Ik weet mogelijk wie de ontvanger is maar ik laat diegene dat zelf uitvogelen. Weet het ook niet zeker.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In principe is er geen contact. Nu heb ik dit topic hier en wellicht komt de ontvanger hierbij uit. Dan mag deze -aals hij/zij er behoefte aan heeft- best contact zoeken. Maar dat is niet mijn doel en insteek, de ander hoeft zich niet aan mij verplicht te
voelen.
Is dat wat je bedoelde?
Nee, we wachten nog in spanning op nieuws.quote:
uur of 16.00 toch?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, we wachten nog in spanning op nieuws.
Maar qua tijd klopt dat wel hoor dat we nog niks gehoord hebben.
Ik duimde gewoon even hier ook enthousiast mee
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:40 schreef Takaiki het volgende:
Cat ligt al een tijd op de recovery, ze had wel wat bloed verloren en ze waren vergeten te bellen naar dr ouders
Maar recovery lijkt mij
dat is wel slordig maar al met alquote:Op woensdag 1 april 2015 14:40 schreef Takaiki het volgende:
Cat ligt al een tijd op de recovery, ze had wel wat bloed verloren en ze waren vergeten te bellen naar dr ouders
Maar recovery lijkt mij
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:40 schreef Takaiki het volgende:
Maar recovery lijkt mij
Hebben ze vaker last van, bij mij hebben ze m'n ouders ook niet gebeldquote:Op woensdag 1 april 2015 15:02 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is wel slordig maar al met aldus
jouw nummer staat toch inmiddels wel onder speeddial 1quote:Op woensdag 1 april 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hebben ze vaker last van, bij mij hebben ze m'n ouders ook niet gebeld
Wat een topwijf is het toch ookquote:Op woensdag 1 april 2015 14:40 schreef Takaiki het volgende:
Maar recovery lijkt mij
Precies. Knettergek komt meer in de buurt, maar als je dat zegt omdat je dat vind dan word je finaal afgefakkeld hier.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Respect is een veel te mager woordje voor wat jij doet!
Donder toch op man, je hebt je mening hierover toch al in den treure gegeven? Open er een KLB topic over.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Precies. Knettergek komt meer in de buurt, maar als je dat zegt omdat je dat vind dan word je finaal afgefakkeld hier.
Ik mag hopen dat ze die tweede niet ooit zelf nog eens nodig gaat hebben die er dan dus niet meer is en ineens spijt om de hoek komt kijken. En ja dat gaat gebeuren ookal wordt dat nu glashard ontkent.
Heb jij je pilletjes niet genomen vanmorgen?quote:Op woensdag 1 april 2015 17:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Precies. Knettergek komt meer in de buurt, maar als je dat zegt omdat je dat vind dan word je finaal afgefakkeld hier.
Ik mag hopen dat ze die tweede niet ooit zelf nog eens nodig gaat hebben die er dan dus niet meer is en ineens spijt om de hoek komt kijken. En ja dat gaat gebeuren ookal wordt dat nu glashard ontkent.
Als jij 8 reacties van mij "tot in den treuren" noemt; prima. In 1 topic heb ik een handjevol reacties gegeven waarbij een hoop slechts ter verduidelijking waren waarom ik het idee absurd vond. Dat ik meteen afgebrand werd zegt meer over TS en de rest dan over mij. Het is mijn goed recht om dit idee ridicuul te vinden en dat te melden in dit topic.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
Donder toch op man, je hebt je mening hierover toch al in den treure gegeven? Open er een KLB topic over.
ik stel me een forum voor waar mensen elkaar met respect behandelen, constructief een discussie voeren en niet nodeloos blijven doorzeiken om vooral maar het laatste woord te hebben. Lijkt me heerlijk.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:08 schreef Geralt het volgende:
Daar is niets mis mee. Stel je eens een forum voor waarbij iedereen het altijd maar klakkeloos met elkaar 100% eens is. Dat schiet toch voor geen ene sodeflikker op?
+1quote:Op woensdag 1 april 2015 17:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik stel me een forum voor waar mensen elkaar met respect behandelen, constructief een discussie voeren en niet nodeloos blijven doorzeiken om vooral maar het laatste woord te hebben. Lijkt me heerlijk.
En waar waren mijn reacties die van weinig respect jegens TS bleken?quote:Op woensdag 1 april 2015 17:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik stel me een forum voor waar mensen elkaar met respect behandelen, constructief een discussie voeren en niet nodeloos blijven doorzeiken om vooral maar het laatste woord te hebben. Lijkt me heerlijk.
Iets zegt me dat het vooral te maken heeft met de manier waarop. Kan er de vinger niet opleggen, maar dat idee heb ik een beetje... Er zijn hele volksstammen die orgaandonatie niet alleen maar mooi vinden, maar dat neemt niet weg dat de ander dan knettergek is.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:08 schreef Geralt het volgende:
Maarja, als je mening niet in het straatje van het topic past dan ben je meteen de grote boeman en moet je maar opkankeren en opdonderen.
Dit ^^ dusquote:
Dat heb ik ook nergens gezegd. Het idee heb ik knettergek genoemd. En dat vind ik het nog steeds. Maargoed, ik reageer al niet meer hier.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:30 schreef Queller het volgende:
maar dat neemt niet weg dat de ander dan knettergek is.
quote:Op woensdag 1 april 2015 17:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Cat, ben je al een beetje wakker? Misschien beetje suf maar heb twee kaarsjes aan, één voor jou en één voor je ontvanger.
Ik vind je onwijs tof
quote:Op woensdag 1 april 2015 17:59 schreef Takaiki het volgende:
Vers vanuit het ziekenhuis: ze is terug op de afdeling
Ze heeft (nog) geen pijn en is niet misselijk, maar dat zal nog wel veranderen als de epiduraal eruit gaat
Ze zit as we speak een puddinkje te eten in gezelschap van pa en ma Cat
Hoezee!quote:Op woensdag 1 april 2015 17:59 schreef Takaiki het volgende:
Ze heeft (nog) geen pijn en is niet misselijk, maar dat zal nog wel veranderen als de epiduraal eruit gaat
Meer info heb ik nog nietquote:Op woensdag 1 april 2015 18:00 schreef Toto69 het volgende:
Is er ook al bekend wanneer er bekend is of het bij de ontvanger geslaagd is?
quote:Op woensdag 1 april 2015 17:59 schreef Takaiki het volgende:
Dat, in deze tijden van enkel egoïsme is dit een huzarenstuk wat meer dan enkel respect verdient . Cat verdient een lintje , minstensquote:Op woensdag 1 april 2015 18:15 schreef Greys het volgende:
Wat een raar idee eigenlijk he? Gisteravond laat nog grapjes whatsappend uit het ziekenhuis, vanmorgen een nier afgestaan en nu alweer zelf berichtjes sturen en kletsen en pudding eten![]()
![]()
YOU DID IT!!!! Heldin!
Dat zat ik me net ook te bedenken, vanochtend vroeg zelfs nog ff ouwehoeren op wa. En nu een nier armer en een ervaring rijkerquote:Op woensdag 1 april 2015 18:15 schreef Greys het volgende:
Wat een raar idee eigenlijk he? Gisteravond laat nog grapjes whatsappend uit het ziekenhuis, vanmorgen een nier afgestaan en nu alweer zelf berichtjes sturen en kletsen en pudding eten![]()
![]()
YOU DID IT!!!! Heldin!
En een hele hoop Karmapuntenquote:Op woensdag 1 april 2015 18:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zat ik me net ook te bedenken, vanochtend vroeg zelfs nog ff ouwehoeren op wa. En nu een nier armer en een ervaring rijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |