*boks*quote:Op donderdag 2 april 2015 10:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah gelukkigAls ik iets nóg slechter trek dan vreemdgangers, zijn het mensen die drank de schuld geven van vreemdgaan
Ik vind dat volkomen kansloos. Serieus.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan vervagen grenzen, dus de bob voorkomt dan dat het gebeurt
Overigens gaat het bij de meeste mannen die ik ken alleen om het "jagen". Op het moment dat het zover is dat je succes hebt is de lol er eigenlijk alweer af
Dat zou de mijne ook niet moeten flikkenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga over geen enkele grens heen als ik gedronken heb. Ik flirt, punt. Meer niet.
Welk stukje doel je op? Of beiden?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind dat volkomen kansloos. Serieus.
Maar goed, ik kan ook heel erg slecht tegen dat soort onnozele figuren.
En flirten magquote:Op donderdag 2 april 2015 10:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga over geen enkele grens heen als ik gedronken heb. Ik flirt, punt. Meer niet.
Ik vind het geheel kansloos. Jagen, flirten, dat hele kinderachtige semi aandachtsgeile gedoe.quote:
Ik geloof ook niet dat ik moet zien dat die van mij dat doet / hypocriet.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zou de mijne ook niet moeten flikkenMaar goed, dat zeg ik, ik kan daar heel extreem fucking slecht tegen dus ik ben geen goed vergelijkingsmateriaal
Denk dat het typisch mannelijk oergedrag is. Is sowieso iets typisch mannelijks imo.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het geheel kansloos. Jagen, flirten, dat hele kinderachtige semi aandachtsgeile gedoe.
Gym
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik moet zien dat die van mij dat doet / hypocriet.
Flirten? Nee joh.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Denk dat het typisch mannelijk oergedrag is. Is sowieso iets typisch mannelijks imo.
Niet het flirten, maar dat jagenquote:
Ik denk dat vrouwen dat in hun voordeel kunnen gebruiken. Bij mannen wordt het al snel geassocieerd met sexueel ongewenst gedrag ben ik bangquote:Op donderdag 2 april 2015 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie flirten trouwens veel breder, niet alleen het 'jaaggedrag' in de kroeg, maar ook gewoon een sociale omgangsmanier die je kunt gebruiken bij het netwerken, om mensen op hun gemak te laten voelen. Een knipoog hier en daar of een arm op iemand's elleboog.. dat hoeft echt niet alleen maar om scoren te draaien en kan ook van (heteroseksuele) vrouw tot vrouw of man tot man. Als je dat goed beheerst is het echt een top vaardigheid!
Maar ik snap dan niet waarom je het zelf wel doet?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik moet zien dat die van mij dat doet / hypocriet.
In een kroeg word dat enkel gebruikt om te neukenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie flirten trouwens veel breder, niet alleen het 'jaaggedrag' in de kroeg, maar ook gewoon een sociale omgangsmanier die je kunt gebruiken bij het netwerken, om mensen op hun gemak te laten voelen. Een knipoog hier en daar of een arm op iemand's elleboog.. dat hoeft echt niet alleen maar om scoren te draaien en kan ook van (heteroseksuele) vrouw tot vrouw of man tot man. Als je dat goed beheerst is het echt een top vaardigheid!
* CrunchySelf knipoogtquote:Op donderdag 2 april 2015 10:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen dat in hun voordeel kunnen gebruiken. Bij mannen wordt het al snel geassocieerd met sexueel ongewenst gedrag ben ik bang
Zeer ongewenst dus indd....quote:
Door vrouwen ook weleens voor gratis drank, sigaretten of taxiquote:Op donderdag 2 april 2015 10:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
In een kroeg word dat enkel gebruikt om te neuken
Ik heb ook weleens woorden gehad er om. Ik ben sowieso redelijk spontaan, flapuit en open in zo een setting.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:43 schreef Ryuuzen het volgende:
Niet om het een of ander, maar ik heb 9 van de 10 keer niet eens door dat er met mij geflirt wordt. Dit heeft met mijn vriendin gebotst, omdat zij dacht dat ik er op in ging....
Gelukkig weet ze nu dat ik het echt niet bewust doe. Dat plus het feit dat ik niet drink en zelf iedere keer weer super verrast ben wanneer iemand mij er op attendeert.
Lol!quote:Op donderdag 2 april 2015 10:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens woorden gehad er om. Ik ben sowieso redelijk spontaan, flapuit en open in zo een setting.
Mooiste voorbeeld was toch wel dat ik met een biertje in mijn hand langs een vrouw liep die nogal diep uitgesneden decoletiet had, en het nogal druk was en ik dus er echt in kon kijken. Dus ik maak de opmerking "zo daar kan ik mijn biertje wel even neerzetten he als ik toch moet wachten"Die vrouw zegt, doe maar is prima. Dus ik deed het ook
![]()
Vond mijn vrouw niet zo geslaagd![]()
En dat flirten gaat toch wat automatisch. Sommige vrouwen zijn gewoon jaloers, waaronder die van mij
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens woorden gehad er om. Ik ben sowieso redelijk spontaan, flapuit en open in zo een setting.
Mooiste voorbeeld was toch wel dat ik met een biertje in mijn hand langs een vrouw liep die nogal diep uitgesneden decoletiet had, en het nogal druk was en ik dus er echt in kon kijken. Dus ik maak de opmerking "zo daar kan ik mijn biertje wel even neerzetten he als ik toch moet wachten"Die vrouw zegt, doe maar is prima. Dus ik deed het ook
![]()
Vond mijn vrouw niet zo geslaagd![]()
En dat flirten gaat toch wat automatisch. Sommige vrouwen zijn gewoon jaloers, waaronder die van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |