oprecht hem een 13 te geven.
Toen bedacht ik opeens dat het wel leuk was om dan 3 punten aftrek te geven.
Dat is het werk van een niet nader te noemen FA.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heb je met JaapdeJapanseZeeleeuw gedaan?
Woon je zo dichtbij?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Zaterdag kan ik gewoon lekker op de fiets
Reden zal wel zijn: was stout.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Post anders bij iedereen de reden van ban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |