Dat was ook het eerste wat ik las jaquote:Op donderdag 2 april 2015 20:01 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
"de in- en uitcheckgegevens maken volgens Mansveld duidelijk op welke trajecten veel mensen reizen"
Nou, dan de roodjassen-terror maar snel afschaffen.
waarom?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:46 schreef Monopoly het volgende:
Een aanrijdingstrein mag nooit solo op pad,
Ov jaarkaarthouders hoeven als enige niet in-uit te checkenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:01 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
"de in- en uitcheckgegevens maken volgens Mansveld duidelijk op welke trajecten veel mensen reizen"
Nou, dan de roodjassen-terror maar snel afschaffen.
wtfquote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef Monopoly het volgende:
Die springer van gisteren tussen Groningen en Groningen-Noord was een meisje van 19.
Vanmorgen op dezelfde plek was het haar vriend.
Mensen zijn in de war...
Jaartrajectkaarthouders ook niet, al zullen dat er niet veel meer zijn. Mensen met een grensabonnement ook niet en hetzelfde geldt natuurlijk voor alle vormen van e-tickets.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ov jaarkaarthouders hoeven als enige niet in-uit te checken
dank jequote:Op donderdag 2 april 2015 20:09 schreef James1988 het volgende:
[..]![]()
Tevens complimenten voor de bestandsnaam.
Hier word ik heel, heel erg stil van.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef Monopoly het volgende:
Die springer van gisteren tussen Groningen en Groningen-Noord was een meisje van 19.
Mensen zijn in de war...
in- en in triest...quote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef Monopoly het volgende:
Mensen zijn in de war...
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:40 schreef boriq het volgende:
Ondertussen lijken de ooievaars bij Rotterdam Blijdorp hun nieuwe pallet (op een bovenleidingsportaal) te hebben geaccepteerd en gedecoreerd.
[ afbeelding ]
via
Inderdaad!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:40 schreef boriq het volgende:
Ondertussen lijken de ooievaars bij Rotterdam Blijdorp hun nieuwe pallet (op een bovenleidingsportaal) te hebben geaccepteerd en gedecoreerd.
[ afbeelding ]
via
de Youtube of de foto?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je linkje was dood
Lief wel
de collectieve afwijking. Hebben ze allemaal. Begint een soort staat binnen de staat te worden.quote:
volgens mij een l aan het eind, zodat hij wat kleiner werd.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Foto, stond een letter extra in je url meen ik.
Werkt dat zo? Ik zet altijd iets van [img=300] in de tags.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:00 schreef boriq het volgende:
[..]
volgens mij een l aan het eind, zodat hij wat kleiner werd.
is ook een manier, heb bij imgur 'large thumbnail' aangeklikt waardoor de foto al verkleind wordt.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Werkt dat zo? Ik zet altijd iets van [img=300] in de tags.
oh alleen voor vanavond, dat Passion gedoe.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:14 schreef boriq het volgende:
NS lijkt te versterken van Enschede ri. het westen, aantal sprinters Apeldoorn - Utrecht rijden met 3x MAT'64 en rijden door naar Enschede. Ook stoppen de laatste 2 IC's ri. het westen (22:16 en 22:46 uit Enschede) te Drienerlo waar veel mensen hebben geparkeerd. Wel spijtig dat er niet nog één IC om 23:16 achter is gelegd, desnoods tot Deventer oid.
die is vanmiddag geintroduceerd, niet meegekregen?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh alleen voor vanavond, dat Passion gedoe.
Dan nog geloof ik Apeldoorn - Utrecht niet
Alleen op Imgur is dat volgens mij hoor, als je de foto aanklikt is het dezelfde link.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:14 schreef boriq het volgende:
[..]
is ook een manier, heb bij imgur 'large thumbnail' aangeklikt waardoor de foto al verkleind wordt.
Als je in een imgur-url een l toevoegt voor de extensie maakt hij een kleinere versie. Werkt primaquote:Op donderdag 2 april 2015 21:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Alleen op Imgur is dat volgens mij hoor, als je de foto aanklikt is het dezelfde link.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |