350 gram gebakken kip met vadouvan kruiden (pittige kerrie zeg maar), 250 gram gebakken champignons, 100 gram geraspte granny smith, 6 gram amandelschaafsel, 40 gram sla, 80 gram kwark.quote:
Ik heb dat maandag gedaan, en dat was eigenlijk wel oke. Eerst mealpreppen voor de volgende dag, als dat staat te bakken shit snijden voor dezelfde avond en dan gewoon in 1 x doorkoken.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:59 schreef -Peach het volgende:
Klinkt goed Lonaa! Ik ben te lam om zoiets 's avonds al klaar te maken voor de volgende dag ('s ochtends al helemaal geen tijd voor).
Kan het lichaam wel ineens zo veel eiwit verwerken? Geen idee of dat echt is of nonsens, maar ik ben al een aantal keer tegen gekomen dat het lichaam iets van 40g eiwit per keer kan opnemen?quote:
https://instagram.com/p/04R8E1y-uz/?taken-by=tom_bartenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef Artoo het volgende:
[..]
Kan het lichaam wel ineens zo veel eiwit verwerken? Geen idee of dat echt is of nonsens, maar ik ben al een aantal keer tegen gekomen dat het lichaam iets van 40g eiwit per keer kan opnemen?
Vandaag heb ik dingen geleerd. Thanksquote:Op donderdag 2 april 2015 14:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
https://instagram.com/p/04R8E1y-uz/?taken-by=tom_barten
Klik op het 30-bord, daar staat het uitgelegd..
Sowieso een toffe instagram account om te volgen, bijna elke dag ontkracht hij zo'n soort fabelquote:Op donderdag 2 april 2015 14:21 schreef Artoo het volgende:
[..]
Vandaag heb ik dingen geleerd. Thanks
Ja dat doe ik ook wel met de rijst voor vriend z'n lunch voor de volgende dag. Heb nooit veel tijd 's avonds (18.30 thuis van werk, koken+eten, 20u-22u sporten, rond 23u slapen, 7u weer op), dus op woensdag en zondag vaak al deels mealpreppen (kipblokjes en gehaktballen maken). Dan ben ik er al wel weer klaar meequote:Op donderdag 2 april 2015 14:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb dat maandag gedaan, en dat was eigenlijk wel oke. Eerst mealpreppen voor de volgende dag, als dat staat te bakken shit snijden voor dezelfde avond en dan gewoon in 1 x doorkoken.
Zie OPquote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef Artoo het volgende:
[..]
Kan het lichaam wel ineens zo veel eiwit verwerken? Geen idee of dat echt is of nonsens, maar ik ben al een aantal keer tegen gekomen dat het lichaam iets van 40g eiwit per keer kan opnemen?
Yay for today!quote:
Muffin recept? Ehhh! Dat was gewoon dat recept van kwarkbrood!quote:Op donderdag 2 april 2015 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Yay for today!
Mag ik jouw muffin recept? Sta nu action met muffin vormen
Tering z'n lunchquote:Op donderdag 2 april 2015 13:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
350 gram gebakken kip met vadouvan kruiden (pittige kerrie zeg maar), 250 gram gebakken champignons, 100 gram geraspte granny smith, 6 gram amandelschaafsel, 40 gram sla, 80 gram kwark.
Ik heb het bijna op.
Lol, thnx anyway. Heb maar zelf een recept bedachtquote:Op donderdag 2 april 2015 17:35 schreef Artoo het volgende:
[..]
Muffin recept? Ehhh! Dat was gewoon dat recept van kwarkbrood!
http://www.foolishfoodie.nl/recept-voor-kwarkbrood/
Maar ik heb speltmeel gebruikt in plaats van amandelmeel en een theelepel meer bakpoeder.Verder de verhoudingen wel hetzelfde geloof ik!
Do share plsquote:Op donderdag 2 april 2015 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, thnx anyway. Heb maar zelf een recept bedacht
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |