Ja ja nu weten we het wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey Deadvroeg wakker, in je bed geplast?
nee ben mad nuquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry hehe wilde gewoon eens iets nieuws proberen, snap je toch wel haha
heyaquote:
Nee hoor... nou ja... elke dag werken... dag in dag uit... pfffffquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vent, haat jij je leven en je situatie?
Denk jaar of 7/8 jonger. Is zij klaar met studeren tegen die tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zou wel jongere vriendin zoeken dan na je 30ste kind krijgen als vrouw zijnde is niet heel fijn.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, kon geen goeie van haar vinden
laat hem g hijs het niet waardquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Boeiend ik ram je als je zo doet tegen m'n boi dp
wanneer moet ons team haxballen?quote:
Die willen geen 30jarige man joh.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Denk jaar of 7/8 jonger. Is zij klaar met studeren tegen die tijd
ALSOF MIJ DAT BOEIT, VIEZE VUILE PREZJEquote:
hoezo ik doe toch gewoon normaal tegen hemquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Boeiend ik ram je als je zo doet tegen m'n boi dp
Oh jawel. Mannen rijpen als wijnquote:
jij rijpt als melkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Oh jawel. Mannen rijpen als wijn
ik ook nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet ik niet, iemand moet even iedereen gaan quoten. Maar ik heb geen zin
Dan val ik onder tienermoeder :ssquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan er wel voor zorgen dat je een milf wordt binnenkort
Hier ging het net echt los, maar nu zonnetjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef deadprez het volgende:
lijkt wel alsof het dak eraf gaat waaien godkkr man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |