SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acties tijdens de wedstrijd
https://vine.co/v/OLtbBzTED2a
https://vine.co/v/OLtLVBwjWBg
[ Bericht 0% gewijzigd door KingRoland op 31-03-2015 22:46:57 ]graag op anoniem
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ESF zijn topavonden, daar kijk je naar uit als FOK!ker.
Wel een kalend bolletje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
IniestaEcht een pareltje, schitterende techniek, fantastische kleine draaicirkel.. El Blanquito
The madness won't stop.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:27 schreef Collide het volgende:
Hopelijk vertrekt Hiddink na vanavond. Hopelijk vertrekt Hiddink na vanavond. Ben die PSV-ers wel zat.
Ga huilen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat was echt een grappig excuus in het toto topic.
Alleen bij penalty'squote:
Ik denk dat GGMM nu een beetje verliefd is op iemand.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat was echt een grappig excuus in het toto topic.
Lulletje lampenkatoen, die zou bij de padvinders nog geen leiding kunnen geven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
de vrij met zijn 5 interlands is captain
Ik koop geen ABO. Ik heb gunfactor bij users.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy is zo irritant dat hij er voor zorgt datmensen een abo kopen.
Nee jij bent het zonnetje in huis Herqules.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef Herqules het volgende:
davy is echt een janksmoel allemachtig zeg
Een persoonlijke vriend van Drizzt worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat moet ik doen om hier mod te worden?
stuur even door ik heb het nodig voor onderzoek enzoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe groot je piemel is.
Pics via DM graag.
wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef Herqules het volgende:
davy is echt een janksmoel allemachtig zeg
Word vriendjes met Drizzt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef zoekeenleven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Jij bent ook veel te snelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een persoonlijke vriend van Drizzt worden.
oooohhhhhquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrienden worden met Drizzt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef zoekeenleven het volgende:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
Nog 5 minuten in IsraëlbeterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je piemel DM'en.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan ik niet gewoon iemand beffen/pijpen ofzo?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zo makkelijk is het niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon iemand beffen/pijpen ofzo?
mhawquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee jij bent het zonnetje in huis Herqules.
Komt door de enige Feyenoorder.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Spanje kan maar niet scoren.
Dat komt door alle PSV'ers.
Drizzt is wel in voor een verzetje. Je kunt hem vinden in KPD.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon iemand beffen/pijpen ofzo?
Bullshit, Spanje is voetballend gewoon een prima team.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:31 schreef GlennQuagmire het volgende:
Portugal - KaapverdiëhahahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik ziet mogelijkhedenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Drizzt is wel in voor een verzetje. Je kunt hem vinden in KPD.
Portugal - KaapverdiëLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Portugal - KaapverdiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speelt Ronaldo?What can change the nature of a man?
Portugal - KaapverdiëSpeelt cr7 niet ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Portugal - KaapverdiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Portugal - KaapverdiëDoelpunt van FC Dordrecht speler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |