Nou, soms heb je gewoon zo'n gevoel, dat kan toch? Ik heb dat niet zo vaak, meestal mag een serie van mij nog wel een poos doorgaan, maar hier had ik zoiets van: af, mooi, klaarquote:Op zondag 5 april 2015 22:25 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie dat nu allemaal al weten?
Ik heb mij hier prima mee vermaakt en ga serie twee zeker kijken, mocht het niets zijn dan zet ik iets anders op
Anyways, bij Netflix zijn ze ook niet achterljk, dus volgens mij zien ze wel openingen voor nog een reeks.
Dat vond ik hier juist wel mooi gedaan, dat je je de hele tijd zit af te vragen hoe ze in die shit terecht komen. Dat deden de makers in Damages ook altijd. Al was het op een gegeven moment wel duidelijkquote:Op maandag 6 april 2015 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Prima serie, al vind ik het altijd wel jammer wanneer ze vroegtijdig de afloop laten zien.
Normaliter zou ik dat (denk ik) ook vinden, maar nee... in dit geval had ik dat echt helemaal niet. Ik vond de manier waarop het gebracht werd júist enorm sterk, mijns inziens kwam bijna alle nieuwsgierigheid/spanning/emotie die ik bij deze serie voelde júist voort uit het op deze manier van vertellen van het verhaal.quote:Op maandag 6 april 2015 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Prima serie, al vind ik het altijd wel jammer wanneer ze vroegtijdig de afloop laten zien.
Ja, dat er ineens een zoon opduikt is wel echt een goedkope soap-wending.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:21 schreef Monolith het volgende:
Ik vond het een uitstekende serie, maar heb ook wel een beetje mijn twijfels bij seizoen twee aangezien ik Danny met afstand het sterkste personage vond. Wat mij betreft hadden ze het af mogen sluiten met de dood van Danny in de laatste aflevering in plaats van zoals nu nog even een opzetje voor volgend seizoen erachteraan.
Grappig dat je dit schrijft, want dat was mijn beeld voorafgaand aan de serie eigenlijk ook. Dit op grond van de foto's die ik gezien had en ik denk dat dat vooral kwam door die -op die van Danny na- toch wel erg Amerikaanse koppen van de Rayburns i.c.m. die tropische setting.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Het wordt steeds beterDe eerste 2 afleveringen vonden we het een beetje een plastic fantastic oppervlakkige Amerikaanse serie, maar idd het wordt steeds beter, de karakters groeien en Danny's rol is fantastisch
We zijn bij afl. 10
quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:42 schreef Jivis het volgende:
Deze serie rekent juist goed af met het oppervlakkige plastic Amerikaanse familie-idee, imo.
Ja, dat was wel DE misser van dit eerste seizoen (maar kan stiekem toch wel een leuk opzetje zijn voor het 2e seizoen, dat moet nog gaan blijken).quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, dat er ineens een zoon opduikt is wel echt een goedkope soap-wending.
Ja, eens. Aan de andere kant deel ik ook wel de mening van APK:quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:21 schreef Monolith het volgende:
Ik vond het een uitstekende serie, maar heb ook wel een beetje mijn twijfels bij seizoen twee aangezien ik Danny met afstand het sterkste personage vond. Wat mij betreft hadden ze het af mogen sluiten met de dood van Danny in de laatste aflevering in plaats van zoals nu nog even een opzetje voor volgend seizoen erachteraan.
Ik ben al met al toch wel benieuwd naar het 2e seizoen!quote:Op zondag 5 april 2015 22:25 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie dat nu allemaal al weten?
Ik heb mij hier prima mee vermaakt en ga serie twee zeker kijken, mocht het niets zijn dan zet ik iets anders op
Anyways, bij Netflix zijn ze ook niet achterljk, dus volgens mij zien ze wel openingen voor nog een reeks.
Jij was diegene bij wie ik de serie nogal had lopen promoten, toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:54 schreef HarveySpecter het volgende:
Gisteren begonnen en de eerste aflevering gezien. Deze aflevering eindigt al schokkend![]()
Vanavond door met de tweede!
Haha klopt! En niet zo'n klein beetje ook.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:21 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jij was diegene bij wie ik de serie nogal had lopen promoten, toch?
Veel plezier met kijken!
Ja...quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:40 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha klopt! En niet zo'n klein beetje ook.
Ik vond de eerste aflevering veelbelovend
Ik ben heel erg benieuwd waarom je je bericht voor 1% gewijzigd hebtquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja...![]()
Fijn te lezen dat je de eerste aflevering al veelbelovend vond. Ben erg benieuwd wat je van de rest gaat vinden.
Net echt een bijzondere reden voor. Wilde gewoon nog wel ff reageren op jouw opmerking dat je de eerste aflevering al veelbelovend vond. Best veel mensen zien schrijven dat ze de serie pas wat later leuk begonnen te vinden en na al dat reclame maken van mij ook wel leuk als jij vervolgens dan nog een beetje positief bent ook hèquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:58 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd waarom je je bericht voor 1% gewijzigd hebt
Wat ik vooral heel erg leuk vond aan de eerste aflevering is natuurlijk het einde.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:04 schreef Forbry het volgende:
[..]
Net echt een bijzondere reden voor. Wilde gewoon nog wel ff reageren op jouw opmerking dat je de eerste aflevering al veelbelovend vond. Best veel mensen zien schrijven dat ze de serie pas wat later leuk begonnen te vinden en na al dat reclame maken van mij ook wel leuk als jij vervolgens dan nog een beetje positief bent ook hè
Ik vond er nog wel meer leuk aan, maar idd, wat jij schrijft had ik zelf ook heel erg.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:47 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Wat ik vooral heel erg leuk vond aan de eerste aflevering is natuurlijk het einde.
Zo'n einde dat je gewoon verder MOET kijken.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:28 schreef popolon het volgende:
5 Reasons Bloodline Is Netflix's Best Drama Yet
[ afbeelding ]
Geweldige serie, geweldige casting. Vooral Danny.
Ha, je had nog een reactie gegeven!quote:Op maandag 8 juni 2015 16:18 schreef Mystikvm het volgende:
Zo, eíndelijk afgekeken. Heel druk geweest de laatste weken, vriendin opent een nieuwe zaak, werk is een hel, etc.etc.
Maar dan toch de afgelopen weken aan de laatste afleveringen toegekomen. Die zoon op het einde was een vrij goedkope wending. De cover-up van de moord was wel heel goed
Ik weet niet echt of ze Danny als een soort van sympathieke slechterik neer wilden zetten, want het lukte niet echt. Op het eind had ik echt de schurft aan hem. Ben wel benieuwd naar het tweede seizoen, ondanks de goedkope deus ex machina op het eind. Ik ben vooral benieuwd of het tweede seizoen je ook dat ongemakkelijke, onbehaaglijke gevoel gaat geven bij het kijken. Een beetje hetzelfde gevoel als op een verjaardag van vage kennissen komen, en dan weten dat er onderhuids heel veel haat in de familie zit, die niet uitgesproken wordt maar wel de sfeer om zeep helpt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:08 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb hem nu ook afgekeken. Vette serie, maar het duurde wel een aflevering of acht voor ik er goed in zat. Traag tempo, maar de cliffhangers deden hun werk goed
Tweede seizoen leek me leuk als het een andere setting of familie was geweest, nu is het vooralsnog een beetje overbodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |