je moet toch zo droog mogelijk zijn tijdens de wedstrijd? betekent dat je dan ook niet gaat drinken de dag ervoor?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja tof. Nogmaals zo werkt het niet in de cut en wedstrijdvoorbereiding.
Dunno. Er zijn 2 technieken waarvan idd 1 is amper drinken ervoor de avond ervoor KH's laden en dan dag zelf wel drinken zodat de spieren vol zuigen en eruit knallen geloof ik.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:10 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
je moet toch zo droog mogelijk zijn tijdens de wedstrijd? betekent dat je dan ook niet gaat drinken de dag ervoor?
Nice! Maar het zou wel netjes zijn om bij die kwarktaart even te verwijzen naar de bedenkers?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:42 schreef Qwea het volgende:
HahahahahaXXL heeft mijn recepten gepost!
op FB en de website. Vet tof.
https://xxlnutrition.com/nl/forum/discussion/14537/paasrecepten
Dat ging ik net zeggen!quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nice! Maar het zou wel netjes zijn om bij die kwarktaart even te verwijzen naar de bedenkers?
Heb erbij gezet dat ik hem heb gejat en vervolgens heb aangepast. Dus indirect is het mijn eigen recept.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nice! Maar het zou wel netjes zijn om bij die kwarktaart even te verwijzen naar de bedenkers?
Nicequote:Op vrijdag 3 april 2015 13:42 schreef Qwea het volgende:
HahahahahaXXL heeft mijn recepten gepost!
op FB en de website. Vet tof.
https://xxlnutrition.com/nl/forum/discussion/14537/paasrecepten
quote:
Keep them comingquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal binnenkort nog een paar dingen maken. Dacht aan proteïne koekjes sowieso. En wellicht ook iets met BCAA, maar weet nog niet wat.
PWO ingenomen, zal zo eens richting le gym gaan. Binnenkort met Link weer jachttraining doen
Of tijdens je trainingquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Keep them comingMaar die dingen met BCAA hebben dan ook alleen nut pal voor of na training toch?
Stuiter ze
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:16 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn badkamer tegels liggen er allemaal in
![]()
Badkamer is eigenlijk nog het enige ding wat moet, de rest is puntjes op i. I'm happy
Kan ook jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of tijdens je trainingIk ben wel beetje klaar met bcaa shakes tijdens de training. Eens kijken of ik daar iets op kan verzinnen. Had al eiwitrepen ook bedacht
Geen slecht idee!quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kan ook jaCombineren met die eiwitrepen misschien? De smaak van die green apple is redelijk aanwezig, geeft misschien mogelijkheden
Pinda saus erbij, gaat nooit verkeerdquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:59 schreef Qwea het volgende:
Aaaight dat was nice. Ff sauna ingedoken ook.
Yay for weeeeekend! Iemand nog goeie kroket of frikandel ideetjes?
Ik zag een tijdje terug op instagram dat mensen vaak BCAA snoepjes maakten, een soort gummies met gelatine ofzo denk ik?quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of tijdens je trainingIk ben wel beetje klaar met bcaa shakes tijdens de training. Eens kijken of ik daar iets op kan verzinnen. Had al eiwitrepen ook bedacht
Kaaskrokettenquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:59 schreef Qwea het volgende:
Aaaight dat was nice. Ff sauna ingedoken ook.
Yay for weeeeekend! Iemand nog goeie kroket of frikandel ideetjes?
Heb je geen link van zeker? Ik zal eens instagram gaan nemenquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje terug op instagram dat mensen vaak BCAA snoepjes maakten, een soort gummies met gelatine ofzo denk ik?
Net thuis van ons nachtje weg![]()
Was heerlijk en eigenlijk alleen vanmorgen bij het ontbijt flink gevreten, verder best normaal gedaan maar wel lekker gegeten. Mja bij zo'n buffet kan ik gewoon niet kiezen en dan pak ik van alles! haha nja het was lekker en ik heb me niet misselijk gegeten dus prima! Nu weer normaal doen en morgen sporten
Het worden :quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kaaskroketten![]()
en frikandel gewoon speciaal met curry!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |