Hij mag best zijn mening geven. En lees even goed.quote:Op woensdag 1 april 2015 01:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet je tegen Possie zeggen die zoals vanouds lekker tegen FOK! ingaat
En jij moet even naar achteren zoals ik net al zei.quote:Op woensdag 1 april 2015 01:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
Hij mag best zijn mening geven. En lees even goed.
hij moet niksquote:Op woensdag 1 april 2015 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
En jij moet even naar achteren zoals ik net al zei.
Schud ze uit mijn mouw.quote:
Kappen nouquote:Op woensdag 1 april 2015 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jullie hebben lekker pech. Dit is het beleid en daar hebben jullie maar mee te doen
Uh jawel.quote:
Er is niemand die staat te wachten op een mening van een 15 jarige.quote:Op woensdag 1 april 2015 01:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
Hij mag best zijn mening geven. En lees even goed.
en jij bent ook niet vies van olie op het vuur gooien he, jochie?quote:Op woensdag 1 april 2015 01:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet je tegen Possie zeggen die zoals vanouds lekker tegen FOK! ingaat
woef.quote:Op woensdag 1 april 2015 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
En jij moet even naar achteren zoals ik net al zei.
possy mag het hequote:Op woensdag 1 april 2015 01:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is niemand die staat te wachten op een mening van een 15 jarige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop