quote:Op donderdag 2 april 2015 11:19 schreef john2406 het volgende:
Als ik al ergens kom waar over het eten gesproken kan worden dan hoef ik het al niet, voor die het niet snapen?
Daar waar consumptie mee kan vliegen over het eten dus, en dan zie ik nog niet wat in de keuken gebeurd he!
Wijn drinken heeft weinig te maken met seksuele voorkeur hoor...quote:Op donderdag 2 april 2015 11:16 schreef Drinky het volgende:
Wtf waarom drinkt iedereen hier wijn bij hun maaltijden. Zijn jullie homo? Hebben jullie geen smaakpapillen?
Jij hanteert duidelijk een andere norm. Mag.quote:Uit eten gaan is gewoon een jonko klappen en voor 13 euro all you can eat ribs op Leidseplein. Of 25 euro all you can eat/drink bij een chinees/aziaat waar dan ook
Kwaliteit en kwantiteit in meerdere maaltijden
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:16 schreef Drinky het volgende:
Wtf waarom drinkt iedereen hier wijn bij hun maaltijden. Zijn jullie homo? Hebben jullie geen smaakpapillen?
Uit eten gaan is gewoon een jonko klappen en voor 13 euro all you can eat ribs op Leidseplein. Of 25 euro all you can eat/drink bij een chinees/aziaat waar dan ook
Heerlijk toch, ik ben er ook fan van!quote:Op donderdag 2 april 2015 11:23 schreef Downwards het volgende:
Je hebt heel zelden wel eens de verplichting, maar vind er doorgaans geen reet aan.
Bestel liever een kapsalon.
Rode wijnquote:Op donderdag 2 april 2015 11:26 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook water of melk erbij drinken. Of witte wijn voor de homoseksuelen.
Droge witte of rode wijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:26 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook water of melk erbij drinken. Of witte wijn voor de homoseksuelen.
Deze man snaptquote:Op donderdag 2 april 2015 11:16 schreef Drinky het volgende:
Uit eten gaan is gewoon een jonko klappen en voor 13 euro all you can eat ribs op Leidseplein. Of 25 euro all you can eat/drink bij een chinees/aziaat waar dan ook
Ik heb een keer een lekker gehad met een niet zo een bittere nasmaak of nadronk hoe iemand het noemen wil.quote:
john hou jij nou eigenlijk van lekker eten ik wel namelijk babi pangang enzo heerlijkquote:Op donderdag 2 april 2015 11:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heerlijk toch, ik ben er ook fan van!
Of een calsone, daar houd ik ook wel van.
Beaujolais primeur? Elk najaar weer voor drie euro de fles verkrijgbaar.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een lekker gehad met een niet zo een bittere nasmaak of nadronk hoe iemand het noemen wil.
Nooit meer gevonden die wijn helaas.
Die Belgische bagger misschien.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Met best veel gerechten eigenlijk een prima combinatie.
Babi pangang is nergens meer lekker te vinden hier in de stad, wat een gore smaak heeft het vlees de laatste tijd hier zeg.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
john hou jij nou eigenlijk van lekker eten ik wel namelijk babi pangang enzo heerlijk
De smaak moet zich ontwikkelen, Koos.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die Belgische bagger misschien.
Maar die zooi is dan weer niet te zuipen.
Wijn bij de maaltijd.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:16 schreef Drinky het volgende:
Bij wijze van uitzondering ooit gedaan tijdens een gezamenlijk dagje Amsterdam, dat viel destijds bar tegen.quote:Uit eten gaan is gewoon een jonko klappen en voor 13 euro all you can eat ribs op Leidseplein. Of 25 euro all you can eat/drink bij een chinees/aziaat waar dan ook
Uiteraard.quote:Kwaliteit en kwantiteit in meerdere maaltijden
Nee.quote:
Over het algemeen geldt, hoe duurder de fles, hoe beter de wijn en hoe kleiner de katerquote:Op donderdag 2 april 2015 11:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een lekker gehad met een niet zo een bittere nasmaak of nadronk hoe iemand het noemen wil.
Nooit meer gevonden die wijn helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |