bij mij heeft dat best wel geholpen, heb het ooit midden in de nacht gedaanquote:Op donderdag 2 april 2015 13:46 schreef chufi het volgende:
Ook net pas aan de lunch.... Mijn bed eens 90o gedraaid en verplaatst, wie weet slaap ik dan beter ....

Cool, misschien geef ik me wel op als proefkonijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Madmaster gaat een cursus volgen, dus binnenkort mag hij is vol smeren met chocolade.

Jammer hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets aan gemist ... tis niet gebeurd ....

Na de chocoladepaashaas, binnenkort het chocofankonijn...quote:Op donderdag 2 april 2015 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool, misschien geef ik me wel op als proefkonijn.

Over konijnen gesproken. Bij jou heb ik altijd het beeld van zo'n duracell konijn in m'n hoofd als je aan het typen bent.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
Cool, misschien geef ik me wel op als proefkonijn.

neequote:

We gaan het merken.... Maar om meteen conclusies te gaan trekken zal wel heel voorbarig zijn...quote:Op donderdag 2 april 2015 13:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mij heeft dat best wel geholpen, heb het ooit midden in de nacht gedaan

Meld zich als proefpersoonquote:Op donderdag 2 april 2015 14:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al massage training gevolgd, dat smeren met chocola zal geen probleem moeten zijn ....

Cool.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de chocoladepaashaas, binnenkort het chocofankonijn...

het voelde echt meteen prettiger en ik denk nog regelmatig" goh, da's een goeie actie geweest". Zelfs nu ik al even wat minder goed slaap heb ik die overtuiging nog steeds.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:02 schreef chufi het volgende:
[..]
We gaan het merken.... Maar om meteen conclusies te gaan trekken zal wel heel voorbarig zijn...

Eeeeeehhhhquote:Op donderdag 2 april 2015 14:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over konijnen gesproken. Bij jou heb ik altijd het beeld van zo'n duracell konijn in m'n hoofd als je aan het typen bent.
Batterijtje erin en niet meer te stoppen.
 Kan best wel kloppen.
 Kan best wel kloppen.   

quote:Op donderdag 2 april 2015 14:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al massage training gevolgd, dat smeren met chocola zal geen probleem moeten zijn ....

Fysio in Grunn, maar na een jaartje gestopt, maar wel de basis technieken gehad en de anatomie en fysiologie etcquote:Op donderdag 2 april 2015 14:05 schreef drakin het volgende:
Waar heb je dat gedaan toen Sjoef en wilde je toen ermee gaan werken?

Volgens mij ook niet, die gaan wat ruwer te keer meestal.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef drakin het volgende:
Hmmm Fysio iz niet echt een ontspanningsmassage.

Alleen maar gericht op het al pijn hebben ipv lekker ontspannen en preventief aan de gezondheid werken.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, die gaan wat ruwer te keer meestal.

Hier hebben ze een shiatsu masseur die deels vergoed wordt en een wellnessmasseur bij de fysio. Helaas is die man mij veel te prijzig.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn laatste 2 fysio's in Utrecht deden ook wel ontspanningsmassage, net een beetje hoe het uitkwam, naast het reguliere pijnigen

Dat is wel lekker, als er af en toe ook ontspanningsmassage (galgje woord) bij zit dan.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn laatste 2 fysio's in Utrecht deden ook wel ontspanningsmassage, net een beetje hoe het uitkwam, naast het reguliere pijnigen

Ik geloof dat ik maar 1 keer een best wel lekkere massage heb gehad van een Fysio, ging voor mijn knie maar kreeg een rug massagequote:Op donderdag 2 april 2015 14:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen maar gericht op het al pijn hebben ipv lekker ontspannen en preventief aan de gezondheid werken.
 want die was door de oefeningen voor mijn knie weer eens wat zwakjes.
 want die was door de oefeningen voor mijn knie weer eens wat zwakjes.   afijn. dus een keer daarna dacht ik, jeej, weer ff lekker, dus ik lig net 5 minuten, gaat haar telefoon.... dus 10 minuten later besloot ik maar om me weer aan te kleden en weer 20 minuten later ging ik maar even op de gang kijken. Was ze me vergeten.
 afijn. dus een keer daarna dacht ik, jeej, weer ff lekker, dus ik lig net 5 minuten, gaat haar telefoon.... dus 10 minuten later besloot ik maar om me weer aan te kleden en weer 20 minuten later ging ik maar even op de gang kijken. Was ze me vergeten.   

Dat is dus geen ontspanningsmassage geweest. Een goede masseur zet de telefoon uit.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik maar 1 keer een best wel lekkere massage heb gehad van een Fysio, ging voor mijn knie maar kreeg een rug massagewant die was door de oefeningen voor mijn knie weer eens wat zwakjes.
afijn. dus een keer daarna dacht ik, jeej, weer ff lekker, dus ik lig net 5 minuten, gaat haar telefoon.... dus 10 minuten later besloot ik maar om me weer aan te kleden en weer 20 minuten later ging ik maar even op de gang kijken. Was ze me vergeten.

Ze had wel heel leuk nieuws gehad aan de telefoon. Dat wel.

Ben ook niet meer terug gegaan.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is dus geen ontspanningsmassage geweest. Een goede masseur zet de telefoon uit.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |