Ze doen ook varkens en kippen, niet alleen maar koeien. Het blijft wel een risicopuntje, dat wel. Maar wat mist er dan aan het verhaal denk je, of is het gewoon een gevoel?quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:04 schreef xzaz het volgende:
Lastig, zeker gezien de melkquota straks / nu weg is. Alles valt of hangt met die melkprijs. Er wordt volgens mij niet het hele verhaal vertelt.
Ik pass
Ja, kan ook leiden tot het omvallen van veel "stallen" die niet meer kunnen rondkomen. En daar gaat je klandizie dan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:21 schreef obligataire het volgende:
Méér melkkoeien, betekent ook meer stallen die gereinigd moeten worden.
Voorgevoel, ik denk dat ze gokken op Europese regels voor het periodiek schoonmaken van diverse onderdelen binnen een boerderij. Die zijn er nu nog niet maar gezien de regelzucht van Europa denk ik dat die er wel gaan komen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:20 schreef MSR het volgende:
[..]
Ze doen ook varkens en kippen, niet alleen maar koeien. Het blijft wel een risicopuntje, dat wel. Maar wat mist er dan aan het verhaal denk je, of is het gewoon een gevoel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar het is een voorgevoel. Social media ziet er wel weer ok uit.
hier ook een bescheiden inleg. Dat melkquotum verhaal heeft in de voorbereiding van het vrijgeven tot nu toe alleen maar tot meer koeien en opschaling geleid. Bovendien als het mis gaat kun je de activa nog verkopen en/of loonbeslag. Omzet klinkt reëel en bedrijf lijkt gestaag te groeien.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:19 schreef obligataire het volgende:
Nu al weer half vol.
Jammer dat je zo snel moet beslissen.
Ben zelf wel positief genoeg voor een bescheiden inleg.
Bestaande organisatie, klanten, geld voor nieuwe apparatuur die zich gaat terugverdienen. Dat is ondernemerschap
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:21 schreef obligataire het volgende:
Méér melkkoeien, betekent ook meer stallen die gereinigd moeten worden.
Loonbeslag??? Als het mis gaat is er geen loon hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:29 schreef komrad het volgende:
[..]
hier ook een bescheiden inleg. Dat melkquotum verhaal heeft in de voorbereiding van het vrijgeven tot nu toe alleen maar tot meer koeien en opschaling geleid. Bovendien als het mis gaat kun je de activa nog verkopen en/of loonbeslag. Omzet klinkt reëel en bedrijf lijkt gestaag te groeien.
Zo raar is dat niet hoor. Zijn totaal andere zaken waar ze naar kijken. Daarnaast is de BKR niet zakelijk maar privé. Ik laat hem ook aan mij voorbij gaan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:33 schreef FOOIJDONK het volgende:
[..]
Ik snap de AA van Graydon, met een G BKR score + maar 10K eigen vermogen niet.
bij uitval niet inderdaad, als dat gebeurt kan de apparatuur nog wel gebruikt, verhuurd of verkocht worden. Maar ben met jullie eens dat uitval grootste risico is hier.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:34 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Loonbeslag??? Als het mis gaat is er geen loon hoor.
Geen ervaring, idee erachter is wel interessant. Alleen ga er (op dit moment) niet aan mee doen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:10 schreef noppenkoning het volgende:
iemand ervaring met http://www.adebtor.com/hoe-werkt-crowd-factoring/ ?
Niets voor mij.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw op KoM:
Mannen mode
Kredietbedrag ¤50.000,00
Rente per jaar 8,00%
Looptijd 48 maanden
https://www.kapitaalopmaat.nl/The-TailorMates-Bricks-and-Clicks
ik pak (gheghe) deze ook niet mee.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:56 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Niets voor mij.
Trouwens geeneens hoofdelijke aansprakelijkheid.
Het verhaal klopt niet: ze mikken op mannen die wonen en werken op of in de buurt van de zuidas. Waarom zou je dan online moeten gaan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw op KoM:
Mannen mode
Kredietbedrag ¤50.000,00
Rente per jaar 8,00%
Looptijd 48 maanden
https://www.kapitaalopmaat.nl/The-TailorMates-Bricks-and-Clicks
Stimmt, staat ook in de GVE-nootquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:08 schreef Horsemen het volgende:
Nieuwe op GvE.
Bootje
Classificatie 5
Graydon Rating A
Kredietbedrag ¤375.000,00
Rente per jaar 7,00%
Looptijd 72 maanden!!!
Volgens mij een oude bekende!
Ik heb het niet in detail gelezen maar simpel hebben ze het geld nodig om het bedrijf tot einde dit jaar in de lucht te houden, dan komt de nieuwe boot en zou alles goed moeten komen. Looptijd 6 jaar, een 5 en maar 7% daarbij de onjuiste info de vorige keer………..Ik pieker er niet over!quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:08 schreef Horsemen het volgende:
Nieuwe op GvE.
Bootje
Classificatie 5
Graydon Rating A
Kredietbedrag ¤375.000,00
Rente per jaar 7,00%
Looptijd 72 maanden!!!
Volgens mij een oude bekende!
Looptijd 6 jaar, is mij te lang.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:16 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik heb het niet in detail gelezen maar simpel hebben ze het geld nodig om het bedrijf tot einde dit jaar in de lucht te houden, dan komt de nieuwe boot en zou alles goed moeten komen. Looptijd 6 jaar, een 5 en maar 7% daarbij de onjuiste info de vorige keer………..Ik pieker er niet over!
Door dit soort dingen begin ik een heel klein beetje een onprettig gevoel te krijgen bij GvE. De eerste jaren had ik het idee dat ze projecten echt goed nakeken etc. Tegenwoordig krijg ik een beetje het gevoel dat ze elk project er maar opknallen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:16 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik heb het niet in detail gelezen maar simpel hebben ze het geld nodig om het bedrijf tot einde dit jaar in de lucht te houden, dan komt de nieuwe boot en zou alles goed moeten komen. Looptijd 6 jaar, een 5 en maar 7% daarbij de onjuiste info de vorige keer………..Ik pieker er niet over!
Ja stond in de vorige ook. Maar toen stond er ook iets dat ze dat voor een groot deel van de verzekering terug kregen. (Als ik het goed onthouden heb.) Er was toen dus veel onduidelijkheid over waar ze het geld nou voor nodig hadden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:18 schreef Justme7005 het volgende:
Iemand nog toegang tot die vorige aanvraag van Wakker ? Verbeeld ik mij dat of staat er nu meer financiële informatie in ? Tot het plafond gefinancierd bij ABN. En blijkbaar veel omzet kwijt door het zinken vh schip. Kan me niet herinneren dat dat ook in de vorige stond maar mss vergis ik me. Maakt ook niet uit want het is voor mij een no. En dat geldt ook voor de mannenmode op KoM. Nono dus. Was dat geen hit van 2 Unlimited
Een keer aan meegedaan, keurig geld plus opslag teruggekeken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:10 schreef noppenkoning het volgende:
iemand ervaring met http://www.adebtor.com/hoe-werkt-crowd-factoring/ ?
quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:18 schreef Justme7005 het volgende:
Iemand nog toegang tot die vorige aanvraag van Wakker ? Verbeeld ik mij dat of staat er nu meer financiële informatie in ? Tot het plafond gefinancierd bij ABN. En blijkbaar veel omzet kwijt door het zinken vh schip. Kan me niet herinneren dat dat ook in de vorige stond maar mss vergis ik me. Maakt ook niet uit want het is voor mij een no. En dat geldt ook voor de mannenmode op KoM. Nono dus. Was dat geen hit van 2 Unlimited
Dat was No Limitquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:18 schreef Justme7005 het volgende:
...
Maakt ook niet uit want het is voor mij een no. En dat geldt ook voor de mannenmode op KoM. Nono dus. Was dat geen hit van 2 Unlimited
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |