Gewoon paardrijdenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:03 schreef HostiMeister het volgende:
Elke dag een uur fietsen, daar krijg je een stevige bips van
Dat weet ik van deze eigenlijk niet. Maar ik denk het niet. Het is geen bijzondere verder ofzoquote:Op woensdag 1 april 2015 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]nee idd.. en zolang planten/bloemen niet giftig zijn voor je kat ook
Die is al gepost.quote:
Dat zegt nietsquote:Op woensdag 1 april 2015 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat weet ik van deze eigenlijk niet. Maar ik denk het niet. Het is geen bijzondere verder ofzo
je moest eens wetenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja jij wilde saai gaan lezen. En ik ken je (ass) niet, dus dat maakt het nog eens extra lastig om daarover te oordelen.
Krijg je denk ik een nog stevigere bips vanquote:
Ik zou graag willen, maar 8 uur vind ik toch wel iets TE vroegquote:
De mijne gaat vreemd?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde gf als uit het plaatje
Ja joh, ga maar gauw weg hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
FUCK
Ik moet nog naar de winkel
Tot straks
Ga het nog wel eens opzoeken. Eerst eens aan mn ouders navragen hoe deze boom ookalweer heetquote:Op woensdag 1 april 2015 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zegt niets
Een varen of een chrysant of hyacint is ook niet bijzonder, maar wel giftig voor een kat
Daarom heb ik geen hangkontquote:Op woensdag 1 april 2015 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg je denk ik een nog stevigere bips van
Dreads erafquote:
'Ow, da's de feline mortis' hoezo?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga het nog wel eens opzoeken. Eerst eens aan mn ouders navragen hoe deze boom ookalweer heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |