abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151576603
Deze serie rekent juist goed af met het oppervlakkige plastic Amerikaanse familie-idee, imo.
Amen.
pi_151580442
Ik vond het een uitstekende serie, maar heb ook wel een beetje mijn twijfels bij seizoen twee aangezien ik Danny met afstand het sterkste personage vond. Wat mij betreft hadden ze het af mogen sluiten met de dood van Danny in de laatste aflevering in plaats van zoals nu nog even een opzetje voor volgend seizoen erachteraan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_151581056
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:21 schreef Monolith het volgende:
Ik vond het een uitstekende serie, maar heb ook wel een beetje mijn twijfels bij seizoen twee aangezien ik Danny met afstand het sterkste personage vond. Wat mij betreft hadden ze het af mogen sluiten met de dood van Danny in de laatste aflevering in plaats van zoals nu nog even een opzetje voor volgend seizoen erachteraan.
Ja, dat er ineens een zoon opduikt is wel echt een goedkope soap-wending.
Amen.
  maandag 13 april 2015 @ 12:20:54 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_151641248
Afgezien van die soapwending aan het einde een prima serie.
Broeierige sfeer, mooie beelden, goed geacteerd en naarmate de serie vorderde ook steeds meer uitdieping van de karakters.
Als schaker zou John het goed doen, hij kan blijkbaar 5 zetten vooruit denken en plannen en heeft rondom de moord op Danny een prachtig web van aanwijzingen die een andere kant opgingen gesponnen.
En daar waar de vader steeds als kwade genius werd afgeschilderd die zijn kinderen had gedwongen te liegen over de verwondingen van Danny bleek opeens op het laatst dat de moeder (mooie rol van Sissy Spacek) er achter zat.

Ik heb ervan genoten en ben benieuwd of ze in de 2e serie de leugens van de broers en zus gaan uitdiepen en of die ouwe detective ze toch kan gaan betrappen op de waarheid.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_151644116
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Het wordt steeds beter :Y De eerste 2 afleveringen vonden we het een beetje een plastic fantastic oppervlakkige Amerikaanse serie, maar idd het wordt steeds beter, de karakters groeien en Danny's rol is fantastisch _O_
We zijn bij afl. 10 *)
Grappig dat je dit schrijft, want dat was mijn beeld voorafgaand aan de serie eigenlijk ook. Dit op grond van de foto's die ik gezien had en ik denk dat dat vooral kwam door die -op die van Danny na- toch wel erg Amerikaanse koppen van de Rayburns i.c.m. die tropische setting.

Het is dat ik op dat moment (min of meer) even (zo snel) niks beter voor handen had, anders was ik op grond van dat beeld mogelijk niet eens aan de serie begonnen....

Uiteindelijk was het echter juist meer dit:

quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2015 13:42 schreef Jivis het volgende:
Deze serie rekent juist goed af met het oppervlakkige plastic Amerikaanse familie-idee, imo.
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:49 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, dat er ineens een zoon opduikt is wel echt een goedkope soap-wending.
Ja, dat was wel DE misser van dit eerste seizoen (maar kan stiekem toch wel een leuk opzetje zijn voor het 2e seizoen, dat moet nog gaan blijken).

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:21 schreef Monolith het volgende:
Ja, eens. Aan de andere kant deel ik ook wel de mening van APK:

quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 22:25 schreef APK het volgende:

[..]

Hoe kunnen jullie dat nu allemaal al weten?
Ik heb mij hier prima mee vermaakt en ga serie twee zeker kijken, mocht het niets zijn dan zet ik iets anders op :+

Anyways, bij Netflix zijn ze ook niet achterljk, dus volgens mij zien ze wel openingen voor nog een reeks.
Ik ben al met al toch wel benieuwd naar het 2e seizoen! :Y
Tails tell tales
pi_151883178
Gisteren begonnen en de eerste aflevering gezien. Deze aflevering eindigt al schokkend :D
Vanavond door met de tweede!
pi_151886435
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 08:54 schreef HarveySpecter het volgende:
Gisteren begonnen en de eerste aflevering gezien. Deze aflevering eindigt al schokkend :D
Vanavond door met de tweede!
Jij was diegene bij wie ik de serie nogal had lopen promoten, toch?

Veel plezier met kijken! :)
Tails tell tales
pi_151887101
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:21 schreef Forbry het volgende:

[..]

Jij was diegene bij wie ik de serie nogal had lopen promoten, toch?

Veel plezier met kijken! :)
Haha klopt! En niet zo'n klein beetje ook.

Ik vond de eerste aflevering veelbelovend ^O^
pi_151889840
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:40 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Haha klopt! En niet zo'n klein beetje ook.

Ik vond de eerste aflevering veelbelovend ^O^
Ja... :@

Fijn te lezen dat je de eerste aflevering al veelbelovend vond. Ben erg benieuwd wat je van de rest gaat vinden. :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door Forbry op 21-04-2015 13:34:26 ]
Tails tell tales
pi_151891610
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 13:00 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja... :@

Fijn te lezen dat je de eerste aflevering al veelbelovend vond. Ben erg benieuwd wat je van de rest gaat vinden. :Y
Ik ben heel erg benieuwd waarom je je bericht voor 1% gewijzigd hebt _O-
pi_151891780
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 13:58 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Ik ben heel erg benieuwd waarom je je bericht voor 1% gewijzigd hebt _O-
Net echt een bijzondere reden voor. Wilde gewoon nog wel ff reageren op jouw opmerking dat je de eerste aflevering al veelbelovend vond. Best veel mensen zien schrijven dat ze de serie pas wat later leuk begonnen te vinden en na al dat reclame maken van mij ook wel leuk als jij vervolgens dan nog een beetje positief bent ook hè ;)
Tails tell tales
pi_151892883
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:04 schreef Forbry het volgende:

[..]

Net echt een bijzondere reden voor. Wilde gewoon nog wel ff reageren op jouw opmerking dat je de eerste aflevering al veelbelovend vond. Best veel mensen zien schrijven dat ze de serie pas wat later leuk begonnen te vinden en na al dat reclame maken van mij ook wel leuk als jij vervolgens dan nog een beetje positief bent ook hè ;)
Wat ik vooral heel erg leuk vond aan de eerste aflevering is natuurlijk het einde.
Zo'n einde dat je gewoon verder MOET kijken.
pi_151893303
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:47 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Wat ik vooral heel erg leuk vond aan de eerste aflevering is natuurlijk het einde.
Zo'n einde dat je gewoon verder MOET kijken.
Ik vond er nog wel meer leuk aan, maar idd, wat jij schrijft had ik zelf ook heel erg. :)
Tails tell tales
pi_153355737
Zo, eíndelijk afgekeken. Heel druk geweest de laatste weken, vriendin opent een nieuwe zaak, werk is een hel, etc.etc.

Maar dan toch de afgelopen weken aan de laatste afleveringen toegekomen. Die zoon op het einde was een vrij goedkope wending. De cover-up van de moord was wel heel goed :)

Ik weet niet echt of ze Danny als een soort van sympathieke slechterik neer wilden zetten, want het lukte niet echt. Op het eind had ik echt de schurft aan hem. Ben wel benieuwd naar het tweede seizoen, ondanks de goedkope deus ex machina op het eind. Ik ben vooral benieuwd of het tweede seizoen je ook dat ongemakkelijke, onbehaaglijke gevoel gaat geven bij het kijken. Een beetje hetzelfde gevoel als op een verjaardag van vage kennissen komen, en dan weten dat er onderhuids heel veel haat in de familie zit, die niet uitgesproken wordt maar wel de sfeer om zeep helpt.
  maandag 3 augustus 2015 @ 03:42:00 #45
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_154860235
Ook ik heb eindelijk deze serie gekeken.

Vond het wel een aardige serie met mooie beelden en een goed opgebouwd verhaal. Danny vind ik wel een fascinerend sterk personage, en verbaasd me ook niet heel erg hoe hij geëindigd is.

Vond alleen het einde een beetje goedkoop met opeens een zoon die op de stoep staat. Benieuwd wat er in het tweede seizoen gaat gebeuren, want een echt geheim dat te ontrafelen is zal er niet zijn. Of het gaat er vooral om dat de Rayburns verdacht worden van de moord en dan telkens proberen de politie te ontlopen. Maar dan wordt het wel een trucje wat al zo vaak gedaan is.
Oh.
pi_156580769
Ik heb hem nu ook afgekeken. Vette serie, maar het duurde wel een aflevering of acht voor ik er goed in zat. Traag tempo, maar de cliffhangers deden hun werk goed ;)
Tweede seizoen leek me leuk als het een andere setting of familie was geweest, nu is het vooralsnog een beetje overbodig.
pi_156900118
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:28 schreef popolon het volgende:
5 Reasons Bloodline Is Netflix's Best Drama Yet

[ afbeelding ]

Geweldige serie, geweldige casting. Vooral Danny.
Tails tell tales
pi_156900283
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:18 schreef Mystikvm het volgende:
Zo, eíndelijk afgekeken. Heel druk geweest de laatste weken, vriendin opent een nieuwe zaak, werk is een hel, etc.etc.

Maar dan toch de afgelopen weken aan de laatste afleveringen toegekomen. Die zoon op het einde was een vrij goedkope wending. De cover-up van de moord was wel heel goed :)

Ik weet niet echt of ze Danny als een soort van sympathieke slechterik neer wilden zetten, want het lukte niet echt. Op het eind had ik echt de schurft aan hem. Ben wel benieuwd naar het tweede seizoen, ondanks de goedkope deus ex machina op het eind. Ik ben vooral benieuwd of het tweede seizoen je ook dat ongemakkelijke, onbehaaglijke gevoel gaat geven bij het kijken. Een beetje hetzelfde gevoel als op een verjaardag van vage kennissen komen, en dan weten dat er onderhuids heel veel haat in de familie zit, die niet uitgesproken wordt maar wel de sfeer om zeep helpt.
Ha, je had nog een reactie gegeven! :D ^O^

Ik ben het met je eens dat dat met die zoon een goedkope wending was. Wat mij betreft DE misser van de serie. Ook had een tweede seizoen voor mij gewoon niet gehoeven (ik vond het verhaal al wel af zo), maar ik ben er toch wel benieuwd naar... het is inderdaad de vraag of ze dan diezelfde -voortreffelijke- sfeer kunnen voortzetten...
Tails tell tales
pi_156900380
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:08 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb hem nu ook afgekeken. Vette serie, maar het duurde wel een aflevering of acht voor ik er goed in zat. Traag tempo, maar de cliffhangers deden hun werk goed ;)
Tweede seizoen leek me leuk als het een andere setting of familie was geweest, nu is het vooralsnog een beetje overbodig.
:D
Tails tell tales
pi_162630963
Iemand al aan seizoen 2 begonnen?
  maandag 30 mei 2016 @ 22:15:31 #51
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_162631886
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 21:49 schreef Zocalo het volgende:
al uit :'(

Sfeertje zit er meteen weer perfect in :Y

Ik verwacht wel een seizoen 3 :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_162641238
quote:
Gisteravond de eerste aflevering gezien, moet er nog een beetje inkomen...
Tails tell tales
  dinsdag 31 mei 2016 @ 15:49:37 #53
3011 E.T.
pi_162645993
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:40 schreef E.T. het volgende:
Ik vond trouwens seizoen 2 beter nog dan seizoen 1.. Laatste aflevering ga ik nog een keer opnieuw kijken, vraag me nog wat dingen af en ff checken of ik die gemist heb.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja, genoeg voer voor een seizoen 3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 15:53:08 #54
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_162646073
quote:
Ja, zit er nog niet helemaal in. Tot nu toe was seizoen 1 een stuk leuker.
#FreeHat
pi_162648144
Gisteren aflevering 1 gekeken, ik vond het juist wel pakkender dan de eerste episodes van seizoen 1.
pi_162671550
alweer 6 afleveringen van seizoen 2 gezien, vind seizoen 2 veel sterker dan seizoen 1..
  woensdag 1 juni 2016 @ 21:12:35 #57
3011 E.T.
pi_162677487
Seizoen 2 kan je moeilijker uitzetten lijkt wel :)
pi_162680242
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juni 2016 21:12 schreef E.T. het volgende:
Seizoen 2 kan je moeilijker uitzetten lijkt wel :)
yup, je blijft maar kijken
pi_162703908
Nu 3 afleveringen gezien. Het is wel vermakelijk en ben ook zeker nog wel benieuwd naar hoe eea gaat eindigen, maar vind het -vooralsnog- bij lange na niet zo goed als het eerste seizoen. Dat hele speciale (sfeertje) wat het eerste seizoen had is weg... lijkt nu meer een 'standaard' serie te zijn geworden vind ik.
Tails tell tales
pi_162720986
einde seizoen 2 gezien, arghhhhhh fucking cliffhanger :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')