Shires zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 00:26 schreef knokkels het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Shirehorses
Sorryquote:Op woensdag 1 april 2015 00:18 schreef Outpost76 het volgende:
Leuk zo dat verhuizen maar ik voel me hier niet thuis en ik stem voor een terug plaatsing! Fok! heeft dit doorgevoerd zonder dat er ook maar iets besproken kon worden onderling, dit is totaal onacceptabel!
Ik zal wel een ban krijgen voor dit of iig een note. Maar ik ben tegen Muz en ben voor Onz! Ik wil weer terug naar Onz want hier horen we niet thuis!!!
Ik ga niet rellen, ik wil alleen de discussie op tafel! Wij horen hier niet! Wij horen in ONZ en die discussie moet terug op tafel ipv, ja en amen accepteren dat we hier nu zitten.
Dit is radio 49, 49 als in onzin! Dat zit dus in onzin. Niet in muz! Wij zijn daar (in onz) opgericht en daar horen we ook thuis.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
waarom niet?
Waar wij zitten maakt niet uit toch?
Die paarden zijn écht gaaf inderdaad..quote:Op woensdag 1 april 2015 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Shires zijn
een paard weegt tegen de 2 ton
maar aan de andere kant zijn wij een onzin radio maar wel serieus met muziek bezig.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit is radio 49, 49 als in onzin! Dat zit dus in onzin. Niet in muz! Wij zijn daar (in onz) opgericht en daar horen we ook thuis.
Nog even 20 minuten wachten, komt ie eraanquote:Op woensdag 1 april 2015 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
Ow in het thema horsecunt kan dan ook wel
Eminem - Jus't don't give a f*ck
Ik niet meerquote:Op woensdag 1 april 2015 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit is radio 49, 49 als in onzin! Dat zit dus in onzin. Niet in muz! Wij zijn daar (in onz) opgericht en daar horen we ook thuis.
dat zou zo maar kunnen, of clydesdales (budwiser paarden)quote:Op woensdag 1 april 2015 00:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die paarden zijn écht gaaf inderdaad..
volgens mij had Peter Muntjewerf er twee die zijn rijtuig trokken...
Ik hoop dat ik tot die tijd mijn ogen open weet te houdenquote:Op woensdag 1 april 2015 00:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog even 20 minuten wachten, komt ie eraan
quote:Op woensdag 1 april 2015 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik tot die tijd mijn ogen open weet te houden
*plop*
proostquote:Op woensdag 1 april 2015 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
*plop*
Dat zou ook goed kunnen iddquote:Op woensdag 1 april 2015 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou zo maar kunnen, of clydesdales (budwiser paarden)
We in het oogpunt, wij als radio 49! Vanuit mijn oogpunt : We, wij enz zijn we als radio 49 zo bedoeld toen we het oprichten! Wij zijn radio 49, iedereen die voor de radio een goed hart heeft mag zich daar onder schouwen! Zo gezegd als 1 van de oprichters, Radio 49 is opgericht om in onzin te zitten. Kan dat niet meer dan zetten we een nieuwe radio op die weer wel voldoet. Nooit maar dan ook nooit laat je je verplaatsen naar muz oid... Radio 49 = radio onzin maar dan in een andere naam!quote:Op woensdag 1 april 2015 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry
PM Rob even, alsjeblieft. Ik weet namelijk echt niet meer wie met wie, en wie met wij, enzo bedoeld wordt
Soms ontgroei je een huis...quote:Op woensdag 1 april 2015 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Proostquote:Op woensdag 1 april 2015 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
*plop*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |