Goedkope hoerenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Door vrouwen ook weleens voor gratis drank, sigaretten of taxi
quote:
hahaha briljantquote:Op donderdag 2 april 2015 10:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens woorden gehad er om. Ik ben sowieso redelijk spontaan, flapuit en open in zo een setting.
Mooiste voorbeeld was toch wel dat ik met een biertje in mijn hand langs een vrouw liep die nogal diep uitgesneden decoletiet had, en het nogal druk was en ik dus er echt in kon kijken. Dus ik maak de opmerking "zo daar kan ik mijn biertje wel even neerzetten he als ik toch moet wachten"Die vrouw zegt, doe maar is prima. Dus ik deed het ook
![]()
Vond mijn vrouw niet zo geslaagd![]()
En dat flirten gaat toch wat automatisch. Sommige vrouwen zijn gewoon jaloers, waaronder die van mij
Nope. Biceps doet fucking zeer dus train benenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Q, kun je nu weer volledig trainen door die spuit in schouder?
Ai kutjes.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Biceps doet fucking zeer dus train benen
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:49 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik vroeg me al af waarom honger had, dacht dat ik mijn T al had gehad. Open koelkast, daar ligt het me nog aan te staren
Volgens mij ben ik gek geworden
Xenos? AH? Blokker? Marskramer?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:11 schreef Qwea het volgende:
Iemand idee waar ik goedkope muffinvormen haal? Liefst silliconen. Action heeft niet.
AH 9 euroquote:
Dat laatste zinnetjequote:Zeeuw racet met ruim 225 over A58
GOES -
Een 44-jarige Zeeuw heeft woensdagavond een ongekend hoge snelheid bereikt op de snelweg A58 bij Goes. Agenten achtervolgden hem met 225 kilometer per uur, maar konden hem zelfs toen niet bijhouden. De man werd uiteindelijk staande gehouden toen hij bij 's-Gravenpolder de snelweg verliet. Hij moest meteen zijn rijbewijs inleveren.
Dat meldde de politie donderdag. Het Openbaar Ministerie beslist hoe de man wordt gestraft voor zijn snelheidsovertreding. Zijn auto, een BMW uit de 3-serie, is niet in beslag genomen. Het is niet bekend hoe druk het op de weg was en hoe de weersomstandigheden waren.
Het is niet bekend of er ooit iemand in Nederland harder over de snelweg heeft gereden.
Mij ookquote:Op donderdag 2 april 2015 13:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetjeIs mij wel bekend hoor
![]()
Wat is het hardste dat je gereden hebt?quote:
235/240 op teller. Niet mijn auto, mijn eigen haalt de 185quote:Op donderdag 2 april 2015 13:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat is het hardste dat je gereden hebt?
Ik met de auto 270 (met mijn trouwauto) en met de motor 250. Beiden op de teller, dus werkelijke snelheid zal wel 10 lager liggen nog denk ik.
Toen greep de electronica inquote:Op donderdag 2 april 2015 13:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
235/240 op teller. Niet mijn auto, mijn eigen haalt de 185
270
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |