Mwah, daar zullen we het maar niet teveel over hebben.quote:
Denk dat je nu de zwaarste strijd voert in het proces. Je wilt maar kan nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mwah, daar zullen we het maar niet teveel over hebben.Wordt vast beter met de tijd.
Vandaag ook een wat mindere dag qua pijn en vermoeidheid. Vanmiddag bezoek gehad en dat is hartstikke leuk, maar daarna merk je de weerslag, als je al wat meer on-fit bent dan normaal.
Tot tien minuten geleden kon ik niet echt een houding vinden, maar ik ben er nu achter! Dubbelgevouwen, met een kussen tussen buik en bovenbenen bevalt prima. Ook een prima houding om even te FOK!ken.![]()
Straks maar een hete douche en hopelijk een goede nacht. En morgen nog maar een tandje meer terug (when possible, ik doe al niks). Er komt een FOK!ster logeren, dus ik zal ongetwijfeld in de watjes gelegd worden.![]()
Mentaal trouwens een prima dagje. Gisteren een bos bloemen aan de deur, vandaag nog eentje en een opblaasballon! (en ik maar de deur open maken voor koeriers)En de kaartjes blijven ook binnenstromen. Ik heb meer losgemaakt met mijn actie dan ik vooraf had kunnen denken... Lief.
Ieder z'n ding hoor, daar zal je me niet over horen. Maar misschien moet je beter een paar weken wachtenquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Er stond eerst "vast op bed", maar dat kan toch een verkeerd beeld geven wellicht
Wanneer kom jij langs?quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:29 schreef Queller het volgende:
[..]
Ieder z'n ding hoor, daar zal je me niet over horen. Maar misschien moet je beter een paar weken wachten
Ik wacht wel ff tot zij weer weg isquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:31 schreef Cat22 het volgende:
Wanneer kom jij langs?![]()
Ik word een beetje bang van Ingetje
quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
Denk dat je nu de zwaarste strijd voert in het proces. Je wilt maar kan niet
voorzichtig meid
quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:32 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik wacht wel ff tot zij weer weg is
Jazekerquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehehe
Nee hoor, komt helemaal goed morgen
Hopelijk vandaag een betere dag en veel plezier met Ingetjequote:Op zaterdag 11 april 2015 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mwah, daar zullen we het maar niet teveel over hebben.Wordt vast beter met de tijd.
Vandaag ook een wat mindere dag qua pijn en vermoeidheid. Vanmiddag bezoek gehad en dat is hartstikke leuk, maar daarna merk je de weerslag, als je al wat meer on-fit bent dan normaal.
Tot tien minuten geleden kon ik niet echt een houding vinden, maar ik ben er nu achter! Dubbelgevouwen, met een kussen tussen buik en bovenbenen bevalt prima. Ook een prima houding om even te FOK!ken.![]()
Straks maar een hete douche en hopelijk een goede nacht. En morgen nog maar een tandje meer terug (when possible, ik doe al niks). Er komt een FOK!ster logeren, dus ik zal ongetwijfeld in de watjes gelegd worden.![]()
Mentaal trouwens een prima dagje. Gisteren een bos bloemen aan de deur, vandaag nog eentje en een opblaasballon! (en ik maar de deur open maken voor koeriers)En de kaartjes blijven ook binnenstromen. Ik heb meer losgemaakt met mijn actie dan ik vooraf had kunnen denken... Lief.
Ze is gevoederd, de was hangt, de afwas is gedaan en nu ligt ze te slapenquote:Op zondag 12 april 2015 11:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Hopelijk vandaag een betere dag en veel plezier met Ingetje
quote:Op zondag 12 april 2015 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze is gevoederd, de was hangt, de afwas is gedaan en nu ligt ze te slapen
En ik zit heerlijk buiten met 2 katten in de zon
Hulde aan de verzorging!quote:Op zondag 12 april 2015 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze is gevoederd, de was hangt, de afwas is gedaan en nu ligt ze te slapen
En ik zit heerlijk buiten met 2 katten in de zon
Je privé kok heeft toch wel een giga entrecote voor je gebakken?quote:Op maandag 13 april 2015 09:29 schreef Cat22 het volgende:
Vannacht betere nachtMinder vaak wakker en minder pijn.
Gisteren ook HB gemeten (handig, zo'n mantelzorger met connecties) Die was 5.8. We denken wel dat er verschil zit in de meetmethode ziekenhuis (aderlijk bloed) en onze methode (vingerprik), maar het houdt niet over. Mijn lijf is eraan gewend, dus duizelig ben ik niet,en ik doe nu zowat niks. Als ik zelf meer ga doen, ook boodschappen en fietsen en zo, zal ik het vast wel merken.
Ik zat zo vol na de niersoep dat ik 's avonds alleen een yoghurtje met fruit heb gegeten.quote:Op maandag 13 april 2015 09:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je privé kok heeft toch wel een giga entrecote voor je gebakken?
ik weet niet of je vegetariër bent, maar ijzer uit groente wordt slechter opgenomen dan dat uit vlees.quote:Op maandag 13 april 2015 11:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zat zo vol na de niersoep dat ik 's avonds alleen een yoghurtje met fruit heb gegeten.
Niersoep is trouwens een maaltijdsoepje waar alle groenten in zitten die maar iets met ijzeropbouw te maken hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |