SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alvast voor alle vragen:
PS+ is nu het goedkoopst bij Wehkamp met de code 'lente'
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 01-04-2015 17:48:28 ]
ik zie het nu pasquote:Als er nog iemand ontbreekt, of je vind zelf dat je in de OP gezet moet worden;
Doe je UI even linken, je username, en je PSID. Dan zet niemand je erbij
jij download ze puur om ze direct weer te verwijderen?quote:Op woensdag 1 april 2015 18:37 schreef RRuben het volgende:
Zijn die spellekes al te downloaden deze week?
gast let jij zeg maar..well... OOIT wel eens op?quote:Op woensdag 1 april 2015 18:37 schreef RRuben het volgende:
Zijn die spellekes al te downloaden deze week?
Dit heb ik dus in februari gedaan of zo. Dragon Age uitgespeeld, PS+ games spraken me niet aan en Tomb Raider was in de aanbieding. Had nog nooit een Tomb Raider gespeeld, en ik heb me er goed mee vermaakt.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:42 schreef Tortugal het volgende:
Toen de ps+ games van april bekend werden heb ik toch maar Tomb Raider gekocht, en wat een lekkere game is dat zeg
Ik hoop het wel, ik zit er echt op te wachten.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:36 schreef Tortugal het volgende:
Het is vooral het grote wachten op Witcher voor mij deze maand. Mei komt ie toch uit?
Yupquote:Op woensdag 1 april 2015 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
Kwam net Trine 2 tegen in de Store. Dat ziet er toch wel heel mooi uit. Ben nu de demo aan het downloaden.
Die is zeker al een keer PS Plus game geweest?
Mooi is het zeker, maar qua gameplay vond ik hem toch tegenvallen.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb net heel even de demo gespeeld, maar dat is wel een pareltje
'tis ook een moeilijk spelquote:Op woensdag 1 april 2015 20:45 schreef ManianMan het volgende:
De 2de ps4 naar de verdommenis.
error ce-4878-0
Geen idee wat ik moet doen maar Sleeping Dogs blijft crashen.
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:45 schreef ManianMan het volgende:
De 2de ps4 naar de verdommenis.
error ce-4878-0
Geen idee wat ik moet doen maar Sleeping Dogs blijft crashen.
quote:network settings, uncheck connect to network seems to work
Een error message krijgen en meteen is je PS4 kapot?quote:
If you are receiving any connection issues, or having trouble connecting to a multiplayer game please try the following:quote:
Nee maar dit is de 2de ps4 binnen een jaar tijd.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een error message krijgen en meteen is je PS4 kapot?
Als jij een blue screen of death krijgt op de pc flikker je die ook meteen bij het vuilnis?
Killzone op de Vita is echt een prima gamequote:Op woensdag 1 april 2015 19:24 schreef Retarded het volgende:
Ben blij met Never Alone! Die wilde ik al aanschaffen toen ie uitkwam, maar had niet veel tijd om te gamen. Ook Killzone op de Vita ga ik zeker proberen!
aan jou reactie te zien blijkbaar nietquote:Op woensdag 1 april 2015 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast let jij zeg maar..well... OOIT wel eens op?
Ik geef ze allemaal een kansquote:Op woensdag 1 april 2015 18:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij download ze puur om ze direct weer te verwijderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ik geef ze allemaal een kans
proud to be a gamer. Gelukkig voor jou komt er vast over een maand of twee meer nieuws over een nieuwe codSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
In de nieuwe cod heb je vast fights in space ofzquote:Op woensdag 1 april 2015 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
proud to be a gamer. Gelukkig voor jou komt er vast over een maand of twee meer nieuws over een nieuwe cod
Jouw reacties.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:06 schreef RRuben het volgende:
[..]
aan jou reactie te zien blijkbaar nietnou dan ga ik maar op google zoeken
En dan zelf met spreektaal in je post aan komen zetten.quote:
20 euro voor de beste voetbalgame is nagenoeg gratis ja.quote:
Maar 20 euro voor FIFA 15 ja?quote:Op donderdag 2 april 2015 08:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
20 euro voor de beste voetbalgame is nagenoeg gratis ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
quote:Op donderdag 2 april 2015 08:32 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Maar 20 euro voor FIFA 15 ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
ik vind 'm wel tof so far, niet dat ik er veel van snapquote:Op donderdag 2 april 2015 08:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Zal ik ook de beste honkbalgame kopen............
[ afbeelding ]
Ooit The Show 12 gekocht op de PS3 maar die was ik vrij snel alweer zat omdat ik van de 10 pitches hooguit 1 keer een hit had. Is niet heel gek want in het echt ben je een tophitter als je 3 uit 10 raakt, maar voor een spelletje is dat toch wat minder leuk zeg maar...quote:Op donderdag 2 april 2015 09:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik vind 'm wel tof so far, niet dat ik er veel van snap
ik had gelezen in de japanse psn store gratisquote:Op donderdag 2 april 2015 08:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
20 euro voor de beste voetbalgame is nagenoeg gratis ja.
cod speel ik ook niet hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
proud to be a gamer. Gelukkig voor jou komt er vast over een maand of twee meer nieuws over een nieuwe cod
Onregelmatige vorm wordt ook in schrijftaal gebruikt. En het is 'aankomen'.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:13 schreef Shrewd het volgende:
[..]
En dan zelf met spreektaal in je post aan komen zetten.
Alleen als je dik wilt wordenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:42 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Onregelmatige vorm wordt ook in schrijftaal gebruikt. En het is 'aankomen'.
Wat is de error dan? En Sleeping Dogs is van Square Enix, zouden zij ingame bugs niet moeten oplossenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:25 schreef ManianMan het volgende:
error blijft opdoemen er is een thread met 237 pagina's erover op de community forum van playstation.
Er is echter geen reactie van Sony wederom is Sony slecht bezig. Het is al een jaar bezig met onderzoek naar deze fout als je de media doet geloven.
Het blijkt een fout te zijn in het PSN netwerk.
Volgende keer XBOX maar kopen.
Ondertussen heb ik de ps3 geleend van mijn broer om nog een paar games te spelen die nog zijn blijven liggen.
CE-34878-0 komt voor bij alle games.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is de error dan? En Sleeping Dogs is van Square Enix, zouden zij ingame bugs niet moeten oplossen
Of het is een algemene foutmelding waar van de game nog steeds de schuldige kan zijn...quote:Op donderdag 2 april 2015 12:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
CE-34878-0 komt voor bij alle games.
Het is dus console gerelateerd.
Nog nooit een fout meegemaakt met sleeping dogs. Spel opnieuw downloaden?quote:Op donderdag 2 april 2015 09:45 schreef ManianMan het volgende:
Wat is sleeping dog toch een kut game qua software. Allemaal vreemde bugs de een na de ander. Toen net bleef de politie sirene hangen ook al starte ik het spel opnieuw op.
Volgens mij heb ik die foutmelding ook een stuk of 3 keer gehad, weet alleen nu zou gauw niet meer bij welke game, maar daarna nooit meer last van gehad eigenlijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
En trouwens heb je ps+ of een usb stick? Zo ja gooi je savegame naar de cloud/usb en delete dan de savegame. Daarna start het spel opnieuw eens op en het zou moeten werken.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:25 schreef ManianMan het volgende:
error blijft opdoemen er is een thread met 237 pagina's erover op de community forum van playstation.
Er is echter geen reactie van Sony wederom is Sony slecht bezig. Het is al een jaar bezig met onderzoek naar deze fout als je de media doet geloven.
Het blijkt een fout te zijn in het PSN netwerk.
Volgende keer XBOX maar kopen.
Ondertussen heb ik de ps3 geleend van mijn broer om nog een paar games te spelen die nog zijn blijven liggen.
quote:Step 1: Close the application, install the latest system software and game update, and restart the system.
Step 2: If a PS Camera is connected to the system, remove it and reboot the system, then go to [Settings] > user > [Login Settings] and turn "Enable Face Recognition" OFF.
Step 3: If you have upgraded the Hard Disk Drive (HDD) in your console, please re-install the original HDD.
Step 4: If the error occurs again, back up your saved data, and then go to [Settings] > [Initialization] and choose [Initialize PS4].
Step 5: If the error continues and occurs with every application, or as soon as the application starts, please contact PlayStation Support.
"aan komen zetten", niet "aankomen zetten" snuggere dokusquote:Op donderdag 2 april 2015 11:55 schreef RRuben het volgende:
[..]nee
http://www.encyclo.nl/begrip/aankomen
kquote:Op donderdag 2 april 2015 13:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"aan komen zetten", niet "aankomen zetten" snuggere dokus![]()
Meen je dit miauw echt? Die bug is al bijna een jaar bekend bij de community en bij From. En dan nog niet fixen in de Scholar of the First Sin editie? Wtfquote:Op donderdag 2 april 2015 14:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Meh, ze hebben de 60fps durability glitch niet gefixed bij Darks Souls 2 waardoor je wapens tig keer sneller verslijten, easy pass dus aangezien die shit fucking annoying is. Jammer want ik keek echt uit naar deze game.
Ga nu alles doen volgens het boekje.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En trouwens heb je ps+ of een usb stick? Zo ja gooi je savegame naar de cloud/usb en delete dan de savegame. Daarna start het spel opnieuw eens op en het zou moeten werken.
Heb je al je database gerebuild op je PS4? Zo nee doe dat ook eens.
Had je trouwens ook al gewoon de stappen van sony gedaan?
[..]
Yup. Helaas wel.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:54 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Meen je dit miauw echt? Die bug is al bijna een jaar bekend bij de community en bij From. En dan nog niet fixen in de Scholar of the First Sin editie? Wtf
Bij mij was mijn TR save corrupt geraakt waardoor mijn spel blijft crashen... ach heb verder nooit problemenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ga nu alles doen volgens het boekje.
MAAR het is wel vervelend dat je keer op keer initialise ps4 moet doen terwijl er een foutmelding opduikt. Ik moet Windows toch ook niet opnieuw installeren bij elke foutmelding. Sony en vele spel ontwikkelaars zijn lui aan 't worden. Echt elke game of firmware heeft wel een faalcode.
Boeiend, laat ze hem lekker porten. Zolang de PS4 versie er maar niet onder lijdtquote:Op donderdag 2 april 2015 16:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Microsoft wants No man's sky Xbox-one release
Stay the hell away van onze GOAT![]()
Deal als ze TR geen timed exclusive makenquote:Op donderdag 2 april 2015 16:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Boeiend, laat ze hem lekker porten. Zolang de PS4 versie er maar niet onder lijdt
Dan heb ik denk ik liever die Alan Wake game als wisselgeld. Quantum nogwat?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Deal als ze TR geen timed exclusive maken
Lijkt me qua gameplay geen reet aan. Gewoon weer een donkere covershooter met saai hoofdpersoon, alleen dan nu met een tijd-gimmick. Nou, fucking boeiend...(!)quote:Op donderdag 2 april 2015 16:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dan heb ik denk ik liever die Alan Wake game als wisselgeld. Quantum nogwat?
ze mogen hem hebbenquote:Op donderdag 2 april 2015 16:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Microsoft wants No man's sky Xbox-one release
Stay the hell away van onze GOAT![]()
Mja, ik vind heel dat tombraider dan weer geen fuck aan. Die mogen ze echt houden van mij.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Lijkt me qua gameplay geen reet aan. Gewoon weer een donkere covershooter met saai hoofdpersoon, alleen dan nu met een tijd-gimmick. Nou, fucking boeiend...(!)
Als we dan exclusives gaan uitwissen met de XBO, dan idd liever Tomb Raider 2 (al is die sowieso al tijdelijk exclusive), Ori, en/of Sunset Overdrive.
Het maakt me persoonlijk trouwens niets uit of No Man's Sky exclusief blijft of niet. Gezien de developer (Joe Danger dev) verwacht ik sowieso wel dat ie uiteindelijk cross-gen gaat. Des te meer mensen geweldige games kunnen spelen, des te beter. Waarom zou ik andere mensen zoiets misgunnen?
Voor Tomb Raider komt er een gamepje genaamd Uncharted 4 aan, Ori is ook gewoon op de PC te spelen.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Lijkt me qua gameplay geen reet aan. Gewoon weer een donkere covershooter met saai hoofdpersoon, alleen dan nu met een tijd-gimmick. Nou, fucking boeiend...(!)
Als we dan exclusives gaan uitwissen met de XBO, dan idd liever Tomb Raider 2 (al is die sowieso al tijdelijk exclusive), Ori, en/of Sunset Overdrive.
Het maakt me persoonlijk trouwens niets uit of No Man's Sky exclusief blijft of niet. Gezien de developer (Joe Danger dev) verwacht ik sowieso wel dat ie uiteindelijk cross-gen gaat. Des te meer mensen geweldige games kunnen spelen, des te beter. Waarom zou ik andere mensen zoiets misgunnen?
Ja, niks mis mee.quote:
Zit nog wel in gta onlinequote:Op donderdag 2 april 2015 18:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb er al een half uur last van... check die spike ook:
https://downdetector.com/status/playstation-network
Heb er 0 euries voor betaaldquote:Op donderdag 2 april 2015 18:38 schreef videonatic het volgende:
Ik moet er nog steeds inkomen, xenoverse. Hoezo gefraudeerd? gekke korting?
Hij doet gewoon een aanval op PSN net zolang totdat Kimdotcom hem benadert, kennelijk zijn de bonnen inmiddels op.quote:
Dat is geen bug maar een feature.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:54 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Meen je dit miauw echt? Die bug is al bijna een jaar bekend bij de community en bij From. En dan nog niet fixen in de Scholar of the First Sin editie? Wtf
Dat kan altijd nog inderdaad. Van een bug een feature makenquote:
Ik zag geen vriendenlijst, kon Driveclub niet online doen maar GTA dan weer wel. Was nogal vaag.quote:
Dat is een save game error.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb al 2 problemen gehad met de eerste ps4 deze werpte de cd's eruit of pakte de cd's niet en viel vaker uit.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bij mij was mijn TR save corrupt geraakt waardoor mijn spel blijft crashen... ach heb verder nooit problemen
* Friday12 Klopt even af!
Savegame nou al delete?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb al 2 problemen gehad met de eerste ps4 deze werpte de cd's eruit of pakte de cd's niet en viel vaker uit.
De 2de refurbished heb ik nu en krijgt dus een herhaalde foutmelding.
Wie weetquote:
Ga je nog vertellen hoe je het doet?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:48 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Ik krijg tenminste m'n games.
Dus tijd voor de volgende:
- Battlefield Hardline of Dying Light?
doe mij maar hardlinequote:Op donderdag 2 april 2015 22:48 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Ik krijg tenminste m'n games.
Dus tijd voor de volgende:
- Battlefield Hardline of Dying Light?
Je hebt zelf iets gezien van NMS of wat bedoel je psies?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:35 schreef DKUp het volgende:
Twee korte demo's gezien van NMS, het kan nog alle kanten opgaan
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ga je nog vertellen hoe je het doet?
Hij doet t nu al de hele avond na initailise uitgevoerd te hebben en na de savegame terug te zettenquote:
Ik bedoel dat niemand het spel nog gespeeld heeftquote:Op donderdag 2 april 2015 23:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je hebt zelf iets gezien van NMS of wat bedoel je psies?
Denk het nietquote:Op donderdag 2 april 2015 22:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Stoerquote:Op donderdag 2 april 2015 23:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Denk het niet
Maar dacht houdt jullie op de hoogte van de games die ik binnenhaal voor eventuele toekomstige co-op buddies
beep beepquote:Op donderdag 2 april 2015 23:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Denk het niet
Maar dacht houdt jullie op de hoogte van de games die ik binnenhaal voor eventuele toekomstige co-op buddies
oh.. heb je dan verkeerd gedacht.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Denk het niet
Hij jat geld uit mama's portoquote:Op donderdag 2 april 2015 22:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dit, het staat allemaal nog open maar het is een ambitieus en intrigerend project.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:35 schreef DKUp het volgende:
Twee korte demo's gezien van NMS, het kan nog alle kanten opgaan
Ik zag het gisteren, toen ik de PS4 aan zette haalde hij het update bestand binnen.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik bedoel dat niemand het spel nog gespeeld heeft.
GTA V is weer gefixed
Ik had nog nooit van onlive gehoord.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
RIP OnLive
http://tweakers.mobi/nieuws/102269
gezien hij toegeeft tot fraude en iemand hier vast zn adres wel heeft, kunnen we natuurlijk anoniem hem erbij nsb-enquote:
Ergste is dat hij er hier nog interessant/stoer over komt doen ookquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gezien hij toegeeft tot fraude en iemand hier vast zn adres wel heeft, kunnen we natuurlijk anoniem hem erbij nsb-en
Gaat dit over Knack?quote:
goed ideequote:Op vrijdag 3 april 2015 09:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gezien hij toegeeft tot fraude en iemand hier vast zn adres wel heeft, kunnen we natuurlijk anoniem hem erbij nsb-en
ik zal je een knacken bradaquote:
Idd. Op illegale en criminele wijze aan je spullen komen is één, maar om dat dan ook openlijk te verkondigen en er zelfs trots op zijn is wel heel erg triestquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ergste is dat hij er hier nog interessant/stoer over komt doen ookIk zou me schamen als ik mijn games zou moeten jatten.
Gebrek aan games? wat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan het niet gewoon over games gaan? Of het gebrek eraan?
quote:Op donderdag 2 april 2015 23:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hij doet t nu al de hele avond na initailise uitgevoerd te hebben en na de savegame terug te zettenblijf vreemd dat die savegames corrupt raken.
Nintendo fanboi die niets leuk vind wat niet van nintendo isquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan het niet gewoon over games gaan? Of het gebrek eraan?
Dat weet ik, daarom hap ik even serieus... er is namelijk geen gebrek aan games.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Nintendo fanboi die niets leuk vind wat niet van nintendo is![]()
Zo echt hč de mensen die jattenquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ergste is dat hij er hier nog interessant/stoer over komt doen ookIk zou me schamen als ik mijn games zou moeten jatten.
Ze zijn gewoon jelly.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:38 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zo echt hč de mensen die jatten
Snap die mensen echt niet.
Jatten
Gejatte games? geen idee.quote:
Ik jat in ieder geval niks, dus ben gewoon cleanquote:[b]Op vrijdag 3 april 2015 12:41 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/64831]2
Kom er dan hier niet zo ruig/mysterieus over doen joh... vind je het gek dat mensen conclusies trekken als jij beweert dat je je games 'gratis krijgt door te frauderen'.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik jat in ieder geval niks, dus ben gewoon clean
Miauw_Zedong weer met z'n valse bewchuldigingen
Leuk plaatjequote:Op vrijdag 3 april 2015 12:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Leg dan gewoon uit hoe je aan gratis games komt of stop daarover stoer te doen. Dan hebben we dat ook weer gehad en kunnen we het hier weer over games hebben. Nu roep je al die hoon over jezelf af.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kom voor de co-op mensenquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leg dan gewoon uit hoe je aan gratis games komt of stop daarover stoer te doen. Dan hebben we dat ook weer gehad en kunnen we het hier weer over games hebben. Nu roep je al die hoon over jezelf af.
In een eerder topic schreef hij dat een vriend van hem die games jatte/ontvreemde en dat hij die games dan opgestuurd kreeg.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leg dan gewoon uit hoe je aan gratis games komt of stop daarover stoer te doen. Dan hebben we dat ook weer gehad en kunnen we het hier weer over games hebben. Nu roep je al die hoon over jezelf af.
Heb ik ook gelezen ja. Dat zou wel verklaren waarom wij geen antwoord meer krijgen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In een eerder topic schreef hij dat een vriend van hem die games jatte/ontvreemde en dat hij die games dan opgestuurd kreeg.
Dat is nog veel treurigerquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In een eerder topic schreef hij dat een vriend van hem die games jatte/ontvreemde en dat hij die games dan opgestuurd kreeg.
Oh ik zie dat het smiley hoofd naast de post niets zegt danquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oh ik zie dat het smiley hoofd naast de post niets zegt dan
Zou wel heel stom zijn om het online te zetten als ik dat deed_!
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:13 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Liet gewoon iemand een voor mij jatten en nou wordt die naar mij gepost vanuit het buitenland
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan niet toch zolang ik maar niet hoeft te betalen![]()
Wil het sowieso nog proberen met:
- Dark Souls 2
- Battlefield Hardline
- Dying Light
- Dragonball Xenoverse
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:18 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Deed ik toch![]()
Connectie "vindt" het op straat en stuurt het op![]()
Helaas kan die het alleen maar voor mij vinden, maar dat zou geen probleem moeten zijn aangezien iedereen hier rijk is.
Ik snap helemaal niet waarom je zoiets zou gaan verzinnen om er stoer over te doen als het niet eens waar is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel dat je dit niet online gaat zetten als het waar is?
Dit is nou niet echt "stoer" hequote:Op vrijdag 3 april 2015 13:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niet waarom je zoiets zou gaan verzinnen om er stoer over te doen als het niet eens waar is.
Dus je hebt alles bij elkaar gelogen voor aandacht....quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als het idd niet waar is, wat ik betwijfel, dan heb je het dus gewoon verzonnen om 'stoer' te doen op Fokquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Naja ze hebben mij in ieder geval niets gekost, dus deels waar dan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dus je hebt alles bij elkaar gelogen voor aandacht....
12 jaar oud mischien?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niet waarom je zoiets zou gaan verzinnen om er stoer over te doen als het niet eens waar is.
Wie weet. Zal hij ook wel niet willen zeggen.quote:
Nee dan liegt hij daar toch ook over! Of hij is dement en 70 jaar oudquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wie weet. Zal hij ook wel niet willen zeggen.
Denk eerder geestelijk niet in orde.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wie weet. Zal hij ook wel niet willen zeggen.
als jouw 'methode' 100% legit is, zeg dan gewoon hoe je dat doet...quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Naja ze hebben mij in ieder geval niets gekost, dus deels waar dan.
Heb alleen niks gejat, maar daar kwam Miauw mee
Zullen we het maar houden op dat ik gewoon betaald heb?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:37 schreef RRuben het volgende:
[..]
als jouw 'methode' 100% legit is, zeg dan gewoon hoe je dat doet...
quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:35 schreef Shrewd het volgende:
Lekker interessant hoe zo'n stuk verdriet aan zijn games komt.
als je een legale manier zou hebben om aan gratis games te kopen dan moet je dat niet op een forum plaatsen, beetje zoals die alternate codequote:Op vrijdag 3 april 2015 13:37 schreef RRuben het volgende:
[..]
als jouw 'methode' 100% legit is, zeg dan gewoon hoe je dat doet...
Utopiequote:Op vrijdag 3 april 2015 13:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit was ook leuk.
WGR / Neckerman is failliet, kan ik de rekening verscheuren?
Sodapoppin toch?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Utopie![]()
Hoe heette die andere PS4 held ook alweer die hier chickies probeerde te scoren?
misschien als we beloven niks door te vertellen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
als je een legale manier zou hebben om aan gratis games te kopen dan moet je dat niet op een forum plaatsen, beetje zoals die alternate code
Ik ook, maar dat soort dingen zijn toch geniaal. Lachen en huilen tegelijk om dat soort mannenquote:
Handen vol aan de stevige borstjes van de gehosselde damesch.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel heel erg toevallig dat die ineens nergens meer te bekennen is
Nee je zei alleen maar dat je door te frauderen aan gratis games komt. Wat een bizarre conclusie om te trekken dat die dingen gejat zijn iddquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
gejat met smiley hoofd jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee je zei alleen maar dat je door te frauderen aan gratis games komt. Wat een bizarre conclusie om te trekken dat die dingen gejat zijn idd
En vervolgens krabbel je terug en zeg je ineens dat je wél betaald hebt voor de games nadat er posts hier van jouzelf van een paar dagen geleden zijn verschenen waarin je letterlijk zegt dat ze gejat zijn. Maar dat is ineens allemaal een grapje. Nee goed verhaal dit
Je probeert je er nou gewoon uit te lullen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
gejat met smiley hoofd ja
Maar merk dat niemand naar die dingen kijkt
Heb wel betaald maar hoeveel is weer een ander verhaal
Dit iddquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je probeert je er nou gewoon uit te lullen.
Je hebt ķf (al dan niet in opdracht) gejatte spellen gekocht of gekregen (en beide valt onder heling), ķf je hebt dat hele verhaal gewoon verzonnen om 'interessant' of 'stoer' () te doen.
En beide dingen zijn gewoon triest. Punt.
In dat geval ga ik voor de criminele triad reputatie omdat die "stoerder" isquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je probeert je er nou gewoon uit te lullen.
Je hebt ķf (al dan niet in opdracht) gejatte spellen gekocht of gekregen (en beide valt onder heling), ķf je hebt dat hele verhaal gewoon verzonnen om 'interessant' of 'stoer' () te doen.
En beide dingen zijn gewoon triest. Punt.
Kan fok niet regelen dat je posts van blocked users niet meer kan zien? Dat zou pas baas zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:46 schreef Pheno het volgende:
De FOK!knokploeg komt wel achter je adres, politie, alles.
Dat was toch een abo-functie?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kan fok niet regelen dat je posts van blocked users niet meer kan zien? Dat zou pas baas zijn
Vraag jiang om een manier dat niet te doenquote:
Maar dan wel op een legale manier.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag jiang om een manier dat niet te doen
Heling dus?quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
gejat met smiley hoofd ja
Maar merk dat niemand naar die dingen kijkt
Heb wel betaald maar hoeveel is weer een ander verhaal
Dat zijn nog de oude indies. Nieuwe moeten nog komenquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:50 schreef mtchel112 het volgende:
Zijn die nieuwe indies wat? Speel nu counterspy, behoorlijk verslavend (groot splinter cell fan hiero :p ) . Oddworld vond ik dan weer niks.
Oh shit dacht dat de nieuwe inmidels al uit waren, gelukkig heb ik valiant hearts nog te spelen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat zijn nog de oude indies. Nieuwe moeten nog komen
8 April zijn ze beschikbaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:50 schreef mtchel112 het volgende:
Zijn die nieuwe indies wat? Speel nu counterspy, behoorlijk verslavend (groot splinter cell fan hiero :p ) . Oddworld vond ik dan weer niks.
Nee, ze komen volgende week pas. Maar net als jij ben ik nog met oude PS+ titels bezig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:11 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Oh shit dacht dat de nieuwe inmidels al uit waren, gelukkig heb ik valiant hearts nog te spelen.
En OlliOlli2 niet te vergeten...quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:11 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Oh shit dacht dat de nieuwe inmidels al uit waren, gelukkig heb ik valiant hearts nog te spelen.
Nope. Zou mij eerlijk gezegt niet eens wat boeien, maar is geen gestolen waar.quote:
Ik ook niet, ik ben gek op tactiek verzinnen en toepassen. Vond t soms jammer dat blacklist erg snelle gameplay had, bij de eerste drie delen kon je vask nog ergens verstoppen om de omgeving te scannen en een plan te verzinnen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, ze komen volgende week pas. Maar net als jij ben ik nog met oude PS+ titels bezig.
Ben trouwens ook een splinter cell fan. Kan niet wachten tot Tom Clancy's Rainbow Six: Siege verschijnt.
Zo is proberen dan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En OlliOlli2 niet te vergeten...
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:25 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb zelfs facturen + afschrijvingsbewijzen
Niets betalen maar wel facturen en betalingsbewijzen hebbenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Pijpt zeker de manager van de lokale MMquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Niets betalen maar wel facturen en betalingsbewijzen hebben![]()
Dat is op zijn minst fraude/oplichting.
Je praat jezelf steeds meer in een hoek zo en je maakt je hier steeds minder populair.
Vertel nu maar gewoon wat je doet, dat kan dan alleen maar meevallen uiteindelijk.
Ik ging eerst mee met de theorie van de GameMania en achter in de steeg. Maar nu ik deze theorie zo hoor:quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Pijpt zeker de manager van de lokale MM
Ja ik betaal ook zeg ik al meerdere kerenquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Niets betalen maar wel facturen en betalingsbewijzen hebben![]()
Dat is op zijn minst fraude/oplichting.
Je praat jezelf steeds meer in een hoek zo en je maakt je hier steeds minder populair.
Vertel nu maar gewoon wat je doet, dat kan dan alleen maar meevallen uiteindelijk.
Nee hoor, dit is ook al vermakelijk. Maar je hebt nog steeds niet vertelt hoe het werkelijk zit, dus denken mensen hier dat je MM of GM personeel pijpt in steegjes voor je games.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja ik betaal ook zeg ik al meerdere keren:')
Of wou je horen dat ik bij de triad zit en het steel?
Zoals hierboven al is genoemd ga je geen legale manieren verspreidenquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is ook al vermakelijk. Maar je hebt nog steeds niet vertelt hoe het werkelijk zit, dus denken mensen hier dat je MM of GM personeel pijpt in steegjes voor je games.
Jouw keuze.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:55 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zoals hierboven al is genoemd ga je geen legale manieren verspreiden
Dalijk werkt die niet meer
Zo lang de games maar komen. #crisis #YOLO #Gamer4Lifequote:Op vrijdag 3 april 2015 16:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jouw keuze.
Gaat je geloofwaardigheid in deze reeks. #struggles
Ja goed idee. Heeft er nog iemand toffe gratis betaalde legaal gestolen games gekocht onlangs voor de ps4?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus nog steeds bezig![]()
Laten we het weer over de PS4 en de games hebben
quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja goed idee. Heeft er nog iemand toffe gratis betaalde legaal gestolen games gekocht onlangs voor de ps4?
EN HIER NU VERDER!quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Maak anders ff een slowchat topic aan ofzo....
Alternate gatequote:Op vrijdag 3 april 2015 17:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
EN HIER NU VERDER!
GAM / [Slowchat] Het hoe komt Jiang153 toch aan zijn games speculatie topic
Ja wat vind jij nou altijd van die kut indiesquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus nog steeds bezig![]()
Laten we het weer over de PS4 en de games hebben
Kun jij hem niet even regelen voor me?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:23 schreef Jiang153 het volgende:
Eigen topic
Iemand bloodborne doen vanaf?
Nieuwste kloon van sodapoppin?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:23 schreef Jiang153 het volgende:
Eigen topic
Iemand bloodborne doen vanaf?
Dan probeert hij nog een dag of 2 hier te blijven posten, tot hij merkt dat dat geen zin meer heeft,Vervolgens blijft het 2 maanden rustig tot hij met weer een nieuwe kloon terug keert en zichzelf weer ontmaskerd binnen een week met iets nog debielers.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:37 schreef RRuben het volgende:
Het is gewoon SodaPoppin met een nieuw account alleen hij heeft het weer verkloot
wedje zetten?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan probeert hij nog een dag of 2 hier te blijven posten, tot hij merkt dat dat geen zin meer heeft,Vervolgens blijft het 2 maanden rustig tot hij met weer een nieuwe kloon terug keert en zichzelf weer ontmaskerd binnen een week met iets nog debielers.
Dat is 50 Cent- Blood on the Sand volgens die trailer. Door die naam alleen al zou ik hem nooit kopen, zelfs als ik hem gratis kon krijgen omdat iemand in het buitenland hem voor me jat.quote:
Je bedoeld over hoe lang het duurt voor we weer een nieuwe kloon in deze reeks krijgen?quote:
Gisteren een behoorlijke lange speelsessie gezien . Ziet er volmaakt en gebalanceerd uitquote:
Nee ben Miauw_Zedong nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kun jij hem niet even regelen voor me?
prima te doen trouwens man dat MLBquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je bedoeld over hoe lang het duurt voor we weer een nieuwe kloon in deze reeks krijgen?
jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je bedoeld over hoe lang het duurt voor we weer een nieuwe kloon in deze reeks krijgen?
Die game was zo fout, maar tegelijk ook zo vet héquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is 50 Cent- Blood on the Sand volgens die trailer. Door die naam alleen al zou ik hem nooit kopen, zelfs als ik hem gratis kon krijgen omdat iemand in het buitenland hem voor me jat.
Gelukkig is 'ie ook niet voor de PS4
Fifa ultimate teamquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:25 schreef defokkingfoker het volgende:
FIFA15 35 euro, kopen of niet? Al jaren geen voetbalspel gespeeld... maar het kriebelt toch wel een beetje.
Ben alleen bang dat ik 5 dubbel anaal wordt gepenetreerd online![]()
En FUT.. Wazz dat?
Ahhh.. dat ik daar niet op kwamquote:
Aks je niet veel geeft om actuele teams, of dat zelf wilt instellen, dan kun je beter voor FIFA14 gaan, die qua gameplay beter is/was, en waarschijnlijk goedkoper te krijgen is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:25 schreef defokkingfoker het volgende:
FIFA15 35 euro, kopen of niet? Al jaren geen voetbalspel gespeeld... maar het kriebelt toch wel een beetje.
En FUT.. Wazz dat?
Wil Fifa 15 eigenlijk alleen maar halen zodat ik een paar vrienden kan inmakenquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aks je niet veel geeft om actuele teams, of dat zelf wilt instellen, dan kun je beter voor FIFA14 gaan, die qua gameplay beter is/was, en waarschijnlijk goedkoper te krijgen is.
Als je wel 1 van de nieuwste voetbalgames wilt, niet heel veel geeft om de Premier League licenties (of dat zelf wilt aanpassen), dan is Pro Evo 2015 een beter optie dan FIFA15, qua gameplay, en is al een paar keer goedkoop op PSN langsgekomen.
kan je ze niet gewoon met couch multiplayer in maken?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wil Fifa 15 eigenlijk alleen maar halen zodat ik een paar vrienden kan inmaken
Ookal weet ik dat ik in het begin keihard zal verliezen
Moet ik van mn zolderkamer afquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:47 schreef RRuben het volgende:
[..]
kan je ze niet gewoon met couch multiplayer in maken?
kom stoelendans voor meubels danquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:15 schreef mtchel112 het volgende:
babbo lijer dat je bent ik bobba ju moeder
ik had nooit meubelsquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:25 schreef mtchel112 het volgende:
of een oorlog beginnen, ff je gun pakken en dan trrrrrrrrrrrrrrr typen, of met een chick naar bed gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZOO DOET JIANG HET DUS!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik ben geil
quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
prima te doen trouwens man dat MLBSeizoen duurt alleen fucking lang en wil hogerr spelen
Difficulty al van rookie+ naar hall of fame gegaan dmv dat dynamicWas als CF begonnen maar uiteindelijk maar naar 1B gegaan aangezien die field camera niet echt ideaal was en ik er wat meer van leek te snappen
ik zeg 4 wekenquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mijn geld staat op 7 weken na nu.
Ik heb het ook net gekocht en het is wel leuk, maar ook niet meer dan dat. Mis bij FUT het idee dat je aan een team aan het bouwen bent. Je hebt binnen no-time een uitstekend team bij elkaar en de absolute topspelers lijkt niet reëel, dus dan blijft eigenlijk alleen wedstrijdjes spelen over. Dat is leuk voor af en toe.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:25 schreef defokkingfoker het volgende:
En FUT.. Wazz dat?
Beste co-op ooitquote:
Schandalig inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:33 schreef Disker91 het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1020676
Ga mij niet vertellen dat dit dus niet in de game kon zitten, alle DLC binnen 1 tot anderhalve maand uitbrengen ter waarde van 30 euro![]()
Zal mij niks verbazen als er nog een pass bijkomt..
MKX DLC:
26th April - Jason Voorhees (12 days after game launches)
10th May - Tremor
24th May - Predator
7th June - Tanya
Ik wacht wel op de GOTY-editiequote:Op vrijdag 3 april 2015 21:33 schreef Disker91 het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1020676
Ga mij niet vertellen dat dit dus niet in de game kon zitten, alle DLC binnen 1 tot anderhalve maand uitbrengen ter waarde van 30 euro![]()
Zal mij niks verbazen als er nog een pass bijkomt..
MKX DLC:
26th April - Jason Voorhees (12 days after game launches)
10th May - Tremor
24th May - Predator
7th June - Tanya
DLC als The Episodes From Liberty City en Undead Nightmare waren fantastisch.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:29 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, genoeg idioten die het toch wel blijven kopen, dus het zal steeds erger worden wat betreft DLC-gemelk.
Men vraagt er blijkbaar zelf om.
Niemand klaagt ook over 'goede DLC'. DLC kan prima zijn, zoals de DLC voor Trials Evo en Trials HD, of de DLC voor GTA4. Dat voegt daadwerkelijk veel NIEUWE extra content toe wat gemaakt is NA de oorspronkelijke game.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
DLC als The Episodes From Liberty City en Undead Nightmare waren fantastisch.
Tekken Tag Tournament 2 waar alle nieuwe personages gratis waren (doormiddel van DLC en patches), GTA V hetzelfde verhaal met gratis content.
Ik mis vast nog een paar voorbeelden, soms is DLC juist wel goed gedaan.
Niemand zegt dat je de game niet mag kopen, maar als je de DLC allemaal ook gaat kopen heb je daarna natuurlijk weinig recht van klagen meer wanneer ze het steeds meer en meer gaan doen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Als MK nou een hele kale game was met veel DLC dan zou ik de klacht begrijpen, maar er zit op dag 1 al zoveel content in...
Ik ben er iig bij op 14 april.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:13 schreef Friday12 het volgende:
LOOOOL net in hardline
Had nog 1 shot in rpg en ik zat lekker lui te rijden met iemand... bijna match afgelopen dus ik schiet die rpg on een heli en deze raakt ook nog
1e hit op googlequote:Op zaterdag 4 april 2015 10:54 schreef Rijst het volgende:
Zijn er hier mensen die TWD season 1 hebben gespeeld op de ps3 en daarna s4 op de ps4? Ik vraag me af of je de savefiles gewoon kunt importeren van 3 naar 4.
Doe eens niet zo sneu en vervelend iedere keer, Mitchel. Je voegt geen reet toe met telkens die kut-grap te maken, terwijl dit een topic is waar mensen kunnen posten over de games die ze spelen.quote:
Echt lame. Had gehoopt dat ze er al een fix voor wasquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
1e hit op google
https://www.telltalegames(...)rom-s1-ps3-to-s2-ps4
Speel het nog een keer en maak andere keuze'squote:Op zaterdag 4 april 2015 13:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Echt lame. Had gehoopt dat ze er al een fix voor was
Ja lekker 2x dezelfde game kopen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Speel het nog een keer en maak andere keuze's
quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Doe eens niet zo sneu en vervelend iedere keer, Mitchel. Je voegt geen reet toe met telkens die kut-grap te maken, terwijl dit een topic is waar mensen kunnen posten over de games die ze spelen.
Het is vaan 6 euro digitaal dus niet zo heel erg toch?quote:
Het gaat eindelijk over iets relevant in het topic en dan zijn deze reacties bullshitquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]dit is de tweede keer dat is lief dagboek post, doe niet zo overdreven
Je mag het van mij best posten hoor daar niet van, trek het je niet zo aan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het is vaan 6 euro digitaal dus niet zo heel erg toch?
[..]
Het gaat eindelijk over iets relevant in het topic en dan zijn deze reacties bullshit
Doe het dan in het Japans, dan is het vast wel ok.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Je mag het van mij best posten hoor daar niet van, trek het je niet zo aan.
Het is ook gewoon een lief dagboek post, haters gonna hate.
Je hebt het bij mij ook al minstens 2x gedaan bij een post over BF4, en het was de eerste keer al vervelend.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]dit is de tweede keer dat is lief dagboek post, doe niet zo overdreven
Boeiequote:Op zaterdag 4 april 2015 15:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt het bij mij ook al minstens 2x gedaan bij een post over BF4, en het was de eerste keer al vervelend.
Ahum.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:00 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
BoeieOf wind je je hier nou echt over op, het is toch ook een dagboek post, zeker die van jou. Dat was gewoon een lap tekst met details over een potje BF4 wat je had gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |