Ik kom alleen engelse recepten tegen met gelatine poeder. Google op BCAA gummiesquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je geen link van zeker? Ik zal eens instagram gaan nemen
Knap van je. Leer mij dat even
[..]
Het worden :
Frikandel speciaal
Carrero met eigen gemaakte pindasaus
Kroket met zelfgemaakte mayo![]()
En voor moi wokgroentes e.d. Binnenkort eens zelf kroketten maken
Dat is toch morgen pas?quote:
tof dat je met je papa gaat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 09:50 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dat is toch morgen pas?
Ik ga straks duurlopen met m'n vader. Gezellig! De zon komt ook al door, dus ik hoop dat het straks lekker weer is.
Ja daarom, zijn ze lang aan het zoekenquote:Op zaterdag 4 april 2015 09:50 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dat is toch morgen pas?
Ik ga straks duurlopen met m'n vader. Gezellig! De zon komt ook al door, dus ik hoop dat het straks lekker weer is.
Yes! Ik had 'm nog gauw even een berichtje gestuurd omdat ik wist dat hij sowieso wilde gaan lopen. Hij wilde wel graag samen. Uiteindelijk hebben we lekker gelopen, 18,8 km in totaal.quote:
Auw..quote:Op zondag 5 april 2015 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
900 gram zwaarder dan mijn heel lage ochtendgewicht van gisteren na een avond onbeperkt sushi, ik teken ervoor! Vandaag een km of 40 fietsen en de hele dag buiten zijn dus dat gaat er zo weer af. Was erg lekker! Er is alleen helaas wel een hete kop espresso over mijn benen en telefoon gevallen..
Pas je op!quote:Op zondag 5 april 2015 10:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga eens wild doen, vandaag 1800 kcal eten.
Ja op zich welquote:Op zondag 5 april 2015 13:27 schreef Lonaa het volgende:
Hey Crunch, vind je zelf dat je lekker gaat? Ik zie eigenlijk alleen maar 'mijn lijstjes zijn niet oke' en ; ik heb geen zin om te sporten'posts. Misschien een vertekend beeld hoor, maar ik ben wel benieuwd.
Daarom vroeg ik het ook ja, omdat je laatst de grootste mijlpaal ever hadquote:Op zondag 5 april 2015 13:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja op zich wel
Mijn lijstjes zijn als ik werk gewoon altijd goed. Binnen de kcal, goede producten, eiwitten rond de 1 g / p kg. In het weekend is het meestal wat minder qua keuze, maar zit ik qua kcal meestal goed (uitzonderingen dat wel). Ze kunnen wel wat variatie gebruiken, maar dat probeer ik nu te veranderen.
Voor het sporten is de motivatie de laatste tijd een stuk minder, dat klopt. Spinning doe ik nu wel, das leuk. Dan ga ik altijd nog een keer KT doen. Moet eigenlijk drie keer, dat klopt.
Conclusie: Ik vind het niet verkeerd gaan, verbeterpunten zijn er wel. Dus ik vind het een vertekend beeld ja
En het gewicht gaat ook nog steeds goed naar beneden. 4 weken terug was ik 3 kg zwaarder
Uhuquote:Op zondag 5 april 2015 13:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook ja, omdat je laatst de grootste mijlpaal ever had![]()
Het was ook op geen enkele wijze kritiek, maar ik heb soms een selectief geheugen, en ik wilde uitsluiten dat dat het was ,maar dat was het dus wel.
Ah, ja, right.quote:Op zondag 5 april 2015 13:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uhu
Zo vat ik het ook niet op, soms zie ik dingen ook zelf niet en is het alleen maar goed dat een ander je even aan het denken zet
Selectief geheugen hoeft niet per se het punt te zijn, want ik plaatste de laatste tijd eigenlijk vrijwel geen lijstjes. Die zijn bijna allemaal copy paste van de dag ervoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |