Naar waar gaan die bieten dan? Naar Dinteloord? Dacht dat alle bieten met vrachtauto's naar de fabriek gingen.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:44 schreef straceaem het volgende:
Weet iemand wat er met de bietenverlading in nuth gaat gebeuren? Prorail heeft het spoor opgeruimd maar nu is het een kale lege vlakte
Dus elke keer als die wagons eentje naar voren moet, moet er een loc langskomen om dat te verplaatsen? Hmm ik had verwacht dat ze dat innovatiever hadden opgelost. Ik zie die dingen namelijk altijd 's avonds halverwege de wagons in die overslag staan.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:12 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Die moet de rangeerder naar de juiste plek duwen
Nergens meer, in nuth word al 10 jaar geen biet meer opgehaaldquote:Op woensdag 1 april 2015 20:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Naar waar gaan die bieten dan? Naar Dinteloord? Dacht dat alle bieten met vrachtauto's naar de fabriek gingen.
Wij vinden onszelf onmetelijk tof en de rest zijn allemaal eikels.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:16 schreef Anne het volgende:
PTA / Wat vinden we van elkaar in PTA?
Aangezien jullie zo'n beetje de top 50 bezitten.
Dan wordt een bezoek aan mijn ouders op vrijdagavond opeens 33% goedkoper met het OV, ipv 60% duurder tov de auto. Reistijd blijft nog wel 70% langer... En ik moet voor 23:11 weer naar huis wil ik nog thuiskomen en na 22u is de reistijd sowieso 127% langer dan met de auto.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:37 schreef dennistd het volgende:
NS komt met het avondretour (tijdelijk): voor 5 euro na 18.30u retour en voor 2,50 extra ook nog patat (geen friet) en een snack van Smullers erbij
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/avondretour
Wauw,al die percentagesquote:Op woensdag 1 april 2015 21:26 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan wordt een bezoek aan mijn ouders op vrijdagavond opeens 33% goedkoper met het OV, ipv 60% duurder tov de auto. Reistijd blijft nog wel 70% langer... En ik moet voor 23:11 weer naar huis wil ik nog thuiskomen en na 22u is de reistijd sowieso 127% langer dan met de auto.
Ik blijf wel in de auto zitten.
Zie ik iets over het hoofd of is het nu voor elke enkele reis duurder dan 5 euro voordeliger dit retourtje te kopen?quote:Op woensdag 1 april 2015 16:37 schreef dennistd het volgende:
NS komt met het avondretour (tijdelijk): voor 5 euro na 18.30u retour en voor 2,50 extra ook nog patat (geen friet) en een snack van Smullers erbij
Ja, maar je komt niet zo ver als je zou willen na 18:30u.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:49 schreef Proz het volgende:
[..]
Zie ik iets over het hoofd of is het nu voor elke enkele reis duurder dan 5 euro voordeliger dit retourtje te kopen?
Is trouwens niet veel geld.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:37 schreef dennistd het volgende:
Jepquote:Op woensdag 1 april 2015 21:58 schreef Basekid_NZ het volgende:
Huh dus met dat avondretourtje kan ik dus voor normale prijs maastricht--> den haag doen, en dan in de avond voor maar 5 euro terug ?
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:58 schreef Basekid_NZ het volgende:
Huh dus met dat avondretourtje kan ik dus voor normale prijs maastricht--> den haag doen, en dan in de avond voor maar 5 euro terug ?
quote:Op woensdag 1 april 2015 15:10 schreef DrNick het volgende:
Zo, aanmeldingsformulieren zijn richting het STC. Wat mijn mentor over mij vertelde was niet al te rooskleurig, maar dat komt hopelijk wel goed![]()
Open dag een paar weken geledenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]Mooi man. Dan mag je op gesprek komen. De open avonden al bezocht?
Oh ja, Utrechtse buschauffeurs. Breek me de bek niet openquote:Op woensdag 1 april 2015 22:00 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik ga in de stad morgen een deel van het OV zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |