Dat waren we altijd, alleen waren er ook onzin shows maar muziek stond altijd bovenaan!quote:Op woensdag 1 april 2015 00:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar aan de andere kant zijn wij een onzin radio maar wel serieus met muziek bezig.
als een baas, zoals het hoort...quote:Op woensdag 1 april 2015 00:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat zou ook goed kunnen idd![]()
Jammer dat ie niet meer rijdt.. Was altijd gaaf als ie bij ons langskwam in Juuldorp..
Met zijn paarden, parkeerde ie voor de deur, aan de lantaarnpaal
Totaal oneens!quote:Op woensdag 1 april 2015 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Soms ontgroei je een huis...
Nieuwe muren, fris behangetje..
en de oude wijk wordt gereorganiseerd
Je hebt de Meme show van Sint dus duidelijk gemistquote:Op woensdag 1 april 2015 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat waren we altijd, alleen waren er ook onzin shows maar muziek stond altijd bovenaan!
quote:Op woensdag 1 april 2015 00:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als een baas, zoals het hoort...
kende ook iemand die dat ook zo een keer deed..
Die nieuwe lantaarnpaal was best duur
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2015 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Soms ontgroei je een huis...
Nieuwe muren, fris behangetje..
en de oude wijk wordt gereorganiseerd
quote:
Mooooooooquote:
hey luiquote:
mij maakt het zelf niet uit.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat waren we altijd, alleen waren er ook onzin shows maar muziek stond altijd bovenaan!
Niet de boel omdraaien muis!quote:Op woensdag 1 april 2015 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt de Meme show van Sint dus duidelijk gemist
Die shows zijn er dus nog steeds
maar ONZ is al een tijdje ONZ niet meer...quote:Op woensdag 1 april 2015 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij jou misschien maar niet bij ons of bij de vele luisteraars en DJ's die we hadden.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
mij maakt het zelf niet uit.
Onzin had wel een negatieve naam.
Zeg maar heel kort Mo, dat is voldoende.quote:
Met mij wel hoorquote:
Ja, het schijnt dat de meme van de Sint wat verwarring heeft geschapen.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met mij wel hoor
Bijzondere avond wel
En het had allemaal met muziek te maken gelukkig ook nog
Zo kan je het zien, je kan ook zien dat je je huis renoveert en moet wennen aan de renovatie voor dat je weg loopt terwijl het niet af is...quote:Op woensdag 1 april 2015 00:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar ONZ is al een tijdje ONZ niet meer...
en als je niet meer in je huis past is verhuizen zo gek nog niet
Natuurlijk even wennen waar de deuren en de licjtknopjes zitten..
Maar met verhuizen verandert je wezenlijke ik niet
Je mag komend weekend tegen mij aanklagen hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij jou misschien maar niet bij ons of bij de vele luisteraars en DJ's die we hadden.
Ik lurk er soms mee, en moet zeggen het is heel vermakelijk om te lezen.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo kan je het zien, je kan ook zien dat je je huis renoveert en moet wennen aan de renovatie voor dat je weg loopt terwijl het niet af is...
(Y)quote:Op woensdag 1 april 2015 00:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeg maar heel kort Mo, dat is voldoende.
Scheelt typewerk.
Hoezo? Jij kan er toch niets aan doen. Ik klaag naar Fok! en spoor jullie aan om te vechten tegen Fok! om weer terug in onz te komen! Daar waar we horen!quote:Op woensdag 1 april 2015 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag komend weekend tegen mij aanklagen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |