abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2016 @ 22:15:31 #51
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_162631886
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 21:49 schreef Zocalo het volgende:
Iemand al aan seizoen 2 begonnen?
al uit :'(

Sfeertje zit er meteen weer perfect in :Y

Ik verwacht wel een seizoen 3 :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_162641238
quote:
Gisteravond de eerste aflevering gezien, moet er nog een beetje inkomen...
Tails tell tales
  dinsdag 31 mei 2016 @ 15:49:37 #53
3011 E.T.
pi_162645993
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:40 schreef E.T. het volgende:
Ik vond trouwens seizoen 2 beter nog dan seizoen 1.. Laatste aflevering ga ik nog een keer opnieuw kijken, vraag me nog wat dingen af en ff checken of ik die gemist heb.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja, genoeg voer voor een seizoen 3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 15:53:08 #54
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_162646073
quote:
Ja, zit er nog niet helemaal in. Tot nu toe was seizoen 1 een stuk leuker.
#FreeHat
pi_162648144
Gisteren aflevering 1 gekeken, ik vond het juist wel pakkender dan de eerste episodes van seizoen 1.
pi_162671550
alweer 6 afleveringen van seizoen 2 gezien, vind seizoen 2 veel sterker dan seizoen 1..
  woensdag 1 juni 2016 @ 21:12:35 #57
3011 E.T.
pi_162677487
Seizoen 2 kan je moeilijker uitzetten lijkt wel :)
pi_162680242
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juni 2016 21:12 schreef E.T. het volgende:
Seizoen 2 kan je moeilijker uitzetten lijkt wel :)
yup, je blijft maar kijken
pi_162703908
Nu 3 afleveringen gezien. Het is wel vermakelijk en ben ook zeker nog wel benieuwd naar hoe eea gaat eindigen, maar vind het -vooralsnog- bij lange na niet zo goed als het eerste seizoen. Dat hele speciale (sfeertje) wat het eerste seizoen had is weg... lijkt nu meer een 'standaard' serie te zijn geworden vind ik.
Tails tell tales
pi_162720986
einde seizoen 2 gezien, arghhhhhh fucking cliffhanger :(
pi_162728186
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 22:16 schreef Forbry het volgende:
Nu 3 afleveringen gezien. Het is wel vermakelijk en ben ook zeker nog wel benieuwd naar hoe eea gaat eindigen, maar vind het -vooralsnog- bij lange na niet zo goed als het eerste seizoen. Dat hele speciale (sfeertje) wat het eerste seizoen had is weg... lijkt nu meer een 'standaard' serie te zijn geworden vind ik.
Er zijn maar heel weinig doorlopende series die 'het sfeertje' weten vast te houden. Toch vond ik het een uitstekend seizoen dat weer heerlijk wegkeek. Wel jammer dat het weer eindigt met zo'n enorme cliffhanger.

SPOILER
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_162731315
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er zijn maar heel weinig doorlopende series die 'het sfeertje' weten vast te houden. Toch vond ik het een uitstekend seizoen dat weer heerlijk wegkeek. Wel jammer dat het weer eindigt met zo'n enorme cliffhanger.

SPOILER
SPOILER
pi_162734267
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 00:45 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_162751581
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 15:49 schreef E.T. het volgende:

[..]

SPOILER
pi_162771390
quote:

[..]

SPOILER
Inmiddels weer wat afleveringen verder en ben wat positiever. :) Ben nog steeds van mening dat dat hele speciale wat seizoen 1 had, wat verdwenen is, maar ik vind het verhaal en alles daaromheen zowaar nog echt wel spannend/boeiend...
Tails tell tales
  ESF Reporter maandag 6 juni 2016 @ 22:13:55 #66
87554 Cee
Welluk?
pi_162801787
Zo, in twee weken twee seizoenen er doorheen gejaagd. _O_ Ik was net klaar met aflevering 10 en wilde meteen door naar 11, ervan uitgaande dat s2 er ook 13 heeft. Verdomme zeg.

Ik vond het een sterk tweede seizoen maar de stukjes met Nolan/ex van Danny/John Leguizamo werden op den duur weinig boeiend.
pi_162804503
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:13 schreef Cee het volgende:
Zo, in twee weken twee seizoenen er doorheen gejaagd. _O_ Ik was net klaar met aflevering 10 en wilde meteen door naar 11, ervan uitgaande dat s2 er ook 13 heeft. Verdomme zeg.

Ik vond het een sterk tweede seizoen maar de stukjes met Nolan/ex van Danny/John Leguizamo werden op den duur weinig boeiend.
die stukjes werden inderdaad vermoeiend, bijna dusdanig vermoeiend dat ik geneigd was om even "vooruit te spoelen"...
pi_162891855
Kevin :') tering wat een schijnheilige dwaas zeg
pi_162960050
Zo... naar het einde toe vond ik het toch wel weer echt heel spannend worden, op een andere manier dan in seizoen 1, maar minstens even goed. Ben erg benieuwd naar seizoen 3 (is dus te hopen dat die er komt)! :)
Tails tell tales
pi_162960433
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 22:26 schreef empino het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Tails tell tales
pi_162960883
quote:

[..]

SPOILER
Ik zou het erg leuk vinden als er nog een seizoen komt. Zoals het nu is, is het gewoon heel onaf. Ik ben ook erg benieuwd naar de rol die die Gilbert nog in het geheel gaat spelen. Ben het wel met je eens dat ik niet inzie hoe één en ander nu nog recht gebreid kan worden...
Tails tell tales
pi_162993959
Ik vond dit seizoen de scènes met John zowaar indrukwekkender dan die met Danny...
Tails tell tales
pi_162994426
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:13 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik zou het erg leuk vinden als er nog een seizoen komt. Zoals het nu is, is het gewoon heel onaf. Ik ben ook erg benieuwd naar de rol die die Gilbert nog in het geheel gaat spelen. Ben het wel met je eens dat ik niet inzie hoe één en ander nu nog recht gebreid kan worden...
Ik hoop ook wel op nog een seizoen. Ik had bij het einde echt zoiets van 'op naar de volgende aflevering! Oh wacht, dat was het alweer. :( '
pi_163006941
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik hoop ook wel op nog een seizoen. Ik had bij het einde echt zoiets van 'op naar de volgende aflevering! Oh wacht, dat was het alweer. :( '
Hadden wij hier ook :Y
Tails tell tales
  zaterdag 9 juli 2016 @ 09:57:42 #75
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_163617489
Volop bezig met Bloodline. Wat een geweldig serie en cast! Vooral die acteur die Danny speelt _O_ _O_

Ben nu halverwege seizoen 2.

Had in het begin wel wat moeite met seizoen 1 om er door te komen. Tot ongeveer aflevering 7 / 8 was het in mijn ogen soms wat langdradig. Maar daarna :7 :7
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')