Ieder z'n ding hoor, daar zal je me niet over horen. Maar misschien moet je beter een paar weken wachtenquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Er stond eerst "vast op bed", maar dat kan toch een verkeerd beeld geven wellicht
Wanneer kom jij langs?quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:29 schreef Queller het volgende:
[..]
Ieder z'n ding hoor, daar zal je me niet over horen. Maar misschien moet je beter een paar weken wachten
Ik wacht wel ff tot zij weer weg isquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:31 schreef Cat22 het volgende:
Wanneer kom jij langs?![]()
Ik word een beetje bang van Ingetje
quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
Denk dat je nu de zwaarste strijd voert in het proces. Je wilt maar kan niet
voorzichtig meid
quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:32 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik wacht wel ff tot zij weer weg is
Jazekerquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehehe
Nee hoor, komt helemaal goed morgen
Hopelijk vandaag een betere dag en veel plezier met Ingetjequote:Op zaterdag 11 april 2015 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mwah, daar zullen we het maar niet teveel over hebben.Wordt vast beter met de tijd.
Vandaag ook een wat mindere dag qua pijn en vermoeidheid. Vanmiddag bezoek gehad en dat is hartstikke leuk, maar daarna merk je de weerslag, als je al wat meer on-fit bent dan normaal.
Tot tien minuten geleden kon ik niet echt een houding vinden, maar ik ben er nu achter! Dubbelgevouwen, met een kussen tussen buik en bovenbenen bevalt prima. Ook een prima houding om even te FOK!ken.![]()
Straks maar een hete douche en hopelijk een goede nacht. En morgen nog maar een tandje meer terug (when possible, ik doe al niks). Er komt een FOK!ster logeren, dus ik zal ongetwijfeld in de watjes gelegd worden.![]()
Mentaal trouwens een prima dagje. Gisteren een bos bloemen aan de deur, vandaag nog eentje en een opblaasballon! (en ik maar de deur open maken voor koeriers)En de kaartjes blijven ook binnenstromen. Ik heb meer losgemaakt met mijn actie dan ik vooraf had kunnen denken... Lief.
Ze is gevoederd, de was hangt, de afwas is gedaan en nu ligt ze te slapenquote:Op zondag 12 april 2015 11:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Hopelijk vandaag een betere dag en veel plezier met Ingetje
quote:Op zondag 12 april 2015 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze is gevoederd, de was hangt, de afwas is gedaan en nu ligt ze te slapen
En ik zit heerlijk buiten met 2 katten in de zon
Hulde aan de verzorging!quote:Op zondag 12 april 2015 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze is gevoederd, de was hangt, de afwas is gedaan en nu ligt ze te slapen
En ik zit heerlijk buiten met 2 katten in de zon
Je privé kok heeft toch wel een giga entrecote voor je gebakken?quote:Op maandag 13 april 2015 09:29 schreef Cat22 het volgende:
Vannacht betere nachtMinder vaak wakker en minder pijn.
Gisteren ook HB gemeten (handig, zo'n mantelzorger met connecties) Die was 5.8. We denken wel dat er verschil zit in de meetmethode ziekenhuis (aderlijk bloed) en onze methode (vingerprik), maar het houdt niet over. Mijn lijf is eraan gewend, dus duizelig ben ik niet,en ik doe nu zowat niks. Als ik zelf meer ga doen, ook boodschappen en fietsen en zo, zal ik het vast wel merken.
Ik zat zo vol na de niersoep dat ik 's avonds alleen een yoghurtje met fruit heb gegeten.quote:Op maandag 13 april 2015 09:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je privé kok heeft toch wel een giga entrecote voor je gebakken?
ik weet niet of je vegetariër bent, maar ijzer uit groente wordt slechter opgenomen dan dat uit vlees.quote:Op maandag 13 april 2015 11:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zat zo vol na de niersoep dat ik 's avonds alleen een yoghurtje met fruit heb gegeten.
Niersoep is trouwens een maaltijdsoepje waar alle groenten in zitten die maar iets met ijzeropbouw te maken hebben.![]()
Er zat ook vlees inquote:Op maandag 13 april 2015 12:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik weet niet of je vegetariër bent, maar ijzer uit groente wordt slechter opgenomen dan dat uit vlees.
En een Hb-tje,nog voort vertrekquote:Op maandag 13 april 2015 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
En vergeet de vochtafdrijvers niet, voor de urinewegen
Zo nog een broccolisoepie, een broodje en dan weer richting het Friesche
quote:Op maandag 13 april 2015 18:11 schreef Cat22 het volgende:
En via 7.1 leverde vingerprik 3 het magische getal 6.7 op![]()
Ik voel me een 6.7, dus daar doen we het voor
Standaard een beurs gevoel op en rond de wond (met lopen neemt het logischerwijze toe) wat met plat liggen vaak weer wegtrekt. Tegen de avond trekt het door naar mijn rug en helpt liggen/zitten/lopen niet echt meer (handigquote:
had je gisteravond om 21.12 ook al geschrevenquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Standaard een beurs gevoel op en rond de wond (met lopen neemt het logischerwijze toe) wat met plat liggen vaak weer wegtrekt. Tegen de avond trekt het door naar mijn rug en helpt liggen/zitten/lopen niet echt meer (handig). Elke avond een hete douche lijkt wel goed te werken voor de nachtrust.
Maar we houden de pijnstillers voor de nacht er nog even in, overdag lijk ik ze niet meer nodig te hebben.
Als je ook maar enigszins twijfelt: niet doen.quote:Op maandag 13 april 2015 21:26 schreef Bucketlist het volgende:
Echt ontzettend tof dat je dit hebt gedaan! Ik heb enige tijd geleden (toen NieuweNier haar topic begon) zelf gekeken. Ik durf het helaas niet aan; ik werk met tijdelijke contracten en ben dan zo goed als zeker mijn baan kwijt. Bovendien ben ik bang dat ik zelf iets ga mankeren
Dan is die blijven hangenquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
had je gisteravond om 21.12 ook al geschreven![]()
Maar het gaat nog steeds de goede kant op?
Ben eindelijk bijgelezen; wat een feel-good-topic!quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan is die blijven hangen
Gaat nog steeds de goede kant op.
goeiemorgenquote:Op woensdag 15 april 2015 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Ben net binnen.Vanavond bezoek gehad, twee uur buiten gezeten. Nu even plat op de bank en straks te bed. Vandaag ook een redelijk eind gelopen (paracetamollen raakten op dus de drogist was een mooi doel), ben benieuwd wat mijn lijf me vannacht en morgen gaat vertellen.
Dat valt mee, maar MOEquote:Op donderdag 16 april 2015 07:31 schreef crv het volgende:
[..]
goeiemorgen
En? Sta je stijf van de spierpijn ?
Zometeen een middagdutje doen?quote:Op donderdag 16 april 2015 10:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat valt mee, maar MOE![]()
En zoveel had ik gisteren heul niet gedaan![]()
Dat doe ik zowat elke dag al. /omaquote:
dus we moeten je maar gaan vastbinden op je bed ?quote:Op donderdag 16 april 2015 10:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doe ik zowat elke dag al. /oma
het is echt een flinke aanslag op je lijf. Dat wist ik al, maar nu merk ik het echt.
Noesquote:Op donderdag 16 april 2015 10:48 schreef crv het volgende:
[..]
dus we moeten je maar gaan vastbinden op je bed ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |