Fixed.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:13 schreef TwentyFourr het volgende:
Goed verhaal man, maar misschien toch eens nadenken over een stoppen met FOK!
Dat is al geregeld, maar waar heeft dit met mijn klacht te maken?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:13 schreef TwentyFourr het volgende:
Goed verhaal man, maar misschien toch eens nadenken over een pensioen?
Wil je dit alsjeblieft niet meer gebruiken? Dit is niet meer relevant voor de huidige situatie. Dank je.quote:
Hou jij dan op met FOK! te vervuilen met je leugens.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:20 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Wil je dit alsjeblieft niet meer gebruiken? Dit is niet meer relevant voor de huidige situatie. Dank je.
Er zit veel verschil in niveau bij downie's, er zijn mongolen die dus gewoon mogen en kunnen autorijden.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:16 schreef Maanvis het volgende:
Ik wist niet dat mensen met het syndroom van Down auto mochten rijden.
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 1 april 2015 13:16 schreef Maanvis het volgende:
Nee, in twee weken bouw je een florerend bedrijf op, neem je meerdere mensen aan (waarvan je er tussendoor ook tenminste één ontslaat) en ben je een belangrijke boy.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:20 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Wil je dit alsjeblieft niet meer gebruiken? Dit is niet meer relevant voor de huidige situatie. Dank je.
Die mogen geen auto rijden, waarom denk je dat hij een chauffeur heeft.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:16 schreef Maanvis het volgende:
Weer een verzonnen topic.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:11 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik moest naar een vergadering toe, en dus was er een taxi geregeld om mij te vervoeren naar de plek van vergadering.
De chauffeur kwam te laat, en ging expres op de rijksweg rijden terwijl ik uitdrukkelijk had gezegd dat niet te doen. Kwam dus zelf ook te laat, fijn is dat. Hou er niet van als andere mensen op mij moeten wachten.
Toen bracht hij mij terug, stond weer in de file omdat hij de rijksweg gebruikte. Bij aankomst vroeg die mongool om een fooi. Toen ik hem het bovenstaande verhaal had verteld zei hij dat ik onredelijk ben na al die moeite die hij zogenaamd voor mij deed. Ik zei zo van: "Welke moeite?" en toen zei hij dat ik een reden van alle laatkoningen ben. Omdat hij niet kon vinden (dikke lul) en harder moest praten.
In de horeca heb je ook zulke tuig rondlopen die om geld bedelen.![]()
Ik geef graag een fooi hoor, als alles naar wens is verlopen. Daar doe ik niet gierig over. Maar ben wel direct als ik vind dat je het niet verdiend hebt.
Dit. Ook nog eens te duur voor wat je krijgt. Zeker vergeleken met het buitenland (op sommige steden na).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |