al uitquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:40 schreef E.T. het volgende:
Ik vond trouwens seizoen 2 beter nog dan seizoen 1.. Laatste aflevering ga ik nog een keer opnieuw kijken, vraag me nog wat dingen af en ff checken of ik die gemist heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja, genoeg voer voor een seizoen 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
yup, je blijft maar kijkenquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:12 schreef E.T. het volgende:
Seizoen 2 kan je moeilijker uitzetten lijkt wel
Er zijn maar heel weinig doorlopende series die 'het sfeertje' weten vast te houden. Toch vond ik het een uitstekend seizoen dat weer heerlijk wegkeek. Wel jammer dat het weer eindigt met zo'n enorme cliffhanger.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:16 schreef Forbry het volgende:
Nu 3 afleveringen gezien. Het is wel vermakelijk en ben ook zeker nog wel benieuwd naar hoe eea gaat eindigen, maar vind het -vooralsnog- bij lange na niet zo goed als het eerste seizoen. Dat hele speciale (sfeertje) wat het eerste seizoen had is weg... lijkt nu meer een 'standaard' serie te zijn geworden vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig doorlopende series die 'het sfeertje' weten vast te houden. Toch vond ik het een uitstekend seizoen dat weer heerlijk wegkeek. Wel jammer dat het weer eindigt met zo'n enorme cliffhanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:45 schreef LethalNinja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Er zijn maar heel weinig doorlopende series die 'het sfeertje' weten vast te houden. Toch vond ik het een uitstekend seizoen dat weer heerlijk wegkeek. Wel jammer dat het weer eindigt met zo'n enorme cliffhanger.Inmiddels weer wat afleveringen verder en ben wat positiever.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nog steeds van mening dat dat hele speciale wat seizoen 1 had, wat verdwenen is, maar ik vind het verhaal en alles daaromheen zowaar nog echt wel spannend/boeiend...
Tails tell tales
die stukjes werden inderdaad vermoeiend, bijna dusdanig vermoeiend dat ik geneigd was om even "vooruit te spoelen"...quote:Op maandag 6 juni 2016 22:13 schreef Cee het volgende:
Zo, in twee weken twee seizoenen er doorheen gejaagd.Ik was net klaar met aflevering 10 en wilde meteen door naar 11, ervan uitgaande dat s2 er ook 13 heeft. Verdomme zeg.
Ik vond het een sterk tweede seizoen maar de stukjes met Nolan/ex van Danny/John Leguizamo werden op den duur weinig boeiend.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:26 schreef empino het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
[..]
Er zijn maar heel weinig doorlopende series die 'het sfeertje' weten vast te houden. Toch vond ik het een uitstekend seizoen dat weer heerlijk wegkeek. Wel jammer dat het weer eindigt met zo'n enorme cliffhanger.Ik zou het erg leuk vinden als er nog een seizoen komt. Zoals het nu is, is het gewoon heel onaf. Ik ben ook erg benieuwd naar de rol die die Gilbert nog in het geheel gaat spelen. Ben het wel met je eens dat ik niet inzie hoe één en ander nu nog recht gebreid kan worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Ik hoop ook wel op nog een seizoen. Ik had bij het einde echt zoiets van 'op naar de volgende aflevering! Oh wacht, dat was het alweer.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:13 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zou het erg leuk vinden als er nog een seizoen komt. Zoals het nu is, is het gewoon heel onaf. Ik ben ook erg benieuwd naar de rol die die Gilbert nog in het geheel gaat spelen. Ben het wel met je eens dat ik niet inzie hoe één en ander nu nog recht gebreid kan worden...
Hadden wij hier ookquote:Op maandag 13 juni 2016 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop ook wel op nog een seizoen. Ik had bij het einde echt zoiets van 'op naar de volgende aflevering! Oh wacht, dat was het alweer.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |